tulip Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 ADVARSEL; STERKE BILDER! 4 av 14 valper er såvidt i live, to er fortsatt i kritisk tilstand, og vil bli avlivet i morgen om de ikke viser bedring. Eieren av valpekullet måtte OVERTALES til å levere inn valpene etter en nabo sendte inn bekymringsmelding om at eier kastet døde valper flere ganger i uka.. Og vekta er 1,5 kg på den minste og 4 kg på den største, normale valper ville veid 12-15 kg. Siter
Ozzy Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Herregud. Håper VIRKELIG at mattilsynet og politiet er kontaktet, og på plass. Helt ****** rett og slet. Den minste veier like mye som min gjorde 8 uker gammel. Og han veier 7kg i voksen alder... Ble ufattelig kvalm nå. Stakkars, stakkars hunder.. Siter
Pan Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Fy ****! Jeg håper virkelig at mattilsynet og politiet er varslet om dette mennesket, og at det er levert en anmeldelse for vanskjøtsel.. Siter
tulip Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Nei, det er ikke i Norge, det er i Statene. Siter
MarieR Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Det der er noe av det værste jeg har sett, stakkars små skapninger. Den såkalte oppdretteren burde aldri, aldri, aldri få ha ansvaret for noe levende dyr... Siter
tulip Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Det der er noe av det værste jeg har sett, stakkars små skapninger. Den såkalte oppdretteren burde aldri, aldri, aldri få ha ansvaret for noe levende dyr... De har to drektige tisper, samt flere andre hjemme... De ser foreløbig friske ut, derfor har de ikke blitt fratatt dem Og dessverre tror jeg at de ville fått beholde de hundene her i Norge også.. Det vi kan håpe på nå er at de blir anmeldt og får dom på at de ikke får beholde hundene. Siter
yurij Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Stakkars småtasser. Tenk hvor mange sånne det finnes for hver som blir oppdaget.. Siter
Guest Yellow Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Takk for advarsel, tror nok jeg lar være å se. Siter
Monab88 Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Hvorfor er jeg tydligvis den eneste som ikke får sett spoileren? Skjer ingenting når jeg trykker på "show". Men er kanskje like greit, høres ikke ut som noen trivelige bilder Siter
OlavEmil Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Eg får heller ikkje opp noko bilete. Men å drive og kaste døde kvalpar, høyrest heilt sjukt ut... Siter
Wednesday Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Vil ikke se på noen bilder. Men usj... Siter
Guest lijenta Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Stakkars valper. Bildene er der enda. Siter
tulip Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Bildene vises tydeligvis ikke i IE.. Siter
SusanneL Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Eg får heller ikkje opp noko bilete. Men å drive og kaste døde kvalpar, høyrest heilt sjukt ut... Det værste her var vel ikke selve kastingen - men at de troligvis har sultet i hjel nærmest et helt kull valper uten å tilsynelatende gjøre noe for å redde dem.. Dog VET vi jo forsåvidt ikke det, da - kan jo være medfødte defekter som gjør at valpene ikke kan oppta næring, salmonella, parvo, etc. Men da finnes det såklart bedre måter å avlive de på enn dette, da. Men ja, jeg tror det er helt greit å IKKE vite for mye om sånt som dette, jeg - stakkars, stakkars små. Susanne Siter
OlavEmil Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 For all del. Men om ein då sleng på at dei openlyst kastar dei døde kvalpane i søpla, viser det jo ein total mangel på respent og interesse for desse små. 1 Siter
Recommended Posts