Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvis det hakker så reduser oppløsningen dere ser det i da vel. Done... Hakker likevel da, men bare litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg legger merke til at i år har jeg ikke sett så mange usikkre terriere som i fjor (det var jo ekstrem i den gruppen som man forventet det minst) Men så er også gulvkamera som fulgte de borte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Så tålmodige de hundene må være! Nitro hadde kjedet seg sååå mye og blitt drit lei hele greia tilslutt og gretten. Men antar de blir stilt ut endel de hundene der så de er vel vandt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Likte Sky terrieren jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Håret matchet hunden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Den staffen var stilig - fy søren - jeg likte den jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nei, staffen var ikke noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg likte også staffen, faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Staffen var muskuløs og fin syntes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Digger staffen, showet herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Likte ikke staffen helt, men usikker på akkurat hvorfor. Showet fint, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Førsteinntrykket: Mini bullterrier, cairn terrier, irsk terrier, kerry blue terrier, sealyham terrier, skye terrier og west highland white terrier Tror faktisk jeg holder på disse jeg altså Verken mer eller mindre! Eller, staffen var også fin, så kan få være med han også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Irskterrieren er min favoritt tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Trodde aldri jeg skulle si det, men den westien var stilig OG gikk bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Da har jeg bestmt meg: Bull T, miniatyr Bulle, Dandie, Smooth Fox, Kerry, Norfolk, Scotte og Staffe. Nå får vi se om dommeren er enig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Håper bedlis, border, iren og airdalen blir plassert! Kanskje mest sannsynlig at de to siste blir det, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg likte westien jeg - den var kul... Sky, westi, staff, norfolk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Da heijer jeg på Hugo og Dandie nr.2 Norfolken og nr.3 Kerry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Tipper det blir enten kerry blue eller sealyham som vinner gruppa, så enten norwich eller norfolk, og kan jeg håpe på dandie bare fordi den er søt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Skal ikke airdale bevege seg fortere? Nå datt jeg helt ut jeg Driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Bare 4 av 8 favoritter videre.. Da heier jeg på Irsk terrier, Kerry blue terrier, Norwitch terrier (ser denne ikke ble med i førsteinnlgget mitt, merkelig, for den var favoritten min!) og sealyham terrier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Lakeland og irsk er favorittene. Utrolig pene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hva gjorde Kerryen`??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ja, norwichen var fin! Så tipper den + sealyham + kerry blue i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hihi, liker dommeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts