Gå til innhold
Hundesonen.no

Din ferie sommeren 2012


HHC
 Share

Recommended Posts

Lotta inspirerte meg til å drømme meg bort til årets ferie - noen som har lagt planer enda? :)

Jeg er på studentbudsjett i år, så har bestemt meg for å joine la familia en uke på denne doningen:msc-divina-at-sea.jpg

MSC Divina heter herligheten, den skal sjøsettes i mai - ergo suiten vår er faktisk ikke brukt mer enn 5-6 ganger før vi tar den i bruk :D Vi var på et av søsterskipene i fjor.

Vi skal bo på noe som heter Yatch Club, tilsvarende vi gjorde i fjor. Det er en slags "vip" ombord på skipet, med eget soldekk, restaurant og noen andre fine features (som 24/7 butler-tjeneste som vi aldri brukte :lol:). Litt oppskrytt, men veldig behagelig med bl. annet fri bar og minibar, og ikke minst eget soldekk uten trengsel ;)

Ruten er slik:

Venezia - Bari - Katakolon - Izmir - Istanbul - Dubrovnik - Venezia

Gleder meg vilt da jeg ikke har vært så mye i det sør-østlige middelhavet før :)

Et tips til barnefamilier: barn opp til 18år bor i foreldrenes lugar for småpenger (tror vi betalte 3000 for hele uka for meg da jeg var 16år) og da er alle måltider, tips, underholdning etc. inkl i den prisen(!).

Resten av ferien har svært få planer, noen som har tips til noe som passer en slunken studentlommebok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 139
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wow. Så du finner det provoserende når folk prioriterer sine kroner annerledes enn DU ville gjort? Har du god utsikt fra den pidestallen din? Fordi DU av en eller annen grunn mente du måtte kutte ut

Jeg kan hvertfall ikke klage på dårlig råd da, som har både hester, hunder OG katter. For et luxusliv jeg lever! Seriøst. Livskvalitet HELE året fremfor to-tre uker, sier nå jeg.