Annegru Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Her er Robert: Han er etter min (veldig objektive, ja) mening verdens nydeligste eksemplar av en dansk-svensk gårdshund. Bildet over er tatt da han var ca. 7 uker gammel før han kom hjem til oss. Jeg har kidnappet bildet fra oppdretter, da jeg selv kun har fått tatt noen halvdårlige iPhone-bilder av ham enda. Opptenningsved er mye morsommere å tygge på enn alle de fine lekene vi har kjøpt til ham..: Siden han ikke virker så begeistret for lekene vi har kjøpt tok vi et gammelt kjøkkenhåndkle og laget dra-/biteleke. Det var suksess: Og når man driver og er tøff og hyperfarlig valp i over tre kvarter er det fint å legge seg og ta en cowboystrekk i godstolen: Det var det for nå, det blir helt sikkert flere bilder (forhåpentlig vis at litt bedre kvalitet...) om ikke lenge Hilsen Anne og Robert Siter
Annegru Skrevet 25. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2012 Takk Han er så skjønn og blir tryggere og tryggere for hver time. Veldig gøy å se at ting som i går kveld var veldig skummelt ikke er noe å bry seg om i dag Siter
rottmaneier Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 Gratulerer med lille søte Robert! Han er jo bare såå herlig da <3 Tok ett bilde av han igår: Siter
AquilaWaiting Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 Ordentlig søtsak altså. Får jo så løst til å kose med valpemagen Siter
Annegru Skrevet 30. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Gratulerer med lille søte Robert! Han er jo bare såå herlig da <3 Tok ett bilde av han igår: Åh! Herlig bilde av ham! Vent, det vil si at du og var på Fornebu! Er det du som har han fine med helt brunt hode og hvit kropp? Nitro? Siter
rottmaneier Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Åh! Herlig bilde av ham! Vent, det vil si at du og var på Fornebu! Er det du som har han fine med helt brunt hode og hvit kropp? Nitro? Ja det stemmer Jeg eier de tre gale i denne tråden: http://hundesonen.no/forum/topic/53134-bali-ophelia-og-nitro/ Siter
Annegru Skrevet 30. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Ja det stemmer Jeg eier de tre gale i denne tråden: http://hundesonen.no...helia-og-nitro/ Åh, så fine de er De ser så fornøyde ut! Siter
Fjollebolle Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Åh for noen øyne da Utrolig søt liten gutt Siter
Annegru Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2012 Så greit å ha sånn egen skrytetråd når matmor er så stolt som hun er! Her har Robert blitt 9 uker: Siter
Telatusso Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Guuu for en herlig tasse Kjempe fine bilder altså!! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Så vanvittig søt! Det er jo ingen hemmelighet at jeg er megaforelska i DSG'er, og nå får Nitro god konkurranse om å være skjønneste gårdsgutten på sonen, altså! Jeg ELSKER det bildet med ståører, tunga på tørk og magen i været i sofaen. Siter
Annegru Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2012 Tusen takk alle sammen! Det er så hyggelig med så mange fine kommentarer Siter
Annegru Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2012 Og bildespammen fortsetter 3 Siter
KatrineogGutane Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Så herlige bilder av en nydelig liten Robert. Fint navn på gutten din, Annegru. Siter
Synnikken Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Wow! Så søt på siste bildet! Peneste DSGen jeg har sett! 1 Siter
rottmaneier Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 På det siste bildet så har han plutselig blitt litt mer enn en liten dsg-klump Siter
H P Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 For ett utrolig flott uttrykk han har! Skikkelig fine øyne Siter
Annegru Skrevet 9. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. April 2012 Takk, dere De øynene og det ansiktet på den lille klumpen er farlig... Veldig lett å falle for fristelsen til å gi ham alt han vil ha når han vil ha det, men vi prøver å stå i mot så godt vi kan - vil jo ikke ha en bortskjemt dritthund... Men han har klart å lure seg opp i sengen til morgenkos, da... Og vi som overhodet ikke skulle ha bikkje i senga.... Siter
rottmaneier Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 går ikke ann å ha gårdshund hvis man ikke skal ha den i senga altså Siter
Annegru Skrevet 12. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2012 Det er litt fare for at han kanskje blir litt bortskjemt... Først kom jeg hjem fra handletur med dyne til å ha på soveplassen.. Robert testet den ut mens jeg lagde hjemmelagde godbiter til ham... Så kom samboeren min hjem med ny seng til å ha i stuen. Det ser ut til at Robert likte begge deler, han har ligget der som en prins på en ert i snart to timer... 2 Siter
Recommended Posts