Gå til innhold
Hundesonen.no

N SE UCH PBIS Meisterhaus Puzzle'n'Play


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

...NEI, de er ikke stille at all når de skal gjennom sikkerhetskontroller! Jeg vet brått ALT om volumet på de små, vakre krekene! ...men hun er jo spinnvill og løper over alt - og er supersøt!

Pim tok storcertet på NKK Bergen i helgen! Stilte henne i unghundklasse og ikke junior denne gangen. Kritikken: Lovely size and body shape, beautiful head, short muzzle, super earset and carriage.

Haha, så herlige dere er! Pia skal få lov til å oppdatere om flyturen Pim var visst "litt" for stor for bagen sin, klagde "litt" når hun måtte låses inni der og sov visst ellers hele turen. Jeg

Posted Images

Vi kjøper billett til verdens beste Europia som drar ned til Chicago og henter henne!!! :flowers: :flowers: :flowers:

Europia gleder seg masse mestest til å være første nordmann som klår på stjernen! ;) Blir knallgøy, og jeg håper dere bestiller flere valper fra gøye steder fremover :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da er rabiesvaksinen også i orden, og det eneste som må fikses er underskrift på helsesertifikatet :)

Pim reiser uten sin mor allikevel, så Pia skal forhåpentligvis ha henne i kabinen hele veien. Flybillett er hvert fall bestilt, og den 26. april klokken 16 står jeg og tripper meg ihjel på Gardermoen!

Har akkurat snakket med KLM i Amerika og de har sendt en forespørsel på å ha hund i kabinen. Jeg vil få svar i løpet av 1-2 dager.

Er det noen som vet ca hvor mye en basenjitispe på 4 1/2 mnd vil veie? Jeg har spurt oppdretteren hvor mye hun veier, men kanskje jeg får raskere svar her *utålmodig sjel*

Og er det noen i Bergen som har en Sherpa-bag å låne med Pia på tur?

JEG GLEDER MEG!!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er rabiesvaksinen også i orden, og det eneste som må fikses er underskrift på helsesertifikatet :)

Pim reiser uten sin mor allikevel, så Pia skal forhåpentligvis ha henne i kabinen hele veien. Flybillett er hvert fall bestilt, og den 26. april klokken 16 står jeg og tripper meg ihjel på Gardermoen!

Har akkurat snakket med KLM i Amerika og de har sendt en forespørsel på å ha hund i kabinen. Jeg vil få svar i løpet av 1-2 dager.

Er det noen som vet ca hvor mye en basenjitispe på 4 1/2 mnd vil veie? Jeg har spurt oppdretteren hvor mye hun veier, men kanskje jeg får raskere svar her *utålmodig sjel*

Og er det noen i Bergen som har en Sherpa-bag å låne med Pia på tur?

JEG GLEDER MEG!

Det er jo snart det! Er spent på å høre om det med hund i kabinen. Men skulle du ikke over å hente henne selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det jeg tror er en sherpabag, men jeg finner ikkenoe merke på den.

Er det en slik? :)

Sherpa-Bag-Medium.jpg

Jeg mener jeg har en sherpa bag her men jeg er i oslo :P

Åh, jeg drar grytidlig i morgen, men det ordner seg nok! :)

Om du ikke finner hos noen andre, så har jeg en venninne som har en.

Tror du jeg kan låne den om vi ikke finner en annen løsning?

Det er jo snart det! Er spent på å høre om det med hund i kabinen. Men skulle du ikke over å hente henne selv?

Det er bare tre uker til! :o

Jeg skulle egentlig over for å hente henne selv, men det kræsjet skikkelig med eksamensperioden min, så vi utsetter USA-turen og sender Europia ned dit i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...