MiO Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Siste kjøp var en større drikkeskål på 1,5 liter. + en haug med tørkede kyllingnakker som snacks. iPet har 200 grams poser. Hundene kommer løpende fra langveis fra om de hører jeg åpner den skuffen der jeg oppbevarer all snacksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Back on track nettingdekken til prinsen og back on track genser og bukse til meg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 De skålene er så fine! Har den fôrkrukken (selvom jeg ikke har behov for å oppbevare noe tørt, eh) og det settet med skåler selv. Dvs. hadde, har klart å knuse den ene skålen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Litt flaut... Til den lille sommerfuglhunden! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 3. August 2012 Rapporter Share Skrevet 3. August 2012 Litt flaut... Til den lille sommerfuglhunden! Haha =) de er litt kule da, hadde lett kjøpt om det ikke var for prisen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. August 2012 Rapporter Share Skrevet 4. August 2012 Kong safestix! JA, jeg vet hva den ser ut som, men dyret mitt spiser pinner som om det var godteri så jeg måtte kjøpe et alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 6. August 2012 Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Haha =) de er litt kule da, hadde lett kjøpt om det ikke var for prisen Gave 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 7. August 2012 Rapporter Share Skrevet 7. August 2012 Har nettopp bestilt en bringebær-rød hurtta y-sele i størrelse 55. Gleder meg til den kommer Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 jeg har akkurat kjøpt dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Grønn everlasting ball, og den lever enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Er ikke noe gøy å få seg valp og ha alt mulig og alt fra tidligere hunder passer valpen jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karianski Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Mitt siste kjøp er en and som "piper" (hva gjør egentlig en and??) og en bever som piper. Og så har vi vært så heldige at vi har fått gaver. En pen rosa tennisball (som ikke spretter noe særlig) og en kong til å gjemme godbiter i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Mitt siste kjøp er en and som "piper" (hva gjør egentlig en and??) og en bever som piper. Og så har vi vært så heldige at vi har fått gaver. En pen rosa tennisball (som ikke spretter noe særlig) og en kong til å gjemme godbiter i. Kvekker? Siste kjøpet her er 6kg hvalkjøtt, 24kg v&h + en haug med godbiter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Mitt siste kjøp er 40 kg V&H, 5liter olje og en drøss med ører. Er kjedelig og kjøper bare ting som kan etes jeg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Mitt siste kjøp er godbiter fra natures menu med kylling. Falt ikke veldig i smak hos jentene. Chessea syntes de var ok, men Leja var ikke spesielt begeistret bortskjemte dyra! De kunne levd på fiskepudding begge to! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Kvekker? Siste kjøpet her er 6kg hvalkjøtt, 24kg v&h + en haug med godbiter. Er hvalkjøtt ok til hund altså? Ser lokale fiskebutikken her selger hval til en grei pris, og kunne tenkt meg å prøve det som mat til Aisha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Åhh, vakker hund! Denne fikk Selma i dag. Den var MEGET populær! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. August 2012 Rapporter Share Skrevet 8. August 2012 Jeg kjøpte en lekekasse på hjul i dag. Det var veldig ryddig her en kort stund, helt til begge oppdagen gleden ved å rote lekene utover igjen. Dessuten kjøpte jeg en hundeseng på Plantasjen for noen dager siden, og det er faktisk den eneste hundesengen Symra har sovet i. Hun bruker å ligge rett på gulvet eller i sofaen, men denne var tydeligvis veldig god å ligge i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 9. August 2012 Rapporter Share Skrevet 9. August 2012 Er hvalkjøtt ok til hund altså? Ser lokale fiskebutikken her selger hval til en grei pris, og kunne tenkt meg å prøve det som mat til Aisha. Noen hunder reagerer på at kjøttet er kraftig og inneholder mye blod. Har ikke prøvd det selv før, men vet om flere som synes det fungerer bra til sine hunder. Gjelder vel som alt annet, gi med måte, og gi variert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 9. August 2012 Rapporter Share Skrevet 9. August 2012 En hundebok. Fystrening for din hund. Pluss ett blått regndekken fra Hurrta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. August 2012 Rapporter Share Skrevet 9. August 2012 Noen nye leker, hadde jo nesten ingen fra før av.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 9. August 2012 Rapporter Share Skrevet 9. August 2012 -Kiropraktor time -2kg kylligfilet (ferske) -Omega 3 -Hills a/d boksefôr 2stk (blander i maten i 2dager etter kirpraktorbehandling) -Fryste ferske blåbær Jepp...jeg har begynt å forberede kroppen til Chicka på vinteren, hun begynte å bli litt stiv nå, så da var det bare å kjøre på med tilskuddene igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. August 2012 Rapporter Share Skrevet 9. August 2012 Treningsvest fra Arrak (likte at den ikke var tre mil lang, og at den heller ikke var sviiindyr), biteskinn og grisehaler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 9. August 2012 Rapporter Share Skrevet 9. August 2012 Mitt siste kjøp var en: en pk 2 tyggeben, 2 griseører, og noe annet snacks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts