Shlush Skrevet 30. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2015 @Crush du må lage tråd til Holly :-D Si ifra om du kommer oppover da!!! Jeg skal feks på oppdalsutstillinga! Siter
Crush Skrevet 30. April 2015 Rapporter Skrevet 30. April 2015 @Crush du må lage tråd til Holly :-D Si ifra om du kommer oppover da!! Jeg skal feks på oppdalsutstillinga! Hun vil ikke ha egen tråd uten å ha egen fotograf Når er den i år da? Mulig jeg må oppover på konfirmasjon helgen den 6.juni, men har egentlig tenkt å komme på en god unnskyldning for å slippe Siter
Shlush Skrevet 30. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2015 Hun vil ikke ha egen tråd uten å ha egen fotograf Når er den i år da? Mulig jeg må oppover på konfirmasjon helgen den 6.juni, men har egentlig tenkt å komme på en god unnskyldning for å slippe Helga etterpå :-) 5-6 juni henter jeg valp! Siter
Shlush Skrevet 2. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Her er vi i reisefeber. Snart kommer lille Phoenix i hus :-) Men i dag var vi på trening... Veldig kjekt og begge hundene jobbet godt... Filmet litt lek med Vegas, eller karusell med vegas :-P https://youtu.be/4hdbGy1LgIM https://youtu.be/WD5FB7Tc_oo En i sakte film og en normal :-P I helga trente vi også, da fikk jeg filmet litt lydighetstrening med Nico. Det regnet godt men det brydde vi oss lite om. Det er noe småpirk her og der, men ikke rart når man er halvpensjonert :-P https://youtu.be/0bOiGhUAvtM 5 Siter
Shlush Skrevet 7. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2015 Vårt siste tilskudd han ankommet flokken :-) :-) Cefeus Blazing Phoenix II er navnet, 15 Siter
maysofie Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Skrevet 7. Juni 2015 Gratulerer med lille! Hva sier gutta til han? Siter
Gjest Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Skrevet 7. Juni 2015 Gratulerer, hva skal han hete til daglig? Siter
Debbie Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Skrevet 7. Juni 2015 Grattis Så ikke ut som Nico var overbegeistret Siter
Shlush Skrevet 7. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Juni 2015 Han skal hete Phoenix til daglig :-) Vegas synes han er kul. Litt uvant og jeg må be han roe seg av og til men jeg er veldig fornøyd med hvordan Vegas takler det hele... Nico derimot er like lite imponert som sist valp :-P "Ånei, ikke enda en valp!" ignorerer krapylet som regel. Hehe :-) 3 Siter
Lunatic Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Skrevet 7. Juni 2015 Hellandussen, så nydelig! Er enig med Debbie, det ser ut som om Nico beeeeeer deg om hjelp! Siter
Shlush Skrevet 9. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Phoenix har blitt varm i trøya. Vi var på vår første hundetrening i går og skogstur i dag :-) Han har relativt mye lyd med knurring og bjeffing, spesielt når han tøffer seg. I natt våknet han to gangen, men la seg ned for å sove når jeg slengte ned armen. Og sov helt til 09:30 før vi stod opp. Men så var han veldig rampete etter å ha samlet opp energi hele natten, lol. Har tatt første ståbilde av Phoenix :-) 3 Siter
Shlush Skrevet 16. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Her har vi vært på utstilling og Vegas fikk sitt siste cert og ble Norsk utstillingschampion :-D Jippey! Ellers så har Phoenix hilst på portisen Frigg,noe som gikk veldig fint. De fleste bildene er tatt av min veldig gode venninne som eier Frigg :-D 6 Siter
Lunatic Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Skrevet 16. Juni 2015 Gratulerer med den nye Championen din! Vakker er han Siter
Shlush Skrevet 30. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juni 2015 Må vell oppdatere med litt bilder og litt sånt? Phoenix har blitt 11 uker Varm i trøya og full av F! Og plager livet av de to voksne, spesielt Vegas får gjennomgå av det lille krapylet Noe han takler veldig bra for å være en ung gutt på 2 år I helga var vi på Gjengkleivvatnet i fræna, sjekket ut en teltplass jeg har siklet på lenge. Bærte Phoenix litt, men det var ikke grusomt langt. Tidlig på turen! Lille mr snusleppe lurer på om han kan få en godbit. Nico spekulerer på om han kan få bort å gresse sammen med kuene som går på beite! En liten hvil på nikisen Speide etter noen turgåere med hund som skal på fjelltur et lite stykke unna. Phoenixen Prikkedyret elsker fjellet! *rulle rulle rulle* Tripp, trapp, tresko Foran vatnet! Onkel Vegas lærer bort at vann er greit. Vegas i sitt rette element! Svømme svømme svømme... Og hvor er Phoenix blitt av da? På land Venstre øret er fortsatt på en snurr men han er veldig veldig søt da Verdens fineste prikkedyr Som jeg er så forelska i selv! Lille (store) skrulle ekke så værst han heller Siste posering før vi gikk ned igjen! 13 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Juli 2015 Rapporter Skrevet 1. Juli 2015 For noen fantastisk fine gutter du har. Men han der Nico, ass. Siter
Shlush Skrevet 24. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Nytt innlegg herfra Noen treningsbilder med Vegasen! Vår dårlige fri ved fot, som jeg aldri blir fornøyd med! Han går for langt frem og jeg får det ikke bort. jaja! Engasjementet hans er bra i det minste. Apport over hjemmelagd hinder På vei til ruta Stopper STÅ! DEKK!!! Belønning. Phoenix trener stå og bli! Lekt med goldentispa Diva Hilse på gamlefar Aron Og en liten treningsvideo fra gårsdagen Mest Phoenixtrening da, men noen innslag av Vegas og Nico. Dårlig kvalitet, teite redigeringsprogrammet på mobilen! 5 Siter
Elisabeth00 Skrevet 24. Juli 2015 Rapporter Skrevet 24. Juli 2015 Sånn fra 1.58, søteste innsittene jeg har sett Siter
Recommended Posts