Ozzy Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Har spist to epler Skal nå spise sørlands-chips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. April 2013 Rapporter Share Skrevet 25. April 2013 Gått langtur idag Rocka 5X 3 ganger (rockering ) Spist fisk til middag Spist havregryn og melk til frokost Syklet i 30 min Spist to og halv kefirsjokoladekake stykker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Gått 15 km, opp og ned til butikken kun for å kjøpe melis og smør til barnebursdagen imorgen Havregryn laget på vann til frokost Cottage cheese og eple til lunsj Kylling og brokkoli til middag Bittelitt popcorn til kvelds For meg er det å spise også litt vanskelig, jeg har ikke noe problem å spise foran andre, men jeg sliter veldig med maten her nede i frankrike der alle kan kose seg og spise det de vil uten å legge på seg eller trene, mens jeg jobber rompen av meg for å gå ned i vekt og rører nesten ikke godsaker. litt oversharing en fredagskveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. April 2013 Rapporter Share Skrevet 26. April 2013 Gått 13.000 skritt bare på jobb i dag. Spist smør-krem-kake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Sommerformen er på plass! .... det er jo skrytetråd, er det ikke..... 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 1Xbanan & Havregryn til frokost 8 km sykkeltur Kaffe vanilla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Fruktsalat (grønt eple, banan, kiwi, appelsin, grønne druer og jordbær) med 1 neve hakkede mandler og 1spisesje mager vanlije kesam til frokost. Gått 1,5 times tur med dyret.. Nå skal jeg opp til Farmand og handle nye sko og ny jakke. Blir sikkert skjokolade, potetgull og brus i kveld siden det er lørdag. Også skal jeg å mannen spise ute i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Skal jobbe i natt. Spist salat og drukket vann til middag. Hatt en seriøst samtale med meg selv om diverse ting for å endre livet mitt litt. Skal ha bakt potet til lunsj. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Gått 15 km, opp og ned til butikken kun for å kjøpe melis og smør til barnebursdagen imorgenHavregryn laget på vann til frokost Cottage cheese og eple til lunsjKylling og brokkoli til middag Bittelitt popcorn til kvelds For meg er det å spise også litt vanskelig, jeg har ikke noe problem å spise foran andre, men jeg sliter veldig med maten her nede i frankrike der alle kan kose seg og spise det de vil uten å legge på seg eller trene, mens jeg jobber rompen av meg for å gå ned i vekt og rører nesten ikke godsaker. litt oversharing en fredagskveld I know how you feel... Har ikke peiling på hvordan jeg lager farget tekst med mobilen. Men! Grønn: Vasket hele leiligheten i mange timer i dag. Laget sunn middag og spist masse frukt og bær. Kjøpt ny sykkel og syklet til butikken selv om jeg har bil nå. Rød: Spist litt mye "nestengodt" i dag til tross for godtestopp. Og for mye druer. Men sånn kan det gå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Jeg har vært på årets første planlagte joggetur! Det var riktignok bare to kilometer, og jeg brukte vel 20 minutter, men likevel altså. La inn en liten styrkeøkt da jeg var halvveis - som var inkludert i de 20 minuttene - så jeg synes egentlig at jeg er ganske flink. Herfra kan det bare gå oppover. Og så spiste jeg grovt brød med masse makrell i tomat til frokost, og varmluftspoppet popcorn uten olje eller smør istedenfor annet snop i går kveld. NÅ har jeg lyst til å få tatt av de to-tre kiloene jeg har til overs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Fullførte mitt første halvmaraton i går. Har ikke jogger en tur i 2013, så da var jeg fornøyd med å komme inn på 2t og 27minutter :) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. April 2013 Rapporter Share Skrevet 28. April 2013 Jeg spiste en hel pose med ostepop på 20 minutter mens jeg kjørte bil... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Frokost: Salat av agurk, tomat, stangselleri, fetaost og to kokte egg. Middag: Hjemmelaget lasagne med hermetiske tomater med urter i, ren kjøttdeig, cottage cheese og ost. Omnom! Og med mer agurk og tomat til, selvfølgelig. Og så har jeg skrevet halvannen side til på bacheloren min! Men det blir visst bare to måltider på meg i dag. Fysjom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 I dag har jeg jogget som oppvarming og trent styrke etterpå. Ble søkksvett men det må til når man skal miste 13 kg innen 1.1.14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts