Mud Skrevet 12. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Du, ikke at du ikke er en suveren fotgraf, helt sikkert, men det går jo an å invitere Siri, eller BP eller noen med stort kamera og skills, sånn litt tilfeldig en dag, kanskje Hahahaha ! Jeg har ikke kamera en gang, det er mobilbilder Ja, noen må ta skikkelige bilder av henne snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 *klipp* Jeg bør vel kanskje presisere for de som ikke følger med i A.N tråden at Mozza er en Bedlington Terrier på 2,5 år som blir omplassert pga en tannmangel. Takk for oppklaringen! Jeg hadde før denne tråden kom skjønt at det hadde blitt en bedliss hos dere, men detaljene har jeg ikke fått med meg siden jeg har for lite tid til å holde meg oppdatert på AN-tråden Uansett, gratulerer så mye! Høres ut som det går supert foreløpig, jeg tror dette er en super løsning for dere alle. Fineste Mozza 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Gratulerer så mye! Hun høres så herlig ut! Jeg møtte en 7 måneder gammel bedlis i sommer og ble virkelig sjarmert. Virker som en herlig rase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Det ER noe spesielt med bedlisser altså . Hun minner meg veldig om min Carlos slik han av og til så ut etter at jeg hadde klipt ham og det var på vei til å vokse ut igjen . Jeg har møtt Anton, men når og hvor? Er han fra Symretoppen? For da har jeg passet broren hans Arkas . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Er han fra Symretoppen? For da har jeg passet broren hans Arkas . Vet ikke. Tror jeg har møtt ham på Bjerke eller i Hellerudhallen (trener de AG med Stovner hundeklubb, tro?), eller hm, nei vet bare at jeg har møtt den hunden. Mer enn en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Det ER noe spesielt med bedlisser altså . Hun minner meg veldig om min Carlos slik han av og til så ut etter at jeg hadde klipt ham og det var på vei til å vokse ut igjen . Er han fra Symretoppen? For da har jeg passet broren hans Arkas . Anton er fra symretoppen ja. Har aldri møtt han, men skrivd litt med eier og han virker fantastisk. Viltsporchampion er han også Og ja, det er noe spesielt med bedliss.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Godt å se at det går så bra i heimen! Hun var jo bare superskjønn. Men tenk å bli omplassert pga en tann, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 For en herlig tråd kjempeglad på deres vegne og håper vi får se masse Mozza-bilder fremover! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 12. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Godt å se at det går så bra i heimen! Hun var jo bare superskjønn. Men tenk å bli omplassert pga en tann, da. Jeg synes det er fornuftig å omplassere hunder man ikke skal avle på jeg. Hun ble jo egentlig beholdt av oppdretter mtp avl. Ja, hun er superskjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2012 Gratulerer. Hun virker helt herlig og at hun passer så flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Gratulerer. Hun virker helt herlig og at hun passer så flott Takk:) Hun passer veldig godt inn. I dag fikk hun tidenes mentaltest, hun fikk besøke søskenbarna til Ask , henholdsvis 2 og 5 år. De er - i motsetning til Ask - ikke hundevante, og de er enhver hundeeiers mareritt. Hyling, løping, masing på hunden etc. Jeg var forberedt på en viss skepsis, selv Loke fikk litt hetta av de der, men neida.. Mozzamor elsket barna henne, og det endte med at det var ungene som ble lei bikkja Ny leilighet, nye mennesker, hyl og mas: Mozza tuslet rundt med logrende hale og syntes alt var topp. Denne hunden er fantastisk 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Gratulerer så mye, hun høres helt herlig ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Grattis så mycket med bedlisdamen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Så herlig å lese om den vakre blå damen - det høres ut som hun har kommet til rett hjem! Er det lov å si gratulerer som Bedliseier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Tror jeg sier gratulere som bedlis eier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Åååh gratulerer så mye! Hun er superskjønn, vakker og søt Og i tillegg høres personligheten herlig ut også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Egentlig litt tidlig å gratulere - siden hun ikke er min før om en liten uke - men jo mer hun viser av seg selv , jo mer liker jeg henne. Det er umulig å ikke like henne, selv x'n falt pladask Men overgangen til tispe er ubehagelig altså. Det er så mye mer praktisk med hunder som tisser på alt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Egentlig litt tidlig å gratulere - siden hun ikke er min før om en liten uke - men jo mer hun viser av seg selv , jo mer liker jeg henne. Det er umulig å ikke like henne, selv x'n falt pladask Men overgangen til tispe er ubehagelig altså. Det er så mye mer praktisk med hunder som tisser på alt Kjenner til den Nå på vinteren går det greit med Shensi, men om sommeren kan vi gå i eeeevigheter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Jeg velger å si gratulerer jeg Hun virker kjempesøt Håper at ting fortsetter å gå like bra så du beholder henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Kjenner til den Nå på vinteren går det greit med Shensi, men om sommeren kan vi gå i eeeevigheter Da gjør man som i heimen her, lærer hunden å tisse på kommando Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2012 Da gjør man som i heimen her, lærer hunden å tisse på kommando Hun kan å tisse på kommando Men i perioder vil hun rett og slett ikke, og jeg nekter å mase for å ødelegge kommandoen Så da går og går vi xD Men nå i vinter slenger hun seg ned med engang vi sier "gå på do"^^ Flinke lille. Nok OT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2012 For tidlig eller ei; Gratulerer! Hun virker veldig søt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2012 Jeg velger å skrive GRATULERER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Takker Må ærlig innrømme at det føles som hun er min Har informert oppdretter om at det ser i aller høyeste grad ut til at jeg beholder henne, men at det er greit å gå prøvetiden ut for "syns skyld " . Jeg trives veldig med den lille frøkna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2012 Heey, så kult! Grattis med din egne lille kamphund, kamphunder er de beste hundene de. Høres ut som dere har det storartet sammen, og jeg skal hilse Ask fra Heljar og si at hund, det er bra søskensubstitutt det! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts