Annegru Skrevet 23. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2012 Nå har lille, store Robert blitt 12 uker og fått ny genser. Og så har han blitt veldig glad i den gule tennisballen. Den skal alltid tilbake i sengen etter vi har lekt med den og helst passes på når man sover også... Siter
Maretingen Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Skjettenrampen liker Robert 1 Siter
Tinkie Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Åh, så skjønn oppi den senga da! Siter
Annegru Skrevet 31. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2012 Her er Robert pyntet til 17. mai: Litt stort bilde, men det får gå Robert er fortsatt verdens fineste lille klump av en valp. Han er kjempeflink på valpekurs, og blir brukt som demovalp hver gang. Da blir matmor veldig veldig stolt. Han er flink til å være alene hjemme, sover hele natten og oppfører seg stort sett pent, bortsett fra når han graver opp krydderplantene mine. For en ukes tid siden ble han introdusert for Oslo og klarte det helt fint. Samboer hadde ham med på spassertur ned Bogstadveien uten problemer (bortsett fra at det var rart å tisse på asfalt og at trillekofferter på andre siden av veien er litt småskumle...), og vi har også prøvd å bade litt i sjøen. Det var litt guffent, men det virker som han syntes det var okay å få kjølt seg ned litt. Siter
Annegru Skrevet 13. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juni 2012 Robert er snart 5 måneder gammel og han ser ut til å bli en fin, staselig fyr, altså Pinner er veldig stas: Viktig å komme seg unna regnvær: Og så er det fint med matmors fang når man er veldig veldig sliten: Siter
MiO Skrevet 13. Juni 2012 Rapporter Skrevet 13. Juni 2012 Flott fyr! :-) Når jeg ser sånne bilder av DSG'er, så kjenner jeg at jeg kanskje skulle hatt en sånn selv - en eller annen gang! De er så artige å se på. (men plassene her i huset er opptatt av shetland sheepdogs..! ♥) 1 Siter
Annegru Skrevet 9. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2012 Her er noen nye bilder av vesle Robert: Nam Har endelig fått kommet opp i sofaen... Slik endte matmors forsøk på å lære inn "på plass" Nytt regndekken! Robert har vært på sommerferie på fjellet (takk til Marte for bildet) 2 Siter
Annegru Skrevet 17. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2012 Her er litt bilder av Robert rett før han fylte 6 måneder. Stor og fin gutt som etterhvert har lært seg å like å bade og klatrer opp på større og større steiner Pene gutten min: I farta! Speider utover Fornebulandet... Sirkushund! Rister seg litt etter å ha badet: Har hentet en pinne i vannet og lurer på om den kanskje kan byttes i en godbit etterhvert.. Litt raptus på stranden: Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. August 2012 Rapporter Skrevet 19. August 2012 Så stor og fin han er! Utrolig flott uttrykk. 1 Siter
Annegru Skrevet 19. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2012 Takk Han er en skikkelig godgutt og veksler mellom aa vaere en rampete valp og en klok gammel mann... Siter
shira Skrevet 19. August 2012 Rapporter Skrevet 19. August 2012 Kjempe søt Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Siter
Maren Skrevet 19. August 2012 Rapporter Skrevet 19. August 2012 Vakker er han og f<ntastisk flott navn da 1 Siter
Annegru Skrevet 25. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. September 2012 Robert blir bare finere og finere, han Ørene er litt i hytt og pine fortsatt, men det er jo bare en del av sjarmen Ellers har vi så og si sluttet med å tisse inne (Vi hadde en liten alvorsprat om markering her i forrige uke, etter markering på en blomsterbukett som sto OPPÅ stuebordet og en krakk på gulvet...) og måtte ut om natten. Han er kjempeflink til å være alene hjemme, men vi jobber en del med at det ikke nødvendigvis trenger å skje noe spennende absolutt hele tiden... Siter
SiriEveline Skrevet 25. September 2012 Rapporter Skrevet 25. September 2012 Så flott å høre at søteste klumpen har det bare bra! Gleder meg til jeg kommer hjem på PC'en min så jeg får sett på bildene Siter
Annegru Skrevet 7. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2013 Denne tråden er jo helt bortglemt! Rett før jul fikk Robert en "lillebror", nemlig Lille Lo´s Handsome Jesper. Som regel ser han sånn ut: Men noen ganger ser han sånn ut: Han er en skikkelig kul lillebror synes Robert. De går veldig fint sammen, og jeg koser meg med å ha blitt "crazy dog lady" Gutta deler puffen Og koser seg på påskefjellet Jesper har allerede debutert som utstillingshund og ble BIR og BIG3 i valpedebuten sin Matmor er syyyyyykt stolt Og så må vi jo ta med et bilde til av Robert da. Han tar livet med ro, og har blitt litt av en pusehund. Han liker å ligge å sove i vinduskarmen... 1 Siter
Recommended Posts