Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger desperat hjelp! Plakat til teateroppsetning.


Ia
 Share

Recommended Posts

Jeg har ikke tid til å sette med inn i lovverk nå mellom gjennomganger og maling av scenegulv kjenner jeg. :P

Men jeg har rett og slett ikke lyst til å skulle printe ut, ramme inn og vifte rundt på ting som ikke er "mitt". Liker ikke å late som :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tid til å sette med inn i lovverk nå mellom gjennomganger og maling av scenegulv kjenner jeg. :P

Men jeg har rett og slett ikke lyst til å skulle printe ut, ramme inn og vifte rundt på ting som ikke er "mitt". Liker ikke å late som :)

Hva har man mødre til? Så lenge du ikke publiserer bildet på nett eller i en avis, eller det er personer på bildet som ikke har gitt sitt samtykke til at du kan bruke det, ser det ut til at du bare kan forsyne deg :)

Åndsverkloven fordrer faktisk at fotografen har brukt mye tid på bildet, slik at det faktisk er et åndsverk (herregud for et ord), noe som skjelden er tilfelle ved fotografier (i motsetning til malerier f.eks).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles allikevel litt rart. Folk har gjort det før meg, men jeg har på en måte ikke lyst til å "lyve", hvis det gir mening. Det er ganske viktig. Plakaten blir hengende på skolens vegg "for alltid", og jeg vil gjerne at det skal være noe litt "personlig". På en måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, synes at det var litt gøy å dille med slikt som dette her jeg. Tror jeg må skaffe meg photoshop. :P Er fremdeles overbevist om at det er soniser som klarer få til en hel del bedre resultater enn dette her!

ialol7.jpg

Men om det skal være personlig for deg så må du jo faktisk lage den selv?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Powers. Jeg tror jeg også hadde likt veldig godt å dulle med det, om jeg bare hadde tiden til å sitte ned. :)

Ikke sånn, da, ikke personlig for meg liksom, men noe som er vårt. Noe som er ment for oss og vårt stykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå triller tårene mine, her!

For en lettelse! Fantastiske damen, altså. Tusen, tusen takk!

postertilIA.jpg

Å, dette er en så stor lettelse! Og den ble vanvittig mye bedre en jeg kunne forestille meg!

Tusen, tusen, tusen takk!

:koos:

(Og se, der fikk du klemmen din også!)

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hilse deg masse fra hele ensemblet, som gledeshyl-danset rundt på scenen da jeg viste dem plakaten! Det var en hel del gledestårer der da, også fra meg! Litt overfølsomme i akkurat denne perioden, kanskje :lol:

Dette var en stor lettelse, virkelig. Nå kan jeg puste ut, og fokusere på det jeg egentlig er der for :)

Tusen takk for tilbakemeldinger!

Det var kjempemorro da - selv om jeg fikk litt dårlig samvittighet for å holde stakkars Ia oppe så lenge, hun MÅTTE vel ikke godkjenne alle utkastene, men... :whistle:

:lol:

Jeg har en mappe som heter "Aymee" på PC'en. Den inneholder 44 bilder. Klart jeg måtte godkjenne alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal hilse deg masse fra hele ensemblet, som gledeshyl-danset rundt på scenen da jeg viste dem plakaten! Det var en hel del gledestårer der da, også fra meg! Litt overfølsomme i akkurat denne perioden, kanskje :lol:

Dette var en stor lettelse, virkelig. Nå kan jeg puste ut, og fokusere på det jeg egentlig er der for :)

:lol:

Jeg har en mappe som heter "Aymee" på PC'en. Den inneholder 44 bilder. Klart jeg måtte godkjenne alle! :D

Det er sånne ting som gjør det verdt det, vet du! Tusen takk :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så røøørt av sonen!

Man vet liksom at det alltid er noen som kan stille opp og hjelpe til, og en haug med andre som støtter opp og gjerne vil hjelpe selvom det ikke er spesialområdet deres!

Og i dette tilfellet syntes jeg Aymee er helt fantastisk! Digget plakaten!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...