Gå til innhold
Hundesonen.no

Navnebroderte halsbånd


Recommended Posts

Ja så på CM sine, likte de veldig godt men synes det var uoversiktig på hvordan jeg går frem med bestilling. Har de bare halvstrup? Hvordan finner jeg ut cm på halvstrup på min hund? Har bare vanlig sånn klikk lås halsbånd på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått fra CM, er veldig fornøyd -bortsett fra at det kanskje er litt kort strupedel på det, så det er vanskelig og få over hodet. Alt. er bikkja tjukk i huet, så det er derfor...

Var ikke vanskelig å bestille, sendte mail på kontaktskjemaet på hjemmesida og fikk svar med en gang.

Ellers så har ellaslead noen fine skinnhalsbånd som er broderte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både bestilt kobbel og halsbånd fra CM Design. Matchende såklart!

Møtte de på en utstilling i fjor, la de til på facebook og tok det over der, litt lettere å forklare og finne ut av ting når man får gjort det litt mer fram og tilbake syntes jeg. Første hadde hun skrivd feil på bestilling, fikk såklart nytt gratis, så nå har jeg brått to kobler og ett bånd. Kommer til å bestille et "sommerhalsbånd" også! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått fra CM, er veldig fornøyd -bortsett fra at det kanskje er litt kort strupedel på det, så det er vanskelig og få over hodet. Alt. er bikkja tjukk i huet, så det er derfor...

Var ikke vanskelig å bestille, sendte mail på kontaktskjemaet på hjemmesida og fikk svar med en gang.

Ellers så har ellaslead noen fine skinnhalsbånd som er broderte.

Hei. Om du vil ,så kan vi lage et til deg som er litt større, slik at det ikke blir vanskelig å få over hodet hans. Det koster deg selvsagt ingen ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så på CM sine, likte de veldig godt men synes det var uoversiktig på hvordan jeg går frem med bestilling. Har de bare halvstrup? Hvordan finner jeg ut cm på halvstrup på min hund? Har bare vanlig sånn klikk lås halsbånd på han.

Vi driver å utarbeider en hjemmeside. Men det tar tid, pga stor pågang, hehe. Men om du er intr så ta kontakt med oss, så hjelper vi deg gjerne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt fra CM-design og er superfornøyd med både halsbåndene og servicen! Har akkurat bestilt en treningsvest derfra også :)

Du får svar på det du lurte på i mrg. Da er jobb pcen oppe og går etter en hektisk helg i Mjøndalen :bananas::D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Om du vil ,så kan vi lage et til deg som er litt større, slik at det ikke blir vanskelig å få over hodet hans. Det koster deg selvsagt ingen ting :)

Neida, det er ikke nødvendig. Det går akkurat på -og sitter greit når det er på. Så jeg klager ikke altså, er kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...