LilleZara Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Skrevet 12. Mars 2012 Da har jeg trukket og temaet ble SPISELIG Tolkes som valig fritt,og man kan bruke den teknikken man selv har lyst til (data,malig,blyant,tusj,osv.) Alt er lov Diskutering og spørsmål om tema,regler osv. tas i denne tråden. Her postes kun ferdige bilder og kommentarer som har med det å gjøre. Ingen får poste bildene sine før mandag 19.mars kl.00.00. Håper alle som har lyst til å være med gjør det! Man trenger ikke være kunstner,og man trenger ikke føle noe prestasjonsangst (vet det er lett å si ) Lykke til! Siter
LilleZara Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Noen som klarer å se hva jeg har malt? 6 Siter
LilleZara Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Granateple? Ja! Var redd ingen skulle klare å se det Siter
Lola Pagola Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 *rødm* i kategorien stygg slurvetegning uten mål og mening gir jeg dere "fredselskende mark i eple-planet" (Det første som datt inn i hodet mitt da jeg leste hva temaet skulle være var "mark"...) 8 Siter
Mirai Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Hadde det helt klart mye morsommere med den første enn den andre! 9 Siter
Aymee Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Hadde det helt klart mye morsommere med den første enn den andre! Hahahahahahahahhahaa (Paprikaen var dødsfin da!) Siter
LilleZara Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 IW: Tissemann! Slenger ut noen bilder jeg har på veggen som er malt for en stund siden,men de passer jo inn i temaet Pluss,ingen har sagt at man ikke kan legge ut noe man har laget før 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 HAHAHAHAAH IW! Jeg digger den første, den var fantastisk! Jeg vurderte å tegne en zombie som spiste tarmer, men så fikk jeg det ikke til. Siter
Mirai Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Aner meg at denne ukens tema var litt mer "kjedelig", altså at man faktisk kanskje må prøve å lage noe og legge ned litt hjernevridning i det, kanskje det er derfor det er færre tegninger eller kanskje bare færre hadde tid. Siter
Rocket Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Hadde det helt klart mye morsommere med den første enn den andre! quote Ser ikke første bildet ditt jeg. Er vist blitt fjernet fra ImageShack. Siter
Lola Pagola Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Hahahaah tåler ikke imageshack en liten tissefant? Ellers så synes jeg og kanskje at temaet var litt kjedelig denne uken. 1 Siter
LilleZara Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 (endret) Kom med spennende tema da folkens! Legge til: Jeg trekker snart ukens tema,så om noen vil legge til noe,så må det gjøres veldig snart. Endret 19. Mars 2012 av LilleZara 1 Siter
:)Kine Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Jeg har tre eksamen denne uken, så jeg har dessverre ikke hatt så mye tid til å tegne. Men jeg har fiksa noe i full fart! Hahaha! 5 Siter
Grim Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Jeg glemte hele greia igjen. Håpløst. Det er litt tiltak å finne frem blyanten også merker jeg. Finner ikke helt roen. Skulle ønske jeg hadde tegneprogram på macen. Siter
Quintinus Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Hahaahha, digger tegningen din IW! 1 Siter
Recommended Posts