Justisia Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Men det må vel ha vært humoristisk ment? Eier ikke damen humor? Jeg vil anta det var humoristisk ment ja. Det var nok spørsmålet til Stian også, jeg mener, Vida-Lill har spilt gamet, hun spilte på sjarmen ovenfor gutta, men hun lå jo aldri med noen av dem, gav dem en håndjager (Mads og Stian) men horing? Ikke noe mer enn hva Stian selv drev med i grunnen. Og nei, jeg tror ikke hun har så mye humor. Hun ble rimelig sint. Det blir jo spennende å se hvor sint (for de som ikke har lest spoileren da) med tanke på at Tommy kommer inn og hun må vellge mellom han og Miguel i finalen. Jeg er nå der at jeg ønsker se Camilla og Andreas stå med kula, så lenge Iselin ikke er i finalen. Synes hun skulle ha vunnet jeg, så mange lattere hun har gitt meg gjennom serien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Trur Vida-Lill hadde stått "bedre med" Tommy en Miguel ... Men Tommy måtte uansett slippe kula...Så ikke helt enig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Men Tommy måtte uansett slippe kula...Så ikke helt enig. og du tror miguel er til å stole på?tror ikke jeg Finalen får man ikke sett enda selvom det stod forhåndvisning, teaser!!! AMAGAD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 og du tror miguel er til å stole på?tror ikke jeg Ja det tror jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 kjøle til spoiling her da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2012 Hvorfor var det pandoras i går egentlig? Det er jo egentlig på onsdager, ikke tirsdager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2012 vet ikke , kanskje det er no finale greier idag ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2012 Fikk ikke med meg hva Tommy sa som gjorde Vida forbannet? Hva sa han? Tror de klippet det bort jeg, fikk det heller ikke med meg iallefall. Bra at Tommy kommer inn igjen! Kjedelig at Maria ikke sendte ut Andreas, jeg synes faktisk ikke den sutreungen er noen verdig vinner i det hele tatt. Men det blir jo ikke noe gøy i finalen hvis Andreas og Camilla vinner, for de deler vel bare pengene etterpå uansett, så er ingen som kommer til å bli sure. Så det blir mer action om Tommy og Vida vinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bostonfrøken Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2012 Er absolutt ikke noen prippen dame jeg altså, men jeg tenker en hel del på stakkars familie som sitter å ser på datter eller sønn som har seg på tv , og ikke alltid med den samme engang. Og hun Iselin .. kjenner jeg rødmer hjemme i sofaen min av hennes komentarer, blir flau på hennes vegne, at det går ann å være så stokk dum..! Enda jeg ser ikke på engang.. men jeg ser mest på tv3 så da står jo den på hver kveld og jeg hører ting i bakgrunnen å må ta en kikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2012 Mistet mye respekt for Tommy idag jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2012 Mistet mye respekt for Tommy idag jeg.. Jeg og, han fremstod bare som sleip og ekkel i dag. Hadde aldri trodd jeg skulle heie på miguel frem for tommy, men gjorde faktisk det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 For noen uker siden hadde jeg ikke trodd at jeg skulle si dette, men jeg håper virkelig Miguel og Vida vinner. Jeg vil hvertfall ikke at Andreas skal vinne! Usj... Og Tommy dalte en god del hos meg idag også. Merket at jeg satt og tenkte "velg Miguel, velg Miguel!" Ble litt overrasket selv faktisk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Maritus Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Jeg har fingrene kryssa for Miguel og Vida jeg, helt ærlig så synes jeg ikke Camilla og Andreas fortjener finaleplassen selv om de er veldig godt likt og alt det der, men igjen så har de vært ganske så passive og Andreas har vært alt annet enn snill i kjeften både mot den ene og mot den andre som er kommet inn og har vært utrolig høy på pæra. Gleder meg til finalen i dag ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Får vi finalespoiler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Glad for at Vida valgte Miguel, og holder en knapp på de to i finalen. Andreas er ikke annet enn en sutreunge, og fortjener ikke en plass i finalen slik som han har snakket om de andre deltakerne. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Enig med dere andre, både Camilla og Andreas har cruiset gjennom hele greia og fått stå i fred pga. mye kjæresteparsympati fra alle andre. Jeg håper Miguel og Vida vinner, rart men 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Sorry om noen har postet denne allerede jeg nekter å lese tilbake her Iselin chewing gum Høres veldig ut som hu synger selv sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Får vi finalespoiler? Nei for det er ikke mulig å få sett den enda så med mindre noen vet noe nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Jeg får ikke til det her spoiler greiene men ingen som har sett videoen som går på facebook? Jeg kjente jeg ble litt skuffa for teksten avslørte alt. Noen som vet om de videoene er real? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Jeg får ikke til det her spoiler greiene men ingen som har sett videoen som går på facebook? Jeg kjente jeg ble litt skuffa for teksten avslørte alt. Noen som vet om de videoene er real? Mener du det med at Camilla slipper kula? Jeg har sett sånne videoer på face tidligere, og da er det bare noe virus-dritt, så stoler ikke helt på det gitt. Men ikke godt å vite, - blir spennende i kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Mener du det med at Camilla slipper kula? Jeg har sett sånne videoer på face tidligere, og da er det bare noe virus-dritt, så stoler ikke helt på det gitt. Men ikke godt å vite, - blir spennende i kveld! Jeg får fortsatt ikke til det der man ja det var det jeg mente. Har ikke trykket på videon for jeg var redd det kunne være noe virus, men teksten sa jo sitt sååå... Jaja det starter nå så da vet vi det snart! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Jeg HÅPER ikke Andreas og Camilla vinner... Synd Tommy ikke kom inn igjen, da hadde jeg heiet på han og Vida.. Men det bli gøy å se når Camilla slipper kula da! haha...! Hvis de blir nominert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Nei for det er ikke mulig å få sett den enda så med mindre noen vet noe nei Ånei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulte Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Spennanes!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 31. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Jaaa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts