Snøfrost Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. November 2012 bloginnlegg med snøbildene, inkludert en del som ikke er her på sonen http://snofrost.blogspot.no/2012/11/den-frste-snen.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 2. November 2012 Rapporter Share Skrevet 2. November 2012 Dæven døtte, du har jaggu en uendelig vakker gjeng. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eevee Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Åh, de er utrolig vakre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Vakre hunder, liker spesielt Denali godis for øyet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 9. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Fikk hjelp av en utstillingsvenn til å ta noen bilder av hundene når jeg var i DK Denali Freke Fjellbris Bonfire 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Kjempe fine bilder , men savner hodebilde av Fjellbris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 10. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Kjempe fine bilder , men savner hodebilde av Fjellbris! Hun ville ikke samarbeide denne dagen. Var alt for mye annet hun heller ville gjøre enn å posere for kameraet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 nydelige hunder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Nydelige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 12. November 2012 Rapporter Share Skrevet 12. November 2012 De er vakre, de Huskyene dine 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2012 Yes, snø! mer snø! Har fått ca. 20 cm nå, og på lørdag har de meldt mye mer snø (og så litt sludd men krysser fingra for lavere temperaturer og snø). Bilder får vente til juleferien starter 21. desember. Fjellbris fikk løpetid 26. november, det betyr at hun nå høyløper. Merker at jeg ikke akkurat gruer meg til hun er ferdig. Freke kunne gjerne tenkt seg å leke med Fjellbris, men DET får han ikke lov til! Egentlig overrasket over hvor synkrone disse søstrene har vært med sin første løpetid. Maya (Regn), Rim, Dis og Fjellbris startet alle mellom slutten av oktober og slutten av november. De to siste har jeg ikke fått noen rapporter fra (og ikke spurt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Spennende da begynner å bli store jenter! Gleder meg på flere bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Si hei til Gaia Hun er en tispe jeg har overtatt fra Kennel Lapicum i nord Sverige (ca Kiruna). Men kommer opprinnelig fra Tyskland. Dette er ei lita, trivelig og glad tispe som har vist seg å fungere fint i flokken min. Så da skal hun få bli værende her (har hatt hun på prøve siden midten av desember). Gaias fulle navn er Takoda Delilah, hun er Norsk Utstilling Champion. Har fartstesten av de to brukstestene fra Finland i boks. Er HD og AA rtg fri, øyelyst fri 3x. Gaia går fint sammen med alle hundene her, men er litt stiv i språket ovenfor tispene fortsatt. Så hun går mye sammen med Bonfire: og så et par bilder av Bonfire som nå har blitt 8mnd gammel edit: aner ikke hvorfor det andre bildet av Bonfire bare ikke vil fungere på photobucket, men men. Et ble det i alle fall. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 De er så vakre alle sammen Du har åpen gård så vi kan komme og bare kose ikke sant? :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Gud bedre hun var nydelig! Og bonfire som har vokst seg så stor og fin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Gratulerer med ny hund Nydelig hun også!!! Gleder meg på flere bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 4. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2013 Huskyhimmel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 5. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2013 Har du 5 stykker nå eller? Imponert jeg altså. Nydelige er de hele gjengen. Jeg håper også på at du har åpen gård Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 6. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 De er så vakre alle sammen Du har åpen gård så vi kan komme og bare kose ikke sant? :-P Har du 5 stykker nå eller? Imponert jeg altså. Nydelige er de hele gjengen. Jeg håper også på at du har åpen gård Har 5stk nå ja om dere skulle være i området på et tidspunkt så går det helt sikkert an å stikke innom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Nydelig frøken,og du verden som Bonfire har vokst . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Nydelig farge på Gaia 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 En vakker dag skal jeg ha en Snøfrost hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 6. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 Nydelige, begge to! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 6. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2013 En vakker dag skal jeg ha en Snøfrost hund Det er jo alltid hyggelig å høre at hundene mine faller så godt i smak 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 10. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2013 Gratulere med ny hund, nydelig farge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts