Janis Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 Islender og bobledress fra Dogs of Norway http://www.ilovedogs.no/product-list.php?hundegenser-pg1-cid99.html http://www.ebay.com/itm/130603868474?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Bilsele fra Mekonomen + ekstra stropp, lik som den over her. Som går rett i beltelåsen. Noen leker http://www.ebay.com/itm/200645633822?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648 Den ballen over her, slo ann! Et pledd med poter. Kjøpt på ebay- så klart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Floyd Skrevet 20. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 Kjøpte i går en gappayvest og i måro skal eg kjøpe meg ny hund Så veldig fornøyd med mine siste par kjøp!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2013 (endret) Dekken og tre leker Endret 21. Februar 2013 av *mokken* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Non-stop strong kobbel, 2m Non-stop potesalve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Ett plastbur til enkel frakt, halsbånd og kobbel til Lotta. To oksestruper som jeg knakk opp i mindre biter og fordelte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Ble litt hundestæsj i dag. Tropehagen har jo tilbud på dekken, så Gåttfred fikk seg et rutete ulldekken siden mor aldri knør seg til å strikke han ny genser. Har tråla nettet rundt etter et rimelig, men sterkt og stabilt canvas bur. Sånn med stenger i. Uten å finne noe jeg fikk lyst på. Men så fant jeg ut at de kunne ha noe sånt på Plantasjen, og det hadde de faktisk. Stooooort bur til 349 kr på tilbud, 1/2 pris. Og så var vi innom Europris og kjøpte 2 nye madrasser / puter til flykassene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 5. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 Jeg har bestilt en munnkurv fra USA og en sele til Aïda, begge sydd etter mål og ønsker Så har jeg sendt mail til seleverkstedet og startet dialog om å lage en kløv. Gæren student jah... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Åååå, sånn MÅ jeg ha! Hva er merket? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kailani`s Elegant Emma Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Mitt siste kjøp var et lysblått skjerf ikke så jenteaktig, men veldig søtt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 6. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2013 Åååå, sånn MÅ jeg ha! Hva er merket? :D http://www.miniinthebox.com/duck-shaped-soft-hoodie-costume-for-dogs-xs-xl-yellow_p359215.html Gratis frakt, og de leverer på døra gjennom UPS de fleste steder i landet! De har MASSE annet der inne og! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunkereier Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Det forrige jeg kjøpte var et Ricoh varmedekken i str. 56. Liiiitt kort, men det går Tropehagen har jo supersalg på dekken, så måtte jo nesten bare slå til. http://www.tropehagen-zoo.no/nettbutikk/display.aspx?menuid=7&prodid=10169 Bare synd pelsen mener at det ikke går an å gå ordentlig med dekken på, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Er en sånn man drar i snoren også vibrerer den. Kjøpte den vel egentlig til pus, men han ble bare redd. Ozzy digga den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Ull dekken fra richo . 150 kr! Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 60 kg Vom og Hundemat 10 kg kyllinghalser 2 kg tørrfisk Her sulter ingen hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 60 kg Vom og Hundemat 10 kg kyllinghalser 2 kg tørrfisk Her sulter ingen hund. Hvor får man kjøpt store mengder v&h billig OG kalkun/kyllinghalser? (og tørrfisken) Lettere å spørre: Hvor kjøpte du alt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 260kg vom og hundemat En haug med snakekjeder(utstillingskjetting) i gull og sølv.. Mange forskjellige størrelser En god del vet-ped tepper Sporliner i sort, lille og orange Noen tusen meter Paracord Noen hunder BGB kroker, o-ringer, D-ringer og halvstrup kjettinger En svææær eske med frisbee som tåler helt utrolig mye Mange nye BOT fleecedekken i mange forskjellige størrelser Trooor lageret er fylt opp ganske gått nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Hvor får man kjøpt store mengder v&h billig OG kalkun/kyllinghalser? (og tørrfisken) Lettere å spørre: Hvor kjøpte du alt? Kjøper fra fabrikkutsalget (V&H + kyllinghalsene). Tørrfisken aner jeg ikke, siden jeg kjøpte sammen med noen andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Kjøper fra fabrikkutsalget (V&H + kyllinghalsene). Tørrfisken aner jeg ikke, siden jeg kjøpte sammen med noen andre. Hvor er fabrikkutsalget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Hvor er fabrikkutsalget? Trøgstad, Østfold. Dvs andre enden av landet du bor på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Trøgstad, Østfold. Dvs andre enden av landet du bor på. Men jeg skal flytte til Telemark, og må oppdatere meg på hvor jeg kan få tak i billig v&h. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Men jeg skal flytte til Telemark, og må oppdatere meg på hvor jeg kan få tak i billig v&h. Hvis du enten har meget god fryseplass eller går sammen med flere om å kjøpe, så er det rimeligst om man går over 200 kg. Da trur jeg man sparer inn en del penger i forhold til butkk ved å hente selv et par ganger i året eller noe. Er det noen som vet om det er steder på nett som er billig på oksemuskler, ører og slikt forresten? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 22. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Fra IKEA + En delfin-med-ball-og-fisk-bamse fra samme sted. Thorvald approves 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Nå kan bare snøen forsvinne så vi får ut og prøvd oss på sporet Også to baller med tau fra trixie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts