Sanne Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 2 jenter og 1 gutt! Shoot Trenger ikke være noe tema eller noe sånt, bare kule navn på F! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Hva slags kattunger er det? Huspus eller en rase? Jeg synes sånt betyr noe når jeg har satt navn på mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Fiona, Felicia og Florian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Vet ikke helt om du er på jakt etter hverdagsnavn eller stamtavlenavn, så her kommer litt av hvert! Fokus Freke Flint Flora Fila Fatso Firestarter Free Falling Flower Power Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Flerr, Flenge og Fres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Fistel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Flerr, Flenge og Fres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 11. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Hva slags kattunger er det? Huspus eller en rase? Jeg synes sånt betyr noe når jeg har satt navn på mine Det er rasekatter ja! Sibirkatter Vet ikke helt om du er på jakt etter hverdagsnavn eller stamtavlenavn, så her kommer litt av hvert! Fokus Freke Flint Flora Fila Fatso Firestarter Free Falling Flower Power Stamtavlenavn! Og tusen takk for forslag, noteres ned! Og takk til dere andre også, masse herlig! Og jeg skal samtidig videreformidle til hunnkatteier^^ Vi er tre om å finne navn, men alle relativt blanke, så dette er til stor hjelp! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Frost, Frekk, Fiola Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Fatal mousehunter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Russiske vitenskapsmenn: Famitsyn Filipchenko Fyodorov jeg hadde et vitenskapskull på mine Bengiser, men brukte ikke disse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaa.sp Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Fant Ferrari Findus Fox Frosty Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Flora, Fresia, Felix Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 11. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Aaaaaaaaaw takk dere for mange fine forslag! Alle skrives ned til vårt eget oppdrett trer i kraft! Elsker spesielt Famitsyn, Frekk, Fokus, Freke, Flerr, Flenge og Fres var genialt, Fiona, Felicia og Florian! Jeg har det klart til vårt F-kull hvertfall Nå har vi snakket med hunnkatteier igjen, og navnene som står øverst til henne foreløpig er Fazetta, Felizia (elsk), og Figaro (Mjæh, men dattera som vil at hannen skal hete det. Synes den skulle hett Florian jeg, men Figaro er jo søtt det også!) Takker for alle tips dere! Og takk for masse fortryllende navn til fremtidige kull for meg og samboer sin del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Februar 2012 Freke passer da ikke på en katt (i mitt hode) det er jo en ulv fra norrøn mytologi betyr forøvrig "glupsk" at min ene SH heter Freke gjør jo ikke saken bedre ang. "kattenavn" heller (assiosasjoner osv) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 12. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Da er navnene bestemt og det ble Falzetta, Felizia og Florian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 12. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2012 Da er navnene bestemt og det ble Falzetta, Felizia og Florian Florian er fint, synes jeg Har en kompis som heter det, så det er litt morsomt. Men da vi var i Krakow var det ei veldig pen gate der som het noe med Florian. Er vel en helgen også som heter det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts