Gå til innhold
Hundesonen.no

N SE UCH PBIS Meisterhaus Puzzle'n'Play


Benedicte
 Share

Recommended Posts

  • Svar 462
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

...NEI, de er ikke stille at all når de skal gjennom sikkerhetskontroller! Jeg vet brått ALT om volumet på de små, vakre krekene! ...men hun er jo spinnvill og løper over alt - og er supersøt!

Pim tok storcertet på NKK Bergen i helgen! Stilte henne i unghundklasse og ikke junior denne gangen. Kritikken: Lovely size and body shape, beautiful head, short muzzle, super earset and carriage.

Haha, så herlige dere er! Pia skal få lov til å oppdatere om flyturen Pim var visst "litt" for stor for bagen sin, klagde "litt" når hun måtte låses inni der og sov visst ellers hele turen. Jeg

Posted Images

Fine Pim! Har hun ganske kraftig beinstamme? Jeg har jo ikke peiling, jeg synes Kamar ser ut som en spjæling med de tynne beina sine. :lol:

Kamar er av den edlere typen, ja. Pim har kraftigere beinstamme, men den kler henne godt!

Er det noen som vet ca hvor mye en basenjitispe på 4 1/2 mnd vil veie? Jeg har spurt oppdretteren hvor mye hun veier, men kanskje jeg får raskere svar her *utålmodig sjel*

Tja, Jippi veier ca 5.5 kg nå, Domino 6.5 kg. Om en mnd vil de jo ha godt opp en del. Si 6-8 kg?

Pim er nok kraftigere enn Jippi.

Jeg gleder meg jeg også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er rabiesvaksinen også i orden, og det eneste som må fikses er underskrift på helsesertifikatet :)

Pim reiser uten sin mor allikevel, så Pia skal forhåpentligvis ha henne i kabinen hele veien. Flybillett er hvert fall bestilt, og den 26. april klokken 16 står jeg og tripper meg ihjel på Gardermoen!

Ehm, ikke for å være vanskelig og sånt, men jeg tror du kan ta med deg madrass hvis du skal stille på Gardermoen 26. klokken 16 - med tanke på at flyet letter 10 minutter senere fra Chicago :lol: Tror heller vi sier 27. klokken 11 jeg, da er det på sin plass med litt tripping ;)

Jeg skulle egentlig over for å hente henne selv, men det kræsjet skikkelig med eksamensperioden min, så vi utsetter USA-turen og sender Europia ned dit i stedet :)

Digger det ;)

Alternativet er jo bare å kjøpe en Sherpa-bag på Petco i Chicago. Hvis denne saken er supersvær, er den lite handy å ha stappe i lommen sammen med sokkene og passet - som forøvrig er all bagasje there is ved utreise :lol: Eller, kan jo stappe passet og sokkene oppi der forresten, hvis det er greiere. :cool:

Gleder meg mest i verden til å se dette vidunderet :D Blir knallkult!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, ikke for å være vanskelig og sånt, men jeg tror du kan ta med deg madrass hvis du skal stille på Gardermoen 26. klokken 16 - med tanke på at flyet letter 10 minutter senere fra Chicago :lol: Tror heller vi sier 27. klokken 11 jeg, da er det på sin plass med litt tripping ;)

Jeg sa jeg kom til å bomme på det her! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativet er jo bare å kjøpe en Sherpa-bag på Petco i Chicago. Hvis denne saken er supersvær, er den lite handy å ha stappe i lommen sammen med sokkene og passet - som forøvrig er all bagasje there is ved utreise :lol: Eller, kan jo stappe passet og sokkene oppi der forresten, hvis det er greiere. :cool:

Gleder meg mest i verden til å se dette vidunderet :D Blir knallkult!

Haha, skal du virkelig bare ha med sokker i lommen :lol: ? Jaja, jeg finner vel ut av det hvis jeg er på jobb den dagen du reiser :lol: xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, skal du virkelig bare ha med sokker i lommen :lol: ? Jaja, jeg finner vel ut av det hvis jeg er på jobb den dagen du reiser :lol: xD

OT - men blir hvertfall veldig lite annet :P Ser ut som jeg må ha med pcen også, så får gjerne stappet en bukse eller noe nedi til den på en god dag :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Heldigvis ikke lenge til jeg kan ta mine egne bilder og filmer! :rofl:

Pim er litt på grensen mtp vekt i kabinen. Men selges det varikennelbur på alle flyplasser just in case vi må sende henne som bagasje?

Jeg tviler litt på at de veier henne jeg altså. Har du noen gang opplevd at håndbaggasjen din har blitt veid? Pia må bare smile pent, og flørte litt med de ansatte på flyplassen. Men er ikke sikker på om de selger varikennelbur på alle flyplasser. Det ville jeg kanskje undersøkt, og ikke bare tatt sjansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke opplevd at de har veid hunder som skal være med i kabinen. Har hun plass i kabinen har hun plass der, tror ikke det er noe de kan gjøre om. Så selvom det kan være litt på grensen tror jeg det skal gå ganske så fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også ikke du trenger å bekymre deg om vekte hennes. Jeg har sett hunder jeg tenker er over grensen være med inn på flyet :P Så når de ser henne, syns de sikkert hun ser liten og søt ut, også regner de med hun er under grensen. Veldig mange blir også for opptatt av å tenke på hvor søt hun er, og ikke på hvor mye hun veier, så tror du slipper å bekymre deg om det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at de stort sett er veldig greie med valper og andre små, søte hunder, så Pim glir nok rett igjennom om Europia oppfører seg pent :)

(med mindre man prøver å dra en voksen st. bernard hannhund inn i kabinen, da stopper de nok, men hunder som er sånn på grensa til å veie for mye tror jeg det skal mye til før blir stoppet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte KLM igjen, jeg... Den første damen hadde ikke spesifisert i bookingen at det var en myk sherpa-bag (hun hadde visst skrevet det, men etellerannet gikk galt). Hun jeg snakket med nå fikk fikset det, så innen 24 nye timer får jeg igjen sjekket om det går greit å ha henne i kabinen. Håper reservasjonen godkjennes! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker med litt ekstra info også :) Pim er ca 35,5 cm høy (litt over 4 mnd gammel)

Da er hun ca like høy som Mee, shibaen som får reise i kabinen, så da krysser vi fingra! Mee kan ikke stå eller snu seg i sin sherpa-bag, men ligger i den med toppen åpen så hun kan se ut.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...