KiBra Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Bris har fått seg Fanagenser Å så nydelig;) Kan jeg spørre om du har oppskrift på genser til ES? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Bris har fått seg Fanagenser Jeg vil ha! Strikket selv, eller kjøpt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Brodder, yaktrax pro, så nå skal jeg holde meg på beina når holkeføret setter inn i vinter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Genseren er strikket, men ikke av meg Det ligger annonse her på forumet om hundegensere Er på nett via tlf, så får ikke linket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Skinneeez, den gamle ble glemt gjennomvåt i en pose... Så det ble en ny, gitt. Draleke #52563356 Provit godis, et par ulike typer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Draleke #52563356 Hvor fant du denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Hvor fant du denne? Canis Edit: av alle ting heter den slitesau 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Falt VELDIG i smak hos både Ozzy, Pus og to av nabopusene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 (Bare en mindre variant) (også i en mindre variant) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Shoppet igjen! (Har en følelse av at jeg shopper mye oftere enn jeg skriver her inne gitt) BV får dette i posten: Betty får dette i posten: Polkadott fikk med seg denne sist vi var på den lokale dyrebutikken... + noen griselabber, struper, stash til akvariet osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Hundekake til Kua, haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane91 Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 En fôrsekk og en oksemuskel, bare fordi den så dødskul ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eira Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Gleder meg til å komme hjem til Norge nå for å si det sånn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. November 2012 Rapporter Share Skrevet 22. November 2012 10 stk, på ebay +10stk grisehaler (ikke på ebay da... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Med 50% p堡ll RC i dyrebutikken jeg ramlet inn i, ble det en sekk 4800 til lille frken ellers takk. V&h er helt plutselig 泪. S堧jenst岠det 堳e om det blir godkjent som hundefde innimellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 23. November 2012 Rapporter Share Skrevet 23. November 2012 Jeg har kjøpt to broderier på gensere og et retrieverkobbel. Kobbelet ble laget av Arielle, og det matcher ene genseren Litt tilfeldig, men veldig moro 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Ble litt shopping på D4A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristine m Skrevet 24. November 2012 Rapporter Share Skrevet 24. November 2012 Mitt siste kjøp gjorde jeg fra egen nyåpnet nettbutikk...om jeg får lov til å skrive det..det ble en Roadkill Vaskebjørn ) Måtte teste ut at alt fungerte,- det gjord det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 Uv spray Hule til kua Sporline Sånn tøyvannskål Masse leverbiter To kobbel Alt på D4A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 På fredag, på nattåpent på Oasen var vi innom dyrebutikken som hadde "Betalt for 2, ta 3" for alt i hele butikken(ikke for). Vi kom hjem med 3 margbein med fyll, en stor Bia bed(70x85cm), matskålstativ regulerbart og en Non-stop trekksele. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 Mitt siste kjøp gjorde jeg fra egen nyåpnet nettbutikk...om jeg får lov til å skrive det..det ble en Roadkill Vaskebjørn ) Måtte teste ut at alt fungerte,- det gjord det! Veldig fin butikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 Kjøpte på dogs4all i dag! http://hunden.mamutweb.com/Shop/Product/Artero-Oxygene-Blåser/01-S345 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 Trekksele fra Kennel og to stk vetbeds. Litt imponert over at jeg klarte å holde meg i skinnet og bare kjøpe det jeg skulle kjøpe på D4A i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 Ingenting Var flink pike og lot lommeboka ligge i bilen på d4a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 25. November 2012 Rapporter Share Skrevet 25. November 2012 Ingenting Var flink pike og lot lommeboka ligge i bilen på d4a. hehe ja det var jo et bra "siste kjøp" Sparte 100% på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts