Whoopsis Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Ekte wow-faktor på hun der altså! 1 Siter
Benedicte Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Vi kjøper billett til verdens beste Europia som drar ned til Chicago og henter henne!!!!!! :flowers: 11 Siter
Aslan Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Åååh sjekk ut ørene a Skjønner at du gleder deg til å få hjem den skjønningen, og det begynner jo å nærme seg nå 1 Siter
Evelzz Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Vi kjøper billett til verdens beste Europia som drar ned til Chicago og henter henne!!! :flowers: Europia gleder seg masse mestest til å være første nordmann som klår på stjernen! Blir knallgøy, og jeg håper dere bestiller flere valper fra gøye steder fremover 2 Siter
Benedicte Skrevet 27. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Pim har blitt stooor 4 Siter
TonjeM Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Sååå stor og såååååå nydelig! Nærmer seg nå, har dere bestemt datoer enda? Siter
Benedicte Skrevet 27. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Ja Det blir om ca tre-fire uker, men det er vanskelig å finne dato fordi det må passe med en annen hund som også skal til utlandet, og flyplassen er en dagstur unna. Men snart har jeg en dato å glede meg til! Siter
Raksha Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Nyyydelig liten Pim! Vil også hilse på! Siter
Bananen Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Fine Pim! Har hun ganske kraftig beinstamme? Jeg har jo ikke peiling, jeg synes Kamar ser ut som en spjæling med de tynne beina sine. Siter
Whoopsis Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 :D Jeg gleder meg til hun kommer hjem! Heia Europia! Siter
Monab88 Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Fine jenta, gleder meg til å se henne live! Siter
HHC Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 å guuuuuuuuuuuuuud :wub: :wub: (Om du og Yodel sånn plutselig skulle bli lei det trynet der så kan voffsen få bo hos meg når som helst! Tipper faren for at dere går lei er stooor ) Siter
Carina Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Så nydelig hun er! Irriterer meg at ikke basenjier passer meg, de er jo skikkelig øyegodteri jo. Siter
ToneS Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Herlig! Gratulerer igjen og gleder meg til flere bilder når hun endelig setter potene på norsk jord! Siter
Benedicte Skrevet 27. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Takk for fine kommentarer! Jeg tror hun har ganske kraftig benstamme, men det må nesten Yodel svare på Jeg elsker den hvert fall! 1 Siter
Benedicte Skrevet 7. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2012 Da er rabiesvaksinen også i orden, og det eneste som må fikses er underskrift på helsesertifikatet Pim reiser uten sin mor allikevel, så Pia skal forhåpentligvis ha henne i kabinen hele veien. Flybillett er hvert fall bestilt, og den 26. april klokken 16 står jeg og tripper meg ihjel på Gardermoen! Har akkurat snakket med KLM i Amerika og de har sendt en forespørsel på å ha hund i kabinen. Jeg vil få svar i løpet av 1-2 dager. Er det noen som vet ca hvor mye en basenjitispe på 4 1/2 mnd vil veie? Jeg har spurt oppdretteren hvor mye hun veier, men kanskje jeg får raskere svar her *utålmodig sjel* Og er det noen i Bergen som har en Sherpa-bag å låne med Pia på tur? JEG GLEDER MEG!! 3 Siter
Whoopsis Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 :D :D Trallala, snart kommer hun!!!! Jeg skal filme mottakelsen jeg. 2 Siter
Synnikken Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Jeg har det jeg tror er en sherpabag, men jeg finner ikkenoe merke på den. Siter
Anette Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Jeg mener jeg har en sherpa bag her men jeg er i oslo Siter
MegaMarie Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Om du ikke finner hos noen andre, så har jeg en venninne som har en. Siter
simira Skrevet 7. April 2012 Rapporter Skrevet 7. April 2012 Da er rabiesvaksinen også i orden, og det eneste som må fikses er underskrift på helsesertifikatet Pim reiser uten sin mor allikevel, så Pia skal forhåpentligvis ha henne i kabinen hele veien. Flybillett er hvert fall bestilt, og den 26. april klokken 16 står jeg og tripper meg ihjel på Gardermoen! Har akkurat snakket med KLM i Amerika og de har sendt en forespørsel på å ha hund i kabinen. Jeg vil få svar i løpet av 1-2 dager. Er det noen som vet ca hvor mye en basenjitispe på 4 1/2 mnd vil veie? Jeg har spurt oppdretteren hvor mye hun veier, men kanskje jeg får raskere svar her *utålmodig sjel* Og er det noen i Bergen som har en Sherpa-bag å låne med Pia på tur? JEG GLEDER MEG! Det er jo snart det! Er spent på å høre om det med hund i kabinen. Men skulle du ikke over å hente henne selv? Siter
Benedicte Skrevet 7. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2012 Jeg har det jeg tror er en sherpabag, men jeg finner ikkenoe merke på den. Er det en slik? Jeg mener jeg har en sherpa bag her men jeg er i oslo Åh, jeg drar grytidlig i morgen, men det ordner seg nok! Om du ikke finner hos noen andre, så har jeg en venninne som har en. Tror du jeg kan låne den om vi ikke finner en annen løsning? Det er jo snart det! Er spent på å høre om det med hund i kabinen. Men skulle du ikke over å hente henne selv? Det er bare tre uker til! Jeg skulle egentlig over for å hente henne selv, men det kræsjet skikkelig med eksamensperioden min, så vi utsetter USA-turen og sender Europia ned dit i stedet Siter
Recommended Posts