Ingvild Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 Hvor kjøper dere paracord-snorer? Skulle hatt en 50ft/15meter-snor paracord.no Mitt siste kjøp var en slik: og to gummiballer. Siter
Renate A Skrevet 20. April 2012 Rapporter Skrevet 20. April 2012 Hvor kjøper dere paracord-snorer? Skulle hatt en 50ft/15meter-snor E-bay får du det veldig billig Helt utrolig mykt skinnhalsbånd (halvstrup) fra Hunter Siter
Flopp Skrevet 20. April 2012 Rapporter Skrevet 20. April 2012 Ja ja, da ble litt shopping igjen Var egentlig bare på utkikk etter en børste, og men det var visst superlørdag på waggytail siden, så da ble det til at jeg plukket med meg og Da får det vel være bra for noen dager Siter
Tinkie Skrevet 21. April 2012 Rapporter Skrevet 21. April 2012 Jeg gleder meg som en unge til jeg får pakke i posten nå! En sånn en, i sølv med potemerke på, der jeg også spurte peeent om de kunne skrive "Jeg er chipmerket" på baksiden. Håperhåper. Gleder meg uansett til den kommer. En sånn en, fordi store gutten min har vokst ut av valpeselen vi fikk låne! Kurven på bildet her, for han har vokst ut av kurven sin! En sånn en, for klørne hans har vokst ut av klotangen vi har fra før Og så litt diverse snacks. Gleder meg som en unge nå Siter
ElleBelle Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Nettopp bestilt en Kickbike Sport G4. Gleder meg til den kommer i posten! Skal hovedsaklig brukes til å trimme hunden. 3 Siter
Aslan Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 2 x Litt hektet på Hurtta Åh, er så veldig glad i det båndet! Det var nesten det første jeg kjøpte når jeg skulle få Thorvaldus i fjor Siter
Krilo Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 http://www.tempohundogkatt.no/var/ezwebin_site/storage/images/hund/leker/latexleker-baller-div.leker/gris-med-grynte-lyd/32373-1-nor-NO/Gris-med-grynte-lyd.jpg en slik en gryntegris, pluss litt tyggebein fra dogman med kylling rundt. Gryntegrisen var visst driiiiit kul, og det gryntes med jevne mellomrom Siter
Hermes Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Sikkert fin, men passer den på bikkja? 4 Siter
tm100021 Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Sikkert fin, men passer den på bikkja? Stemmer det 1 Siter
Ganzie Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Masse snacks til pelsen. Gikk opp for meg at jeg bruker mer penger på snop til dyret enn til meg selv 3 Siter
Tinkie Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Masse snacks til pelsen. Gikk opp for meg at jeg bruker mer penger på snop til dyret enn til meg selv Hver gang jeg oppdager det, så tenker jeg at nå kan jeg belønne meg med sjokolade, for at jeg har brukt MER penger på snop til noen andre, må jo bety at jeg ikke spiser så mye selv! 1 Siter
Baby Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Masse snacks til pelsen. Gikk opp for meg at jeg bruker mer penger på snop til dyret enn til meg selv Heldige Ganzie. Hvor handler du snacks fra? Siter
Turb Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Jeg har kjöpt dummies som venter på å bli hentet på posten idag. Gleder meg masse til å gå ut å trene med dem i helga http://www.jaktgolden.se/shop/ Siter
Ganzie Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Heldige Ganzie. Hvor handler du snacks fra? Denne gangen handlet jeg hos Petworld.no Siter
Ozzy Skrevet 4. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Springer-sak! Så jeg kan slepe Ozzy etter meg på sykkelen :D Siter
Gjest Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Har kjøpt biabed (med innredning) til valpen Det blå dyret oppi fungerer som erstatning til valpen flytter inn Siter
Ozzy Skrevet 8. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Kjempesøt erstatning da. Er den husrein? 1 Siter
Gjest Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Kjempesøt erstatning da. Er den husrein? Så godt som! Setter'n ut på trappa et par ganger om dagen så han får gjort sitt. Ellers er han ikke mye til bry må jeg si Siter
Recommended Posts