Guest Belgerpia Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 Ja, heller litt mot han. Men samtidig var grønn veldig på meg og sovna til slutt i fanget mitt da eg besøkte de. Vente å se hvem som får steinene på plass først kanskje... Er en fordel når eg tenker å stille hunden litt. .... steiner er viktig - men om du har tenkt å stille ut så bør du også ha fokus på ører. Ører er viktig på belgere og de skal være høyt ansatt og peke oppover. Mørkeblå har de beste ørene - deretter nummer 2 fra høyre. De to andre har ørene bredt ansatt og det er ikke så fint på belger. Siter
Ingidano Skrevet 7. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 .... steiner er viktig - men om du har tenkt å stille ut så bør du også ha fokus på ører. Ører er viktig på belgere og de skal være høyt ansatt og peke oppover. Mørkeblå har de beste ørene - deretter nummer 2 fra høyre. De to andre har ørene bredt ansatt og det er ikke så fint på belger. Sånn for å oppklare litt, rekkefølgen på bildet er: Light green - green - Blue - Light blue Det er litt teite farger på båndene, så det eg ville sagt er mørk blå er egentlig den som er lysest av de blå Med andre ord, nr to fra høyre er mørk blå. Hodebilde av valpen som er helt til høyre: Virker som om ørene bare ser samla ut når den kikker nedover? Forøvrig er ikkje utstilling det vi driver mest med, det blir knapt 3-4 ganger i løpet av ett år. Skal uansett spørre oppdretter om ørene i kveld, skal opp og hilse på de. Må uansett vente å se hvem den som har førstevalget skal ha Siter
trevi Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 Sånn for å oppklare litt, rekkefølgen på bildet er: Light green - green - Blue - Light blue Det er litt teite farger på båndene, så det eg ville sagt er mørk blå er egentlig den som er lysest av de blå Med andre ord, nr to fra høyre er mørk blå. Hodebilde av valpen som er helt til høyre Virker som om ørene bare ser samla ut når den kikker nedover? Forøvrig er ikkje utstilling det vi driver mest med, det blir knapt 3-4 ganger i løpet av ett år. Skal uansett spørre oppdretter om ørene i kveld, skal opp og hilse på de. Må uansett vente å se hvem den som har førstevalget skal ha Det bildet der ble tatt i vind og trøtte valper som absolutt ikke ville bli tatt bilde av (ja jeg var der ) Jeg hadde to klare favoritter blandt hannene og det var mørkeblå og lyseblå. Lyseblå var den som satt helt til høyre, og mørkeblå var den som satt ved siden av Veldig kjekke og trivelige valper, og et luksusproblem egentlig hvem man skulle plukke på begge kjønn... (selv om jeg vet hvilken jeg hadde plukket om jeg skulle hatt en svart tispe derfra ) Siter
Ingidano Skrevet 7. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 Det bildet der ble tatt i vind og trøtte valper som absolutt ikke ville bli tatt bilde av (ja jeg var der ) Jeg hadde to klare favoritter blandt hannene og det var mørkeblå og lyseblå. Lyseblå var den som satt helt til høyre, og mørkeblå var den som satt ved siden av Veldig kjekke og trivelige valper, og et luksusproblem egentlig hvem man skulle plukke på begge kjønn... (selv om jeg vet hvilken jeg hadde plukket om jeg skulle hatt en svart tispe derfra ) Det var mye enklere å velge sist eg skulle ha valp Vi får se hvem som ender opp her Siter
Carina Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 Jeg er hemmelig forelska i den lysegrønne gutten og den røde tispa. Men sånn ellers så sier jeg bare lykke til med valget, sånt noe er vanskelig. Gleder meg til å se hvem det blir. 2 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 Det bildet der ble tatt i vind og trøtte valper som absolutt ikke ville bli tatt bilde av (ja jeg var der ) Jeg hadde to klare favoritter blandt hannene og det var mørkeblå og lyseblå. Lyseblå var den som satt helt til høyre, og mørkeblå var den som satt ved siden av Veldig kjekke og trivelige valper, og et luksusproblem egentlig hvem man skulle plukke på begge kjønn... (selv om jeg vet hvilken jeg hadde plukket om jeg skulle hatt en svart tispe derfra ) Ingen grunn til å "forsvare" dem - jeg synes de er lekre hele gjengen enkelt og greit. Men mine favoritter blant hannene er de to til høyre . Jeg vet også hvem av tispene jeg ville valgt om jeg skulle hatt tispe fra det kullet Siter
LittleLight Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 Luka. Det synes jeg er et sterkt og stolt navn. Siter
Ingidano Skrevet 7. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 Luka. Det synes jeg er et sterkt og stolt navn. Takk for forslag Men det blir nok Tahlly. ------------- Stamtavlenavnet er Jackpot av Vikholmen Siter
Ingidano Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Si hei til Jackpot av Vikholmen - aka Tahlly Henter lille krapyl i ettermiddag Og ja, det ble mørkeblå 7 Siter
Synnikken Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Nyssenyss Gratulerer med å endelig få han hjem! Siter
Ingidano Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Så søt! Gratulerer! Takk Nyssenyss Gratulerer med å endelig få han hjem! Godt det ikkje bare er meg Og takk Siter
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Si hei til Jackpot av Vikholmen - aka Tahlly Henter lille krapyl i ettermiddag Og ja, det ble mørkeblå Good choice damen Gratulerer med teddybjørn Siter
Ingidano Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Good choice damen Gratulerer med teddybjørn Takk Oppdretteren fra USA valgte lysgrønn, hun mente han hadde bedre skuldre. Ellers mente oppdretteren til kullet at lys blå ville få for kort nakke/hals, og mørk grønn har ikke fått steinene ned enda. Så da ble valget enkelt til slutt Siter
[email protected] Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Gratulerer! Utrolig vakker :D 1 Siter
MegaMarie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Gratulerer med en vakker belgergutt Så greit at valget ble enkelt til slutt da! Siter
Ingidano Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Gratulerer med en vakker belgergutt Så greit at valget ble enkelt til slutt da! Takk Ting løser seg som oftest, bare en venter litt Siter
Enits Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Skrevet 14. Mars 2012 Gratulerer! Og bildespam er er must! Siter
Ingidano Skrevet 14. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2012 Gratulerer! Og bildespam er er must! Takk Mangler kamera for øyeblikket, så bilder er det litt dårlig med.. Siter
Ingidano Skrevet 14. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mars 2012 Da må eg først lære han å sitte stille Siter
Recommended Posts