Elisabeth00 Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 @SandraNH jeg syns den så bedre ut på de siste bildene DPen min sin ser sånn ut (bortsett fra at hele selen er skjøvet litt fremover fordi jeg løfter opp kløven ): Tidenes dårligste bilde, men hun var veldig fornærmet for at jeg vekket henne, så da ble det sånn... Den er ikke helt ideell på henne heller, men det er det beste valget mtp kløv til liten hund. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 Helt OT men kan inte låta bli. @SiriEveline Hjälp som Tetris har vuxit! fina lille som växer allt för fort Han vokser skummelt fort... og det tiltross for at han er minste mann! Men han har fortsatt babyface! Er nok en fordel å ha en som er større rundt brystkassa ser jeg, da jeg synes at selve selen på ryggen hennes er litt kort. Men jeg kunne ikke hatt noe større størrelse, da jeg nesten må stramme alt som er å stramme rundt brystet.. Men på den reima som går mellom forbeina - deen er så slakk som jeg kan få den. Ingenting mer å gå på. Hvilken størrelse har du SiriEveline? Nuka har størrelse S - da hun er 60cm rundt brystet.. Mulig at Nuka ikje har noe perfekt kropp til denne type sele Det her er Medium, samme størrelse som munsterlander til mamma bruker. På bildet er den ganske langt ute i brystet, under magen, og litt strammere under buken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2014 @SiriEveline Jeg fikk litt hakeslepp over hvor mye han har strekt seg, ikke mye liten klossete valp igjen der, utrolig flott han har blitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 11. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2014 Han vokser skummelt fort... og det tiltross for at han er minste mann! Men han har fortsatt babyface! Tror ikke han er minstemann, ihvertfall ikke høydemessig. Koios er kraftig og maskulin, men han er ikke særlig høy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Kombinert tur- og trekksele fra Minipina med avtagnart pinnedrag Vært i skogen og prøvd den i dag, SÅ fornøyd! Bestilte også med dekken som festes til selen og ikke går over brystet, genialt da vanlige dekken ofte hemmer bevegelsene til hunden min foran. (Bilde stjålet fra Facebooksiden til Minipina, altså ikke min hund.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 Så fin sele, den blir han nok fin i, bilder??? Han er så søt Hvor har du kjøpt den?? Den er vel spesial lagd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 12. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2014 http://www.fleecedogharnesses.co.uk/shop/edog-personalised-fleece-dog-harness/ Den er sydd etter mål ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2014 Har kjøpt kjetting, bånd og karabinkroker. Så nå skal både whippeten og dvergpinscheren få trent seg Til å ha mellom selen og kjettingen, jeg har laget det litt kortere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 13. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2014 Bestilte også med dekken som festes til selen og ikke går over brystet, genialt da vanlige dekken ofte hemmer bevegelsene til hunden min foran. (Bilde stjålet fra Facebooksiden til Minipina, altså ikke min hund.) Det dekkenet var jo genialt! Har laget en slik sele til ett par av mine jeg også, (bare med justerbar bakreim og uten pinnedraget) og synes de er best til det meste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Potesokker fra Non-Stop: Nå kan vinteren bare fortsette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Må være en av de beste lekene jeg har kjøpt. Kan brukes som en vanlig Kong: legge leverpostei i, men jeg har bundet en tråd i den, så brukes den som draleke. Og bikkjus har aldri vært så gira Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Synes ikke ruffwear selen satt noe fint. For trangt til albuene. Nora har den str. der og tipper din er godt større enn henne. Den er også veldig kort i ryggen på hunden Jeg ville dratt i butikk(XXL feks) og prøvd medium for å i hvertall se. Kan være den ligger bedre. De kan jo strammes goodt inn Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Synes ikke ruffwear selen satt noe fint. For trangt til albuene. Nora har den str. der og tipper din er godt større enn henne. Den er også veldig kort i ryggen på hunden Jeg ville dratt i butikk(XXL feks) og prøvd medium for å i hvertall se. Kan være den ligger bedre. De kan jo strammes goodt inn Sent from my iPhone using Tapatalk Nei, de kan ikke strammes godt inn, det er d som er problemet.. Den tykke remsa som sitter på reimene, som skal hindre at reimene gnager, er tilogmed for lang på str s - altså de hindrer mg i å stramme mer rundt buken.. Men er enig i at den ikke har optimal passform nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Nuka er 59-60 cm rundt brystet. Så er godt innenfor størrelsen S.. Men syns og den er kort i ryggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Nei, de kan ikke strammes godt inn, det er d som er problemet.. Den tykke remsa som sitter på reimene, som skal hindre at reimene gnager, er tilogmed for lang på str s - altså de hindrer mg i å stramme mer rundt buken.. Men er enig i at den ikke har optimal passform nei.. Klipp av litt på polstringen om du må stramme mer? Men har du løsnet den i front, slik du får den så langt bak som mulig? For det er jo "største" problemet. Den virker for langt fremme og tett opptil arn Mhulene. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 19. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2014 Den i front (som går mellom frambeina) er på det lengste.. sku gjerne vert lengre.. Ikke noe god passform i det hele tatt.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 145 liters fryser på tilbud Og ja, jeg legger den i denne tråden fordi den er hunden sin... haha.See så lykkelig han er for egen fryser Ehm, hadde han visst hva den skulle fylles med hadde han hvertfall sett lykkelig ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Åh, så fin! Kikket innom siden, og det er sjelden jeg ser pent utførte papillongreier som det der! Som oftest ser det ikke ut som papillon engang, og tenker ikke en halv gang på å kjøpe, men denne gangen fikk jeg grusomt lyst til å bestille et smykke med papillonhodet Link?? Kombinert tur- og trekksele fra Minipina med avtagnart pinnedrag Vært i skogen og prøvd den i dag, SÅ fornøyd! Bestilte også med dekken som festes til selen og ikke går over brystet, genialt da vanlige dekken ofte hemmer bevegelsene til hunden min foran. (Bilde stjålet fra Facebooksiden til Minipina, altså ikke min hund.) Sabla genialt! *lagre bilde og link* Kjøpt: I rødt I blå Samt noen leker, bur, biabed, madrass og litt annet smått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 @Kaja http://www.showdogjewelry.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 En kasse okseører til jentene og to lange oksetisser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 23. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2014 1 pakke frolic og 8 stk potesokker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Etter og ha siklet lenge klarte jeg ikke og dy meg lengre. Denne er på vei i posten Lite str utvalg på selen, men L virker og være som skapt for Varga iflg mine mål så da forsøker vi Gå pent sele, blir godt og slippe halsbånd og bånd som kommer i føttene når det blir slakt. Også venter jeg på svar på pris på halsbånd. Trenger egentlig ikke, men det var litt kult Krysser fingrene for at det ikke er veldig dyrt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Etter og ha siklet lenge klarte jeg ikke og dy meg lengre. Denne er på vei i posten Lite str utvalg på selen, men L virker og være som skapt for Varga iflg mine mål så da forsøker vi Gå pent sele, blir godt og slippe halsbånd og bånd som kommer i føttene når det blir slakt. Også venter jeg på svar på pris på halsbånd. Trenger egentlig ikke, men det var litt kult Krysser fingrene for at det ikke er veldig dyrt Ohh, kule halsbånd! Hvor er de fra? Og hvor er selen fra? Den så god ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2014 Ohh, kule halsbånd! Hvor er de fra? Og hvor er selen fra? Den så god ut. Halsbåndene er fra dogworld graphic (eller noe slikt) på facebook. Hun lager vell det man vil ha slik jeg har forstått. Mange forskjellige motiver (kan bruke egne bilder også, som hun gjør om til tegnebilder), navn, rase, farger, bredde osv. Mye stilig Jeg bestilte selen fra hundepoter.no, kennel equip y sele heter den, har ikke funnet så mange andre som har den. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts