Siri Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Næsj - likte brått ikke briarden så godt likevel... dårlig overlinje og litt kort og rar egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 De viser bare gruppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Terven var supersøt - lente seg mot dommeren og tok virkelig kontakt og "byr på seg selv". Det kan fort bli plassering av slikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Likte korthårs collien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Aner ikke, kanskje han har dømt den før idag??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 hvorfor brukte dommeren så kort tid på langhåret Collie? Og er det noen andre raser enn Mopsen som er norske? BIR mops er ikke norsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Er det bare meg, eller er det flere av hundene som har tannstein? Likte lapphund og k.colli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Likte beardisen også - den var lekker - briarden har fin farge, men handlere skal ikke kunne løpe fra en briard føler jeg. Enig - briarden skal gå skikkelig, den... Dessverre løper de fleste briarder halvveis bak sine førere. Når vi har vist våre hunder utenlands har vi ofte fått spørsmål om hvordan vi får hundene til å løpe foran, faktisk *ler*. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 BIR mops er ikke norsk. Da missforstod jeg, trodde det var den til Tangetoppen som vant? Hva fikk de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 søteste f.lapphunden da, som trippet frem med mamelukkene sine! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeg likte ingen av colliene - vant til å se korthårscollien med langt mer driv enn det der. Schæferen er lekker faktisk og jeg liker ikke schæfere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 ACD, Lakke også tror jeg at jeg legger til Finnen. Søt og oppmerksom! Belgerpia: Ja jeg syns det var rart at du likte den om den var så knapp som den først så ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Groenendaelen synes jeg også var fin. Ikke for kort og kompakt som mange er synes jeg. Jeg syns ikke den var så fin jeg. Ihvertfall ikke i bevegelse. Men Lakken var flott! Og bevegde seg nydelig. Mallen var også fin, men syns tydeligvis det var litt ekkelt å bli klådd på Terven var også grei Jeg synets ikke noe om groenendaelen - den var jo så høystilt og uten hals? Enig. Og fryktelig kort og dårlige bevegelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 hvorfor brukte dommeren så kort tid på langhåret Collie? Ikke intr kanskje? Vel, jeg har jo mitt å si om den Collien, men kan jo heller ta frem det som ble sagt om korthåren- Nydelig rent hodet, fint utrykk osv og hvordan bevegelsene skal være helt effortless og flyte. Veldig morsomt, når man ser store konstruksjonsforskjell i kropp og hodeform på Collie, som også ble presisert hadde helt lik standard bare forskjellen var pelsen... Skulle ønske mye mer liv i korthåren, men har sett video der hun løper med mye mer driv, sikkert sliten. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Da missforstod jeg, trodde det var den til Tangetoppen som vant? Hva fikk de da? BIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeg likte veeldig godt lapphunden, hun var kjempesøt! Men når sikkert ikke helt opp, dessverre. Dessuten er gallopp den naturlige gangarten, så de skal slå lett over til det, fortenk Og utrolig herlig og morsom virket hun som (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 De viser bare gruppe Søren og. Men man får vel være glad de viser det og håpe-håpe å se en norsk saluki der imorgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Liker at shäferen blir vist på den måten, tenk han klarer det selv han... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeg har likt Zidane på bilder, her var han ikke spesielt bra ser jeg - pent hode, men resten kan jeg styre min begeistring for kjenner jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Synes ikke at jeg fikk se schäferen skikkelig i bevegelse, viste jo omtrent bare bevegelsene rett forfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 BIM Okei, da henger jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Shitt, der gikk jeg glipp av Sch for at jeg skulle skrive her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeeejjj jeg overlevde dumme dommermannen *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeanette - åpne crufts i egen browser - lage vinduene mindre så får du plass til både skriving og å se samtidig *føle seg lur* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Ikke helt fornøyd der, nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts