Gå til innhold
Hundesonen.no

Groenendaelen Jackpot av Vikholmen


Ingidano
 Share

Recommended Posts

Gammelt kamera = dårlig kvalitet på bildene... Lille Troll ble 9 uker i går, og har blitt godt husvarm. Ikkje alle ideene hans er like gode, f eks å leke drakamp med halen til en sovende Ailo... Ellers er han en sjarmerende og trygg liten sak, og veldig sosial. Skal hilse på alle vi treffer :P Trives godt med å ha en så ukomplisert sak i hus, til tross for flyvende leker og matskåler innimellom :)

Ailo syntes i grunnen ikkje det var en god ide å få valp i hus. De første dagene ble det mye knurring fra han, og mange unnvikelsesmanøvre. Har plutselig fått en eurasier som synes det er helt greitt å ligge i både seng og sofa :P Er dog litt redd for at det kanskje er HD-en som har utviklet seg litt? Hver gang det har vert endringer har han blitt mer varmesøkende.

Heldigvis ser det ut som om de to trives bedre i hverandres selskap nå, og Ailo kan finne på å invitere til lek :)

I dag skal T til tante Trine en tur, mens eg og Ailo tar oss en god skogstur :)

001.JPG

006.JPG

008.JPG

009.JPG

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Si hei til Jackpot av Vikholmen - aka Tahlly Henter lille krapyl i ettermiddag Og ja, det ble mørkeblå

Endelig er valpene født Oppdretter har også bekreftet at det blir valp på meg Eg har stått på venteliste hos Kennel Vikholmen en stund nå, og i morges ble det født 4 hanner og 4 tisper, etter Yat

5,5 uke Var en tur i helga og hilste på de, greie og flotte valper. En smule trøtte etter mye besøk før eg kom dit. Veldig jevnt kull, vanskelig å se forskjell på de. Måtte stadig vekk sjekke halsbån

10 uker, ca 8 kg, og vi har begynt med litt bordtrening. Eg foretrekker å ha hundene i høyden når de blir børstet/blåst. T har begynt å ta poenget med å gjøre fra seg ute, og løper mot døren omtrent annenhver gang. Håper det blir 100% snart, litt lei av å tørke dammer og å vaske tepper :P Ellers driver vi mye med sosialisering og miljøtrening, omtrent hver eneste gang vi er utenfor huset. Moroa ved å bo i byggefelt. Hunder som bjeffer er forøvrig skummelt, mens ambulanser og motorsykler er nada problem.

Ett par crappy bilder til:

014.JPG

015.JPG

016.JPG

T er litt flat og rar på bildene, bord er skummelt...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, gutten er 10 uker og du er allerede lei av å tørke dammer!?!? *fnis* Siste hannen min brukte vel godt og vel 5 mnd ;) Men nå var jo han "heimaspøta", så det blir sikkert litt annerledes enn når de flytter til et fremmed sted :P

Han ser helskjønn ut, og håper på å treffe på dere etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, gutten er 10 uker og du er allerede lei av å tørke dammer!?!? *fnis* Siste hannen min brukte vel godt og vel 5 mnd ;) Men nå var jo han "heimaspøta", så det blir sikkert litt annerledes enn når de flytter til et fremmed sted :P

Han ser helskjønn ut, og håper på å treffe på dere etterhvert :)

Tidligere valper har vert så godt som husrene etter en knapp uke, så ja, litt lei :P Men det går seg vel til etterhvert :)

Satser på å komme i gang med litt mer trening etterhvert. Er visst nok for lille knøtt med alt som skjer i nærområdet ennå.

Litt kontakttrening:

001.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...