Gå til innhold
Hundesonen.no

Winton Waiting On The Sun - en springer


Anita F
 Share

Recommended Posts

Da har vi vært på besøk hos oppdretter igjen :) I dag var hele familien med for første gang, og ikke minst ungene har gledet seg stort til dette i lang tid!

408955_10150496447651431_533231430_9343447_581620558_n.jpg

Når jeg var der sist hadde jeg med en liten kong i barselgave. Den lever enda, men fordi Anderz ( lekeonkel ) er veldig glad i leker så lever ikke pipelyden i den lenger ;)

394264_10150496447806431_533231430_9343450_1245415929_n.jpg

Joakim og Zelma i en koselig stund

397950_10150496448156431_533231430_9343455_234939735_n.jpg

Lekelysten var det ingenting og si på enda i allefall :)

405745_10150496448311431_533231430_9343458_1160059520_n.jpg

Stappmett... eller???

397146_10150496448441431_533231430_9343460_1222745319_n.jpg

Dette bildet er litt kult, for på røntgen ti dager før fødsel så vi sju hoder, men åtte kropper. Vi lo litt av det mens vi ventet på at valpene skulle bli født. Hvem var det som manglet et hode?? Vel, her har dere svaret! :) :)

409505_10150496459466431_533231430_9343546_285588508_n.jpg

Ailin hadde ikke noe ønske om å reise hjem igjen! Lykken i livet må være et helt springerkull og leke med!

Nå er det bare tre uker til levering, og jeg får møte de igjen om en uke, og om 1 1/2 uke kommer de hit til photoshoot, og da er det like før :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Leeenge siden oppdateringer her i gården ser jeg Nå har Lego rukket og bli 10 mnd ( i morgen ). Det er ganske utrolig, jeg synes slett ikke det er lenge siden jeg var med på fødselen og oppdretter

Å herregud så søte de har blitt nå! Jeg kan komme på minst tre gode grunner til hvorfor du skal velge... Alle tre?

Han er utrolig herlig Jeg burde virkelig ikke se bilder av springerbebiser, valpesyken blir brått veldig akutt!

ååååå :) Nå er jeg så spent på hvem som blir din :) :)

Og Lego er jo et supert navn :) Veldig søtt navn!

Glad for å høre at du ikke rømmer fra prikkeverden :) God nyhet!

Takk vennen! Jeg rømmer ikke prikkeverden nei :) En springer har da prikker den også ;)

De er supersøte alle guttene Anita! Tipper du blir fornøyd uansett jeg :w00t:

Gleder meg til å hilse på! Og digga navnet Lego :bananas:

Takk Maja! De er virkelig søte, og jeg håper vi treffes snart igjen! Lenge siden sist nå!

Gullesøte! Og ungene dine og! Er og spent på hvem som blir din!

Vent og se ;) Snart er det ikke hemmelig lenger :)

Så fine de er! Gleder meg til å følge dere videre!

Takk :)

Nydelige valper, men må si tigge var penest :wub: Lego var et kjempe kult og morsomt navnt! Det må bli en leken gutt, det der!

Jeg regner med det er Giggs du mener er penest :) Han er skikkelig pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlige bilder! Nå har de jo blitt litt mer å se på siden sist ;) Det blir liksom litt artigere å glede seg, når man vet hvem som blir den utvalgte, synes jeg da... Vakre er de jo hele gjengen! Tipper han der sønnen din blir en skikkelig sjarmis! ;) Jeg kommer forresten å hilser på på mandag, du bør være på jobb... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlige bilder! Nå har de jo blitt litt mer å se på siden sist ;) Det blir liksom litt artigere å glede seg, når man vet hvem som blir den utvalgte, synes jeg da... Vakre er de jo hele gjengen! Tipper han der sønnen din blir en skikkelig sjarmis! ;) Jeg kommer forresten å hilser på på mandag, du bør være på jobb... ;)

Jeg jobber fra halv tolv jeg, så vi treffes! Ellers så fant jeg ut at den fotballbanen jeg tenkte på har blitt omgjort til en skøytebane... Tror jeg må anbefale en litt større parkeringsplass i stedet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er det bestemt hvem som blir vår Lego :) Det er gutt nr 3 som heter Cantona i valpekassen :)

Cantona-6u.jpg

Jeg skal dit på fredag mest sannsynlig, ellers så venter jeg til lørdag og henter han hjem da :) På onsdag var vi på Studio G på Stjørdal for å ta bilder til jobbens hjemmeside. Oppdretter tok turen med fire av valpene ( svartingene ) sånn at jeg kunne foreviges med favnen full av valper!

Etterpå var det valpene sin tur, og jeg tror det ble mange fine bilder.

Det som kom fram tydelig var forskjellene de i mellom. Lego var den med mest uro i rompa. Buddy og Zelma flata ut på varmekablene og sov seg gjennom nesten hele fotoseansen. Mens Giggs og Lego måtte flyttes inntil hele tiden.

I følge oppdretter er han en kreativ sjel og det passer jo bra for det første synonymet til ordet lego var kreativ og oppfinnsom når jeg spurte hva folk la i navnet. Han er den valpen i kassen med mest motor, men minst lyd. Det var fristende og velge Buddy, som er en rolig gutt, men likevel nysgjerrig. Men han er en større type med mer ullete pels. Lego har en utrolig bra pelskvalitet og er en mindre modell.

Jeg ville jo i utgangspunktet ha en tispe, og vil derfor helst unngå og ende opp med en grov hannhund. Men sånn i bunn og grunn tror jeg at jeg vil bli fornøyd samme hvilken av valpene jeg hadde endt opp med :) Nå gleder jeg meg masse til å komme igang med prosessen det er å ha en valp. Jeg kjenner på en liten tagg av tvil mtp hvordan det var med Jubi, men så tenker jeg at jeg ikke kan være så uheldig og ende opp med nok en drapsmaskin. Nei, jeg bare krysser fingrene for at dette blir en trivelig opplevelse!

409070_326856597353512_100000875226244_892189_1063650507_n.jpg

Dexter nærmest og Lego bakerst utforsker snøen hos oppdretter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med valget, min favoritt jo! :D

Everyting I do I do it for you ;)

Kjempespennende! :D Nå vet jo ikke jeg så mye om hvordan Jubi var, annet enn det du selv har sagt, men jeg synes ikke du skal dvele ved det. Denne gangen satser vi på at du får en knallhund! Nyedelig er han iallefall! :)

Jeg prøver og la være, og har nå fått ting litt på avstand. Og det er ganske godt faktisk. Men det er grusomt og være uten hund, og nå er det bare dager igjen :) Jeg er veldig med på ideen om en knallhund! takk!

Åååh, han er nydelig! :wub: *gleder seg til bildespam, for det finnes ikke noe søtere enn sort/hvite springervalper :D*

De sort/hvite er finest! Once you go black, you never go back ;) Og bilder skal det bli!

Kjempeflott :D Endelig fikk vi vite svaret!

Dette går kjempebra :D Lego blir nok en kjempehund! Gleder meg til å få hilst på han :D Og så håper jeg på MASSE bilder her inne etterhvert!

Jaaaa, jeg kunne ikke si det høyt, for tenk om det ikke ble han :) Nå er det bare og glede seg! Jeg hadde egentlig fri neste uke, men så har vi ei som ble sykemeldt denne uka, og det er uvisst om hun kommer tilbake neste uke allerede. Så hvis ikke får han flytte inn på jobb litt før planlagt ;) Men vi skal nok ta hensyn til babyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*klipp*

Jaaaa, jeg kunne ikke si det høyt, for tenk om det ikke ble han :) Nå er det bare og glede seg! Jeg hadde egentlig fri neste uke, men så har vi ei som ble sykemeldt denne uka, og det er uvisst om hun kommer tilbake neste uke allerede. Så hvis ikke får han flytte inn på jobb litt før planlagt ;) Men vi skal nok ta hensyn til babyen :)

Gleder meg til å hilse på dyret :bananas:

Får du ha med deg på jobb? *fnis*

Og hvem er sykemeldt? Ikke det grann nysgjerrig vettu!

Når skal du ha bytrening i Trondheim da? :w00t:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...