Mud Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 DUTCH/LUX SHEPHERDS DOGMATE DODGE VIPER JW JCH Har ikke litt peil på hvem det er en gang, og jeg trodde jeg fulgte sånn Halveis med siden jeg leser hver 59 Mail fra lakenzine .. Jaja.. Kanke vite alt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hehe ja du har vell riktig. Men den såg ikke ut som en BC syns jeg Den er ganske langt unna en Aussie også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hva skjedde med aussien siden dere synes synd i handleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Lurer jeg også på. Jeg pauset live sendingen for flere timer siden og fikk se videre nå Men jeg har ikke fått med meg noe stakkars Aussie dame enda. *se litt mer* Men annet enn det så så den mallen pissredd ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hva skjedde med aussien siden dere synes synd i handleren? Lurer jeg også på. Jeg pauset live sendingen for flere timer siden og fikk se videre nå Men jeg har ikke fått med meg noe stakkars Aussie dame enda. *se litt mer* Men annet enn det så så den mallen pissredd ut! Hun trodde hun ble plassert, men så var det beardisen ved siden av som ble plukket ut, men innen hun innså det hadde hun allerede rukket å ta noen steg fram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Dommeren plukket ut beardisen som BIG2, men aussiehandleren trodde at dommeren plukket ut aussien(hundene stod ved siden av hverandre), og hun rakk å juble et lite øyeblikk før hun oppdaget at det var beardisen som ble plukket ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Uff,stakkars damen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Æsj, så ekkelt for henne :/ Men lett for, skjønner ikke at folk klarer å se det Puli'en så ut som den fløt over gulvet! (syns det er morsomt at jeg kommenterer som at dere ser det jeg ser Dere har jo allerede sett det) Edit: Der fikk jeg sett det, auch! Fikk vondt i magen på hennes vegne. Det var jo litt mer enn bare ett steg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hvorfor er ikke kelpie med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hvorfor er ikke kelpie med? Er ikke annerkjent rase av The Kennel Club, dvs de har ingen registrerte hos seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Den BC'en hadde veldig fallende kryss.... Og sånn skal det ikke være. Vanligvis synes ikke jeg show-borderene er så ille (faktisk kan de likne mye på en godt pelset gjeterhund, hvis bare gjeterhundene hadde blitt vasket og stusset litt), men denne synes jeg var rar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Da har jeg endelig fått sett Lakenoisen, og oppdretteren vet jeg hvem er. Nydelig hund.. Syntes egentlig ikke svartingen var så ille heller jeg, i forhold til bildet. Mallen var pen, men jeg likte ikke gemyttet. Terven var knallpen, men jeg har sett penere. El jeg syntes den hadde litt lite wow faktor i forhold til det jeg forventet. Laekenoisen hadde mer liksom. Resten ga jeg opp, måtte bestikke poden med druer for å se belgerne liksom, var altfor nysgjerrig til å vente til han sovnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ser på pastoralgruppen nå. Terven var fin synes jeg og den var vel den eneste av belgerne jeg likte. Lakken hadde dog veldig nydelige bevegelser. Mine favoritter var korthårscollien, ACD, schäferen og västgötaspetsen. Den største favoritten av dem var korthårscollien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Terriere skal inn tbc? What? Betyr det at de ikke vet når enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ja, klokkeslettet kommer senere i dag. I går begynte den første gruppen 19.15, norsk tid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Halvbroren til Bodil nr 2 i junior! Mora hans er også kusina til Tuva 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 kan man se rasebedømminger noe sted? Jai ikke finne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 kan man se rasebedømminger noe sted? Jai ikke finne Den sendes ikke. Du får bare sett gruppene senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Åja, trodde de filmen rasene også og la ut (altså ikke live). For oss som ikke har tid til å sitte å titte, blir gruppene lagt ut etter livesending? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Når starter gruppene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nr 1 og 2 i junior tispe er helsøsken til Bodil! (fra forrige kullet dem hadde med samme foreldre) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nå er det vist golden kvadrilje, haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Litt treig jeg, men de legger jo ut gruppene i egne videoer så jeg så pastoral group i dag, likte ikke langhårs collien, dessverre. Hadde håpet på at det skulle være en jeg likte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 En Danskoppdrettet og eid hannhund ble reserve beste hannhund! Fy så gøy Trym har slått han 2 ganger Han er rett og slett griselekker, og en av de peneste hannhundene i Norden per dags dato! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Noen andre som har problemer med resultatsidene i dag? Jeg må ærlig si at jeg venter litt i spenning på hva som skjer med Basset og Blodhund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts