Toril Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Haha Gråtass,den gjedda der lurer ikke i sivet engang... den kaster seg over byttet sitt uten bakhold.Bare kamuflert av et nydelig fjes Gullen,det håper jeg også 3 Siter
Gjest Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Jeg må jo ha vært helt bortreist idag, jeg glemte å spørre om du hadde han med Tenk om du hadde det a? *dælje meg selv i hodet med en fisk* Ellers så ser det ut som dere koser dere glugg ihjel Siter
Carina Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Åneeeeei, så søøøøøøt da Toril! Endelig ble det bernervalp på deg! Jeg tror jammen jeg må ta meg en tur og hilse på en dag. 1 Siter
Toril Skrevet 5. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Jeg må jo ha vært helt bortreist idag, jeg glemte å spørre om du hadde han med Tenk om du hadde det a? *dælje meg selv i hodet med en fisk* Ellers så ser det ut som dere koser dere glugg ihjel Han var med han ja Marie,slå en gang til med fisk du Åneeeeei, så søøøøøøt da Toril! Endelig ble det bernervalp på deg! Jeg tror jammen jeg må ta meg en tur og hilse på en dag. Jaaaaa,dere er veldig velkommen :banana: Siter
xxx12345 Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Smula gleder seg til å hilse på bompiberneren! 1 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 OKEI, jeg har glemt å gratulere med ny valp tror jeg.... GRATULERER begge to.... dæsjken for en kjekkas, han er jo bare helt superdeilig. Siter
Argyr Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 På tide med ny spam nå! Og siden jeg helst prøver å redde alle morsomme eller fine motiver så blir det noen. *host* Wony er fin leketante Gross er god å sove på Soon. Gutta på tur, lille stuttbeint holder følge så godt han kan Slitsomt, a gitt! Weee! GærnerGross Stakkars lille etterslenger'n :wub: "Ordentlige" bilder av en veldig trøtt (og litt skjeiv) gutt 5 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Her ser han ut som en litt for ivrig superhelt! I luv it! 2 Siter
Toril Skrevet 13. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Han trenger kappa si for å holde følge med de store gutta Sandra :berner: 1 Siter
Gjest Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 For noen herlige gutter Halvsøskentreff Søndag første april forresten? Var det ikke den helgen Mona skulle komme? Vi feirer 60 årsdag Lørdagen. Siter
Monab88 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Skrevet 13. Mars 2012 Herlige gutter som koser seg på skogtur! For noen herlige gutter Halvsøskentreff Søndag første april forresten? Var det ikke den helgen Mona skulle komme? Vi feirer 60 årsdag Lørdagen. Ja! 1 Siter
Toril Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Ingen nye bilder idag,men det kommer. Han har vært hos veterinær og fått stikk i nakken,noe som var helt greit.Stå på vekten var kjedelig,men 16,2 store kilo ble resultatet .Han er en fantastisk herlig fyr med selvtillit så det holder i massevis . 2 Siter
Toril Skrevet 25. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2012 Første dagen helt uten "uhell" inne er i boks.Han er akkurat nå ute for å tisse før vi tar kvelden . 3 Siter
Monab88 Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 I morgen er Jäger 14 uker, så i dag har vi hatt en liten fotoshoot Begynner å bli tung å bære! 4 Siter
TonjeM Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Flir.. fått litt lengre ben siden sist liksom - men jeg synes han ser mer og mer rampete ut..! 1 Siter
Gjest Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Jeg begynner å tro at han er dobbelt så stor som anna. Og flott Siter
Whoopsis Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Fnis, se på han a! Den sveisen! 1 Siter
lucy Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Åherrejemininoesånydelig Så tjukk og god, og DET uttrykket! Også så innmari fine katter (og ikke minst storehunder) du har og 1 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.