Gå til innhold
Hundesonen.no

Groenendaelen Jackpot av Vikholmen


Ingidano
 Share

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Ja, heller litt mot han. Men samtidig var grønn veldig på meg og sovna til slutt i fanget mitt da eg besøkte de. Vente å se hvem som får steinene på plass først kanskje... Er en fordel når eg tenker å stille hunden litt.

.... steiner er viktig - men om du har tenkt å stille ut så bør du også ha fokus på ører. Ører er viktig på belgere og de skal være høyt ansatt og peke oppover. Mørkeblå har de beste ørene - deretter nummer 2 fra høyre. De to andre har ørene bredt ansatt og det er ikke så fint på belger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Si hei til Jackpot av Vikholmen - aka Tahlly Henter lille krapyl i ettermiddag Og ja, det ble mørkeblå

Endelig er valpene født Oppdretter har også bekreftet at det blir valp på meg Eg har stått på venteliste hos Kennel Vikholmen en stund nå, og i morges ble det født 4 hanner og 4 tisper, etter Yat

5,5 uke Var en tur i helga og hilste på de, greie og flotte valper. En smule trøtte etter mye besøk før eg kom dit. Veldig jevnt kull, vanskelig å se forskjell på de. Måtte stadig vekk sjekke halsbån

.... steiner er viktig - men om du har tenkt å stille ut så bør du også ha fokus på ører. Ører er viktig på belgere og de skal være høyt ansatt og peke oppover. Mørkeblå har de beste ørene - deretter nummer 2 fra høyre. De to andre har ørene bredt ansatt og det er ikke så fint på belger.

Sånn for å oppklare litt, rekkefølgen på bildet er: Light green - green - Blue - Light blue

Det er litt teite farger på båndene, så det eg ville sagt er mørk blå er egentlig den som er lysest av de blå :) Med andre ord, nr to fra høyre er mørk blå.

Hodebilde av valpen som er helt til høyre:

yatzie%20x%20chuck%20puppies%207%20weeks%20011.JPG

Virker som om ørene bare ser samla ut når den kikker nedover? Forøvrig er ikkje utstilling det vi driver mest med, det blir knapt 3-4 ganger i løpet av ett år. Skal uansett spørre oppdretter om ørene i kveld, skal opp og hilse på de.

Må uansett vente å se hvem den som har førstevalget skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn for å oppklare litt, rekkefølgen på bildet er: Light green - green - Blue - Light blue

Det er litt teite farger på båndene, så det eg ville sagt er mørk blå er egentlig den som er lysest av de blå :) Med andre ord, nr to fra høyre er mørk blå.

Hodebilde av valpen som er helt til høyre

Virker som om ørene bare ser samla ut når den kikker nedover? Forøvrig er ikkje utstilling det vi driver mest med, det blir knapt 3-4 ganger i løpet av ett år. Skal uansett spørre oppdretter om ørene i kveld, skal opp og hilse på de.

Må uansett vente å se hvem den som har førstevalget skal ha :)

Det bildet der ble tatt i vind og trøtte valper som absolutt ikke ville bli tatt bilde av (ja jeg var der :P )

Jeg hadde to klare favoritter blandt hannene og det var mørkeblå og lyseblå. Lyseblå var den som satt helt til høyre, og mørkeblå var den som satt ved siden av :)

Veldig kjekke og trivelige valper, og et luksusproblem egentlig hvem man skulle plukke på begge kjønn...

(selv om jeg vet hvilken jeg hadde plukket om jeg skulle hatt en svart tispe derfra :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet der ble tatt i vind og trøtte valper som absolutt ikke ville bli tatt bilde av (ja jeg var der :P )

Jeg hadde to klare favoritter blandt hannene og det var mørkeblå og lyseblå. Lyseblå var den som satt helt til høyre, og mørkeblå var den som satt ved siden av :)

Veldig kjekke og trivelige valper, og et luksusproblem egentlig hvem man skulle plukke på begge kjønn...

(selv om jeg vet hvilken jeg hadde plukket om jeg skulle hatt en svart tispe derfra :P )

Det var mye enklere å velge sist eg skulle ha valp :P Vi får se hvem som ender opp her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det bildet der ble tatt i vind og trøtte valper som absolutt ikke ville bli tatt bilde av (ja jeg var der :P )

Jeg hadde to klare favoritter blandt hannene og det var mørkeblå og lyseblå. Lyseblå var den som satt helt til høyre, og mørkeblå var den som satt ved siden av :)

Veldig kjekke og trivelige valper, og et luksusproblem egentlig hvem man skulle plukke på begge kjønn...

(selv om jeg vet hvilken jeg hadde plukket om jeg skulle hatt en svart tispe derfra :P )

Ingen grunn til å "forsvare" dem - jeg synes de er lekre hele gjengen enkelt og greit. Men mine favoritter blant hannene er de to til høyre :).

Jeg vet også hvem av tispene jeg ville valgt om jeg skulle hatt tispe fra det kullet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good choice damen :)

Gratulerer med teddybjørn :)

Takk :) Oppdretteren fra USA valgte lysgrønn, hun mente han hadde bedre skuldre. Ellers mente oppdretteren til kullet at lys blå ville få for kort nakke/hals, og mørk grønn har ikke fått steinene ned enda. Så da ble valget enkelt til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...