LilleZara Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Ikke et hundeprodukt,men bruker den i forbindelse med tur med hunden da 40kr på Biltema! Krok til kjørebeltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 Kjipt at frakta fra Amazon alltid er like dyr som boka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. September 2012 Rapporter Share Skrevet 18. September 2012 ...og en sånn mens jeg likevel var i gang, bare fordi den kostet sånn ingenting: Jepp. Mozza skal bli en vanntett, passelig varm og supersynlig utehund som leker med hva som helst hvor som helst... og jeg skal bli blakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 26. September 2012 Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Jeg har bestilt tre sånne som jeg gleder meg til at skal dukke opp i postkassa mi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 26. September 2012 Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Jeg har bestilt tre sånne som jeg gleder meg til at skal dukke opp i postkassa mi Åja, "sånne", ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 27. September 2012 Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Åja, "sånne", ja. Hehe Sånn da: http://www.etsy.com/shop/themadstampers?ref=seller_info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Jeg har gått amokk på Hundeboden.no Jeg elsker kvalitetsleker! Everlasting lekene går aldri i stykker, men har somlet bort en del, så gikk til innkjøp av noen flere. Disse er veldig billige på hundeboden Den minste. Har fest et tau i av fleece. Også noen blinkeballer i veldig myk gummi: Ikke samme kvalitet, men billige og hundene elsker dem. Lysende halsbånd: Vanntette lys til halsbånd til bare 38 kroner! Lysende kobbel: Noen flere klikkere: Et digert stoffbur med plass til alle 3 hundene: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Kjipt at frakta fra Amazon alltid er like dyr som boka Er det nå jeg skal tirre deg og si det er gratis frakt herfra: http://www.bookdepository.com/Behavior-Adjustment-Training-Grisha-Stewart/9781617810503 Gjorde visst det... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 30. September 2012 Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Er det nå jeg skal tirre deg og si det er gratis frakt herfra: http://www.bookdepos...t/9781617810503 Gjorde visst det... Måtte sette meg ned å regne på det. Hadde spart 38 kr! Arg! Har fått boka nå, den ser veldig bra ut! Så er det bare å klare å prioritere bort pensum hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. September 2012 Gav bort den forje så da var det bare å kjøpe ny da. :purple: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Gav bort den forje så da var det bare å kjøpe ny da. :purple: :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 :lol: Jaaa, hadde mat i den og gav bort maten på finn.no. Og for å gjøre det enkelt for meg, gav jeg det bort med tønna Tenkte ikke helt over at jeg ville trenge tønne når jeg kjøpte nytt fòr. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jaaa, hadde mat i den og gav bort maten på finn.no. Og for å gjøre det enkelt for meg, gav jeg det bort med tønna Tenkte ikke helt over at jeg ville trenge tønne når jeg kjøpte nytt fòr. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 :lol: Dette ble faktisk ennå mer morsomt når du forklarte det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Måtte sette meg ned å regne på det. Hadde spart 38 kr! Arg! Har fått boka nå, den ser veldig bra ut! Så er det bare å klare å prioritere bort pensum hehe. Ok, ikke så ille da (sjekket ikke hva den kostet på Amazon). Jeg bruker Amazon mye (lager ønskelister, finner ny litteratur), men kjøper sjelden derfra. Engelske bøker kjøper jeg helst brukt fra abebooks.com eller nytt fra thebookdepository.com. Norske og nordiske bøker kjøper jeg fra capris.no. Har hatt et lite bokskred de siste ukene selv: Jepp, M. Christine Zink er min nye favorittforfatter i hundeboksjangeren 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Tøsen fikk rosa hurrta halsbånd her.. så søt atte.. Så søt at det blir matchende y-sele faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Tips til norsk bokhandel som sender bøker fraktfritt, dvs gratis: www.haugenbok.no Utvalget er godt, men de har ikke absolutt alt av hundebøker da. Men det lønner seg å sjekke der først, om man uansett skal ha en bok eller to eller fler, uansett hva slags bøker - alltid greit å slippe porto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Tips til norsk bokhandel som sender bøker fraktfritt, dvs gratis: www.haugenbok.no capris.no har også gratis frakt, og mitt inntrykk er at de både har bedre utvalg og bedre priser. Gjorde en test nå, og Hundens språk og atferd av Barbara Handelman koster 403,- hos Capris, og 498,- hos Haugen Bok. Det er bare ett eksempel, men det er ytterst sjelden jeg finner bedre priser hos andre norske bokhandlere. EDIT: Jeg kjøper og leser en god del bøker i året, og når man først bruker en del penger på noe så lærer man seg fort hvor det lønner seg å kjøpe 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 1. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2012 Jeg har bare god erfaring med capris og pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Shaping boken av Fanny Gott, ser veldig bra så lang. Ellers har hun fått 2kg fårikålkjøtt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2012 Maaasse snop. Denne: Og så litt dill til meg: Woop! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Naturlig shampoo fra Happy Tails uten skadelige stoffer som parabener og SLS. Flexi classic long: Ikke akkurat bilselen som på bildet. Beste er selvsagt et ordentlig bur, men tenker en slik en er bedre enn ingenting når vi sitter på med andre. To poser med levergodbiter: Og en del slike pølser: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 15 kg hestekjøtt, 3-4 kg nyre/lever, heste"muskel", og et gigantisk hestehode. + 2 kaniner. Jah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 20 poser snop til hundene og kiropraktor på begge to til den "fine summen" 2200kr... Det er dyrt det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 15 kg hestekjøtt, 3-4 kg nyre/lever, heste"muskel", og et gigantisk hestehode. + 2 kaniner. Jah Legg det i senga til noen! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts