Gå til innhold
Hundesonen.no

Antall besøk på hundeblogger?


MonicaT
 Share

Recommended Posts

20 unike om dagen tror jeg sånn ca. I dag har det vært 27 besøk. Er flere på dager jeg legger ut innlegg. Hadde vært kult om alle kommenterte :P men får nok endel treff som mente å komme andre steder sikkert, f.eks er det endel som kommer til min blogg ved å søke "amstaff", la vel ut et bilde for noen år siden eller noe...

edit: gjennomsnittet for 2012 er 42 unike om dagen.

2011 35 om dagen. Så da var det høyere enn jeg trodde.

2010: 10 890 totalt

2011: 12 696 totalt

2012: 4 220 totalt foreløpig. så ser ut som det går riktige veien iallefall :P

rekord 193 unike treff. hvor nå de kom fra. blogget sikkert med bilder fra en stor utstilling eller hundeløp.

aner ikke med reklameinntekter, jeg er utvist fra google pga. såkalt juks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gang blogtown fantes (*savner*), blogget jeg ofte, og hadde i gjennomsnitt fra 35 til 45 lesere over de årene jeg blogget der.

Etter at jeg blogtown forsvant, har jeg vært elendig på både å blogge og å lese og kommentere i andres blogger.

Jeg blir liksom ikke vant til wordpress.

Så nå ligger vel gjennomsnittet på 3-4 lesere per dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkleste måten å få mange klikk til egen blogg er å kommentere masse i mange andre blogger, skrive mange poster på hundesonen, og f. eks også være aktiv på andre forum hvor folk kan komme til å klikke på signaturen din.

Da jeg hadde hundeblogg hadde jeg også 20-30 om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå husker storhetstiden min på bloggfronten, på vg... før hund tok over totalt :P mye mer levende enn på wordpress, kunne komme hundrevis av kommentarer og haugevis med treff. wordpressblogger må man liksom vite om for å følge, på vg havnet man jo rett som det var på forsiden.

men ja... vil man ha kommentarer må man gi kommentarer, slik er det bare. og markedsføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blogg via hjemmesiden og ikke wordpress eller noe slikt. Har vel i snitt 20 (unike) besøkende daglig, nå er det lenge siden jeg har oppdatert bloggen, og da blir det litt mindre. Om jeg har blogget om noe interessant så har jeg hatt opp mot 100 besøk daglig. Men inntekter av det? Not so much :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har sånn 80-100 lesere per dag. Ifjor hadde jeg 140 i snitt per dag (med 1700 på den mest besøkte dagen (VM)!), men nå som jeg er i Australia og ikke blogger om noe særlig interessant så dabber det litt av... Tidligere, når jeg bloggetnesten daglig med mye bilder o.l. hadde jeg ca 250 besøkende per dag, så jeg må nok skjerpe meg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm på statistikken min står det

Sidevisninger i dag

96

Sidevisninger i går

85

Sidevisninger siste måned

1 604

Det hørtes mye ut, men ser at på hvert innlegg ligger det mellom 5-10 som er inne å ser på innleggene. Ser at det er mange fra USA som er innom (merkelig nok), men de skjønner jo ikke bæra hehe. :P Flest kommer inn via hjemmesiden min, så kommer noen inn via link fra andres hjemmesider, og inn fra innlegg her på Sonen. Noen googler diverse søkeord.

Men det er jo ikke arti med mange treff uten at folk legger igjen ett spor da :P Jeg prøver å være ganske aktiv med bloggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ca 20-30 besøkende per dag. Jeg tenker ikke så mye på markedsføring, men skriver om det jeg synes er interessant, kommenterer på det jeg synes er interessant og har link til bloggen min her på sonen. En periode hadde jeg at det oppdatertes automatisk på facebook når jeg hadde blogget, da hadde jeg flere besøkende, men det har jeg tatt bort og legger heller ut link i ny og ne. Bloggen min er også søkbar for søkemotorer, så hvis folk googler "Eine" kommer de antakelig inn på min blogg.

Jeg har ikke reklame på min blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert dårlig på å lete, men jeg finner ikke gjennomsnitten min daglig.

Men jeg har hatt 5 lesere i dag :lol:

3902 tilsammen all time.

97 lesere på min mest aktive dag, som da var etter NKK Bjerke.

Jeg har heller ikke reklame på bloggen min.

Dette er et lite utvalg av hva folk har søkt for å komme inn på bloggen min. Jeg syns noen av de er ufattelig morsomme! :lol:

hagetroll, rampete valp, svart søt cocker spaniel, leker for 9 åringer inne, navn på troll bompibjørnene, hvor er sittebensknuten hos hund,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnitt pr dag? Umulig for meg å finne ut av sånne ting, har mer enn nok med å finne statistikksiden jeg :P Har hatt 50 i dag (det var da litt mye!), men er snittet ligger sikkert mye lavere, ser det er mange dager med sånn ca 25 og også noen med bare seks lesere. Den dagen jeg hadde flest besøkende var det 263 innom bloggen :) Reklame forresten, sånt har jeg i alle fall ikke greie på :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...