Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/fellestrening m/bånd ev kontroll 22.1


Mud
 Share

Recommended Posts

Takk for en super tur! Den perverse guttetassen min fikk nesten en overdose damer i dag, så når vi slapp han i snøen hjemme så var det bare et par sprett og tuneller før han var klar for å gå i kurven sin. Sjelden jeg ser han sliten <3 Av og til skulle jeg ønske jeg hadde en kortåret hund slik at jeg kunne få tak i sånne søte strikkadekken som lille Frida hadde. Åh, det finnes så mange flotte hunder der ute, jeg vil ha de alle sammen.. jeg håper forskningen snart kommer opp med en kur for alderdom slik at jeg får tid

Gikk jeg glipp av noe? Syns han var rimelig høflig, jeg :D Det var ekstra hyggelig å treffe deg og Rataflor (?) som jeg aldri har møtt før. Vi burde bli flinkere med sonentreff. De er alltid vellykka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er bildet faktisk i ferd med å endre seg her, de siste dagene har Mozza gått fra å være redd til å være usikker og nysgjerrig. Å være i hall med andre hunder ganske nære i dag var faktisk ikke et p

Det var gøy å være med på tur. Ikke så lett å ta bilder - det ble litt hundemølje, men jeg har lastet dem opp her: http://www.flickr.com/photos/71062969@N07/sets/72157628980650197/ Her er et u

Jeg synes det var festlig at vi alle kastet oss over den vakre salukivalpen og lurte på hvordan vi skulle fått tatt bilde for å vise den til Tøfflus, før vi fant ut at det var en sonenhund

Gikk jeg glipp av noe? Syns han var rimelig høflig, jeg :D Det var ekstra hyggelig å treffe deg og Rataflor (?) som jeg aldri har møtt før. Vi burde bli flinkere med sonentreff. De er alltid vellykka!

Han måtte jo holde seg i skinnet når det var en Pen Frøken der :P Mer sonentreff er jeg med på, jeg stemmer for at alle dere tar en tur til Budapest (på egen regning, selvsagt). Da kan jeg være guide og vise dere alle de fine tisseplassene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han måtte jo holde seg i skinnet når det var en Pen Frøken der :P Mer sonentreff er jeg med på, jeg stemmer for at alle dere tar en tur til Budapest (på egen regning, selvsagt). Da kan jeg være guide og vise dere alle de fine tisseplassene våre.

Å, det er deg, jo :D Budapest er fantastisk :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var festlig at vi alle kastet oss over den vakre salukivalpen og lurte på hvordan vi skulle fått tatt bilde for å vise den til Tøfflus, før vi fant ut at det var en sonenhund :lol:

Som hadde lett etter oss for å være med på treff :D Dessuten den eneste som hadde med kamera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde to ledige hender jeg, da :icon_confused: Neste gang kan vi kanskje ta en litt mer frisleppskautur variant :D

Men du skulle jo være godbit-tante som alle fikk hoppe på og det hadde du IKKE vært om de to ledige hendene dine hadde vært fyllt med to av mine kjeftesmeller :lol: Gjerne skautur, men er ikke så veldig glad i frislipp jeg da, iaf ikke med hele gjengen min. Men vi skal nok få til et møte en gang eller fem enten med hele bunten kontrollert i bånd eller bare en eller to som funker bedre om det skal slippes :)

Jeg synes det var festlig at vi alle kastet oss over den vakre salukivalpen og lurte på hvordan vi skulle fått tatt bilde for å vise den til Tøfflus, før vi fant ut at det var en sonenhund :lol:

Hihi, Frida Frosk er jo nesten naboen min jo (og visst kjente jeg igjen det fine råsa/lilla dekkenet hun hadde på seg, det har Mocca også brukt *fnis*). Og bittelitt av æren for at Rota kjappet seg med rasen gir jeg gjengen min for de tok imot han med åpne labber fra minutt en så lysten på lukis ble nok ikke mindre da :)

Fine bilder Rota, klikkågodbit til turens eneste fotograf :thumbs:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tur! Noe må vi ha gjort riktig, for på vei fra botanisk hage ville hun hilse på alle hundene vi møtte, på vei til bjeffet hun på alle..

Samme her. Stresset hund i starten av turen og totalt avslappet hund som gikk pent i bånd på slutten. Deilig. :)

Det var gøy å være med på tur. Ikke så lett å ta bilder - det ble litt hundemølje, men jeg har lastet dem opp her:

Kjempekoselige bilder! :D

Som hadde lett etter oss for å være med på treff :D Dessuten den eneste som hadde med kamera!

Flaks at han fant oss tilslutt! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjekt å bli litt kjent med dere!

Hihi, Frida Frosk er jo nesten naboen min jo (og visst kjente jeg igjen det fine råsa/lilla dekkenet hun hadde på seg, det har Mocca også brukt *fnis*). Og bittelitt av æren for at Rota kjappet seg med rasen gir jeg gjengen min for de tok imot han med åpne labber fra minutt en så lysten på lukis ble nok ikke mindre da :)

Fine bilder Rota, klikkågodbit til turens eneste fotograf :thumbs:

Du har rett i det, salukiene dine har en del av æren for det - og du selv også Tøfflus. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var gøy å være med på tur. Ikke så lett å ta bilder - det ble litt hundemølje, men jeg har lastet dem opp her:

Jeg ler sånn av de tre mongo shibaene som linseluser seg bak Mozza på nærmeste hvert eneste bilde! :lol:

Shibaer blir litt mindre teite for hver gang vi møter noen, og det er fint å se.

Altså, det er bare Aiko hun har det onde øyet til (som er gjensidig), Imouto og Tinka har hatt det fantastisk sammen tidligere, de:

DSC_3044.jpgDSC_3061.jpg

:)

Skriveleif Sandra.

Aiko ønsker seg en Mocca hun, det har hun sagt, og vist med hele seg, ganske tydelig opptil flere ganger :D Godt at Frida frosk gjorde sitt beste for Imouto da, siden Mocca allerede er Aiko sin :)

Det er helt sant, Mocca er verdens kuleste i følge Aiko. :wub: Frida var ganske irriterende i følge Aiko, fordi den "lille" langbeinte gjerne havna oppå henne stadig vekk pga bittelitt dårlig motorikk og litt for mye ivrighet. :lol: Imouto måtte kjekke seg litt med grevlinglyder først, inntil det løsna helt og tok helt av med Frida og henne! :D Rotaflor sto og så på og kommenterte stoisk: "Veldig mye ansikstmimikk på den der..." Jepp, that be right... :icon_redface:

Takk for en super tur! Den perverse guttetassen min fikk nesten en overdose damer i dag, så når vi slapp han i snøen hjemme så var det bare et par sprett og tuneller før han var klar for å gå i kurven sin.

Gikk jeg glipp av noe? Syns han var rimelig høflig, jeg :D

Han måtte jo holde seg i skinnet når det var en Pen Frøken der :P

Det var stakkars, lille Frida som blei gjenstand for Kumas voldsomme hengivenget. Hun har jo nemlig så fine hofter med kjekk innsving i lenden, sånn at det gikk dødsbra å holde henne fast med makt og bestige henne lynkjap, gang på gang. Den elskelige, lille pedoen... :D

Jeg synes det var festlig at vi alle kastet oss over den vakre salukivalpen og lurte på hvordan vi skulle fått tatt bilde for å vise den til Tøfflus, før vi fant ut at det var en sonenhund :lol:

Haha, jeg regner med at det ikke var noen som la merke til at jeg ropte "næmmen hei!" idet de kom da, eller? :P Jeg er riktignok glad i folk, altså, men jeg pleier ikke å bli SÅ begeistra når fremmede menn kommer joggende etter meg, hehe.

Vi kom hjem fra lydighetstrening klokka 20. Laang dag for jentene, med andre ord. Imouto har vært en dansende lykkeboll i hele dag, og Aiko var helt fenomenal på trening. Super, super dag! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg regner med at det ikke var noen som la merke til at jeg ropte "næmmen hei!" idet de kom da, eller? :P Jeg er riktignok glad i folk, altså, men jeg pleier ikke å bli SÅ begeistra når fremmede menn kommer joggende etter meg, hehe.

Nei, men en eller annen sa "Det er en saluki bak oss" og dermed sukket hele gjengen henført og stoppet som på kommando :lol: Sonenfolk og salukier, altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Åh, som dere koser dere da! dere gjør jo så man vil flytte til oslo bare for å være med på treff! Urettferdig, flytt til lillehammer :baby:

Jeg er fra Lillehammer. Ia og i og for seg. Vi er der rett som det er i ferier og noen helger. Vi har også et utvalg av hunder å gå tur med, hvis det ikke er like stas med hvem som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Lillehammer. Ia og i og for seg. Vi er der rett som det er i ferier og noen helger. Vi har også et utvalg av hunder å gå tur med, hvis det ikke er like stas med hvem som helst :)

Åh :D Rop ut neste gang dere er her og har litt tid til overs da :hyper: ! Akkurat for tiden er det ikke stas med noen :ermm: , men han har veldig godt av å gå med andre hunder uten å hilse på :) Han kan bråke litt til tider da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kar for en liten phalenetispe. De andre syns ikke noe særlig om at andre hunder er store i kjeften ;) Vi har ikke nett der oppe, ¨så vi skal prøve å si fra på forhånd.

Det høres bra ut. Så får vi være med litt vi også, yeeees :banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...