Ozzy Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Ikke det at det bryr meg noe voldsomt, men blei litt nysgjerrig Hvorfor blir banning sensureres automatisk? Skrev Fae.. i en PM, også blei det automatisk til **** Siter
Espen Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Fordi forumet leses av barn og yngre. Det er vel ikke nødvendig med banneord i hundeforum uansett. 1 Siter
Ozzy Skrevet 8. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2012 Nei har ikke sagt det er nødvendig heller, jeg bare har ikke lagt merke til det, eller opplevd det før Siter
Synnikken Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Litt OT, men en for ett par år siden så ble banneord omgjort til "Sagkrakk" og lignende ord, det var en festlig periode 4 Siter
Ozzy Skrevet 8. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2012 Litt OT, men en for ett par år siden så ble banneord omgjort til "Sagkrakk" og lignende ord, det var en festlig periode Hahahah, det hadde vært bedre! Svarte bananer liksom Siter
Synnikken Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Det er noen festlige sensureringer som henger igjen, feks han-hvis-navn-skal-være-unevnt (V-oldemort) uten bindestreken Siter
Ozzy Skrevet 8. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2012 Det er noen festlige sensureringer som henger igjen, feks han-hvis-navn-skal-være-unevnt (V-oldemort) uten bindestreken Hvem da, Cesar Millan? 1 Siter
Synnikken Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Hvem da, Cesar Millan? nei, skriv V-oldemort uten bindestrek, så blir det han-hvis-navn-skal-være-unevnt Siter
Ozzy Skrevet 8. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. April 2012 (endret) nei, skriv V-oldemort uten bindestrek, så blir det han-hvis-navn-skal-være-unevnt han-hvis-navn-skal-være-unevnt Edit: hahahha, så lættis! Endret 8. April 2012 av Ozzy 1 Siter
Kattapult Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Prøver V tingen, jeg: han-hvis-navn-skal-være-unevnt RED: Drittøft! Siter
KristinR Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 han-hvis-navn-skal-være-unevnt han-hvis-navn-skal-være-unevnt han-hvis-navn-skal-være-unevnt. Skjer jo ikke noe her jo! Haha så idiotisk :-) Siter
Tinkie Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Hahaha! han-hvis-navn-skal-være-unevnt! Jeg var også en periode på et forum som omgjorde banneord til andre ord. Lysekrone, for eksempel. Festlig, men veldig forvirrende før man skjønte greia! Siter
MegaMarie Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Haha, så hvis man skulle si: "Jæv la bikkjekrek!" Så hadde det blitt "Lysekrone bikkjekrek" Siter
Mirai Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Hvis dere har forslag til andre banneord vi kan sensurere (altså, faktiske banneord, hehe) så kom gjerne med forslag så kan vi legge inn stjerner istedet Moderator IW Siter
Ia Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 han-hvis-navn-skal-være-unevnt. EDIT: HAHAHA! Dette lyste opp hele dagen min Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Hvem da, Cesar Millan? Å, JA, det hadde virkelig vært drittøft! *ønske seg* 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Det er noen festlige sensureringer som henger igjen, feks han-hvis-navn-skal-være-unevnt (V-oldemort) uten bindestreken den er ganske ny, fra julen eller noe tror jeg :-D han-hvis-navn-skal-være-unevnt Siter
Papillon Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Ååå, dere må da legge inn alternative ord istedenfor stjerner for ****! Som; Svarte bananer Dæven døtte Fytti grisen Gurimalla Faderullan Fy fasan Eh, ja 4 Siter
Bellare Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 han-hvis-navn-skal-være-unevnt Hahaha, morsomt Siter
LinL Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Sorry, men jeg må prøve jeg også! han-hvis-navn-skal-være-unevnt Siter
Petra Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Kjenner jeg er skikkelig nysgjerrig på hvorfor noen har følt det nødvendig å sensurere navnet på en oppdiktet figur fra Harry Potter? Er det andre film- eller romanfigurer som blir sensurert også? Siter
Mirai Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Hehe, jeg vil tro det er fordi det er ekstremt mange Harry Potter fans på forumet, og i HP bøkene er jo mange av karakterene redde for å si V- oldemort sitt fulle navn, så de sier han hvis navn skal være unevnt istedet Siter
Heidihj Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 han-hvis-navn-skal-være-unevnt! Hahahahaha! Det var dagens Så fantastisk morsomt! 1 Siter
Ane Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 han-hvis-navn-skal-være-unevnt :D Måtte prøve! hahaha Siter
Poter Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 Peis Fjottpeis Hestpeis Kvalfetta Førbainna/Førrbainna Djævelskt Pulbar Dæven Steikje Tykje Fetthår ******** *går og vasker munnen* 1 Siter
Recommended Posts