Gå til innhold
Hundesonen.no

Lille Lo´s Easy Robert og Lille Lo´s Handsome Jesper


Annegru
 Share

Recommended Posts

Her er Robert:

Robertisn.jpg

Han er etter min (veldig objektive, ja) mening verdens nydeligste eksemplar av en dansk-svensk gårdshund. Bildet over er tatt da han var ca. 7 uker gammel før han kom hjem til oss. Jeg har kidnappet bildet fra oppdretter, da jeg selv kun har fått tatt noen halvdårlige iPhone-bilder av ham enda.

Opptenningsved er mye morsommere å tygge på enn alle de fine lekene vi har kjøpt til ham..:
IMG_1232.jpg


Siden han ikke virker så begeistret for lekene vi har kjøpt tok vi et gammelt kjøkkenhåndkle og laget dra-/biteleke. Det var suksess:
IMG_1248.jpg


Og når man driver og er tøff og hyperfarlig valp i over tre kvarter er det fint å legge seg og ta en cowboystrekk i godstolen:
IMG_1252.jpg

Det var det for nå, det blir helt sikkert flere bilder (forhåpentlig vis at litt bedre kvalitet...) om ikke lenge :)

Hilsen Anne og Robert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille søte Robert! Han er jo bare såå herlig da <3

Tok ett bilde av han igår:

14.jpg

:)

Åh! Herlig bilde av ham! :)

Vent, det vil si at du og var på Fornebu! Er det du som har han fine med helt brunt hode og hvit kropp? Nitro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, dere :)

De øynene og det ansiktet på den lille klumpen er farlig... Veldig lett å falle for fristelsen til å gi ham alt han vil ha når han vil ha det, men vi prøver å stå i mot så godt vi kan - vil jo ikke ha en bortskjemt dritthund... Men han har klart å lure seg opp i sengen til morgenkos, da... Og vi som overhodet ikke skulle ha bikkje i senga.... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt fare for at han kanskje blir litt bortskjemt... Først kom jeg hjem fra handletur med dyne til å ha på soveplassen.. Robert testet den ut mens jeg lagde hjemmelagde godbiter til ham...

DSC_0502.jpg

Så kom samboeren min hjem med ny seng til å ha i stuen. Det ser ut til at Robert likte begge deler, han har ligget der som en prins på en ert i snart to timer...

DSC_0506.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...