Gå til innhold
Hundesonen.no

Winton Waiting On The Sun - en springer


Anita F
 Share

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Leeenge siden oppdateringer her i gården ser jeg Nå har Lego rukket og bli 10 mnd ( i morgen ). Det er ganske utrolig, jeg synes slett ikke det er lenge siden jeg var med på fødselen og oppdretter

Å herregud så søte de har blitt nå! Jeg kan komme på minst tre gode grunner til hvorfor du skal velge... Alle tre?

Han er utrolig herlig Jeg burde virkelig ikke se bilder av springerbebiser, valpesyken blir brått veldig akutt!

Så herlig å lese! :)

Glad du er fornøyd, og håper du syntes det er ok med hannhund til tross for hormoner også!

Trente du mye før jaktannleggsprøven? Det ser jo sånn ut på bildene.

Vi har ikke prøvd oss på det enda, men har lyst!

Også er han bare veldig vakker altså! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin han har blitt, gratulerer med alle flotte resultater så langt! :)

Takk for det :

Så fin han er! :D

Også digga jeg det fjellbildet av de fire hundene - den ene passa liksom ikke heelt inn :P

Hvem var det som ikke passa inn?? Åhhh, lille Stripa kanskje ;) Hun er kulest i verden, og sjefer stolt over både springere og settere :)

Han er aldeles nydelig :D :D

Thanx!

Han er kjempeflott altså! Hva fikk han på kritikken?

Elsker at han har prikker:D

Takk :) Kritikken lød: 10mnd hannhund av meget god type. Meget bra hode og uttrykk. Bra hals og overlinje. Meget bra benstamme og poter. Normal kropp for alderen. velvinklet bak. Beveger seg bra.

Han er kjempefin Anita! Og supertrivelig :yes:

Takk Maja :) Og jeg er helt enig med deg, det viktigste er jo at han er supertrivelig :)

Så fin hund! Han ser skikkelig myk og god ut å kose med :ahappy:

Han er veldig god og ha i senga ja ;)

Så herlig å lese! :)

Glad du er fornøyd, og håper du syntes det er ok med hannhund til tross for hormoner også!

Trente du mye før jaktannleggsprøven? Det ser jo sånn ut på bildene.

Vi har ikke prøvd oss på det enda, men har lyst!

Også er han bare veldig vakker altså! :wub:

Jeg er veldig fornøyd ja :) Han er jo en utrolig grei hund, selv om han er hannhund ;) Jeg tror jo selvsagt at jeg hadde sluppet unna denne runden om jeg hadde fått meg tispe ;) Men det hadde jo dukket opp noe da også ;)

Vi har ikke trent noe før JAL. Det jeg trente på var at han syntes det var gøy og svømme, noe han ikke gjorde i starten av sommeren. Men plutselig en dag så våknet vann-genet, og etter det har jeg knapt klart og holde han unna vann.

Vi har også trent litt på apport, for dette er noe jeg har lyst til å drive med. Har sjelden trent med dummy enda, mest med leker/ball. Men jeg har et lite luksusproblem, og det er at han har litt for mye apportlyst. Han vil nemlig ikke dele med meg.. Så vi har trent veldig mye bytting innendørs og det går bra, men så fort vi kommer ut så går det litt over stokk og stein. Men han holder godt, og de jeg har rundt meg mener at det er et bra tegn ;) Så det blir vel bra når samarbeidet blir bedre :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, je

Så fin han er! :D

Også digga jeg det fjellbildet av de fire hundene - den ene passa liksom ikke heelt inn :P

Haha, det kommenterte jeg også, for bildet lå på ES siden på fb :)

Veldig flott hund :D Får veldig lyst på springer merker jeg, aldri vurdert det før nå i det siste :) Men jeg klarer ikke å venne meg til alle den krøllete pelsen på ørene. Uvesentlig detalj, men lell.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...