Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Må si at jeg skulle likt å se dokumentasjon på at all den løse huden hjelper blodhunden å lukte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Blodhunden var et trist syn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg liker dommeren. Koser på alle før han tafser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Fine øyne. Men ellers er vel ikke blodhund heeelt min type hund, kjenner jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ja men akk så ulike! Er nesten urettferdig å dømme blodhund mot en saluki liksom hehe. Er vel ikke mer urettferdig enn storpuddel mot mops liksom...? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Likte hodet på standarddachs langhår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Er ikke drever godkjent i england?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Likte zoien jeg, fine bevegelser, jamt og pent Affen fikk liksom ikke med seg sine før helt i siste svingen den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Guri den dvergen så feit ut.... - men den er kanskje ikke det - og den korthårsdachsen var bare SCHTØGG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Blodhunden så daff ut, men ellers så var det fint å se en blodhund uten hengende øyelokk. Har foreløpig ikke funnet noen store favoritter i denne gruppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Korthåret dachs var ikke pen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 L8L Nei det kan jo også virke litt urettferdig i noens øyne det også. Men så er jo mops en hund som en veldig god likt av mange, og blodhunden ja, er litt mer spesi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Oæh, har alle dachser sånn kroppsfasong som den korthåra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Er ikke drever godkjent i england?? Av norske raser så tror jeg bare at de har buhund og grå elghund. Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Æsj, skulle virkelig ønske jeg likte basenjien, men syns den ble for dårlig vinklet bak, hadde litt korte steg og jeg syns overlinjen så litt rar ut noen ganger. Edit: og den manglet "show", noe faktisk en del BOB-basenjier på Crufts har hatt mye av. Jeg reagerte også på overlinjen. Dommeren virker kul med hundene ja. Edit: Likte heller ikke den Dachsen. Enda lenger i kroppen og enda kortere ben enn vanlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nei fysj - de dachsene så vanskapte ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg tør nesten påstå at dachs (alle pelsvarianter og størrelser) er en av de snåleste hunderasene som finnes, sånn rent fysisk. Særlig de korthårede, noen av dem har jo så dyp brystkasse at den nesten sneier nedi bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Strihårsdachsen var MYE bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 L8L Nei det kan jo også virke litt urettferdig i noens øyne det også. Men så er jo mops en hund som en veldig god likt av mange, og blodhunden ja, er litt mer spesi. Det har vel egentlig ingenting med saken å gjøre? Det jeg mente var gruppeinndelingen. Hounds her er jo endel ulike raser, sånn er et bare. Som mange av FCI gruppene også har... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Likte strihårsdvergen da - den var kul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Likte heller ikke dachsene. Har jo så korte ben at brystkassen nesten er i kontakt med bakken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Den finske likte jeg, men neeeeei tisse da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 *BOFF* "gi meg godis" *BOFF* "NÅÅÅ" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Det har vel egentlig ingenting med saken å gjøre? Det jeg mente var gruppeinndelingen. Hounds her er jo endel ulike raser, sånn er et bare. Som mange av FCI gruppene også har... Har du sett gruppe 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Digger spitzen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts