Guest Jonna Skrevet 10. Januar 2012 Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Jeanette, du skjønner dette tydeligvis bedre enn meg, hjeelp? Sånn jeg har forstått det så har han fått en veldig bra score på både albuer og hofter? 0/0 på den ene og 5/6 på den andre? Altså hans totale score er 5 på ene siden av hofta og 6 på den andre, som ut av 53 jo er veldig lavt, og dermed bra? Er det korrekt? Det er regnet som fri i følge tabellen ja. Siter
Mirai Skrevet 10. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2012 Bra, begynte å tro jeg hadde lest bakvendt, for først så jeg kun på tabellen fra 0-6 og i følge den så går han jo omtrent rundt med hofteleddskula ute av ledd, men så skjønte jeg at det var feil Siter
Carina Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Så spennende, har det kommet valper? Mammaen var jo utrolig fin da. Siter
Benedicte Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Utrolig spennende! Jeg håper også det blir en liten (stor) Costa Siter
MegaMarie Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Blondie skulle egentlig hete Oh lala i stamtavlen, men så var jeg ung og dum å valgte noe mye mer kjedelig i stedenfor. Vakre foreldre Så det kommer en vakker Costa til deg! Siter
Snøfrost Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 alltid så spennende å følge valpen fra før den er født. Håper oppdretter er flink til å oppdatere deg så vi også får se på rynkefjes. Siter
Mirai Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Ingenting har skjedd enda! Buuuu. Siter
Toril Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Dette tar alt for lang tid...utålmodig etter antall,kjønn og ikke minst bilder Siter
Ane Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Åh, så spennende! Utrolig flott rase dere har valgt. Kunne gjerne tenkt meg en selv, men passer ikke for oss, dessverre. Nå må dem komme snart! Og jeg håper på en Costa Siter
Djervekvinnen Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Åh den ventetiden er noe herk! Håper du får deg en liten tispe. Blir moro med valp igjen? Er vel en stund siden sist Siter
Gjest Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Gleder meg til å følge med. Gamle sjefen min drev oppdrett av bullmastiff i Norge, og hadde en 8-9 stykker. De var bare så fine! Skikkelig gentle giants! Krysser fingrene for at det blir valp til deg, og da vil vi se masse bilder! EDIT: La til litt. Siter
HeleneFS Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Så kjekt! Gleder meg til å følge denne tråden fremover Siter
LØJ Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Grattis masse med bulle Synes pappaen var en kjekkas, jeg... Siter
Taz Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Jeanette, du skjønner dette tydeligvis bedre enn meg, hjeelp? Sånn jeg har forstått det så har han fått en veldig bra score på både albuer og hofter? 0/0 på den ene og 5/6 på den andre? Altså hans totale score er 5 på ene siden av hofta og 6 på den andre, som ut av 53 jo er veldig lavt, og dermed bra? Er det korrekt? Å ja, da tok jeg helt feil. Ikke visste jeg at det gikk helt opp til 53 heller. (trodde det gikk til 6) Siter
Guest Jonna Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Å ja, da tok jeg helt feil. Ikke visste jeg at det gikk helt opp til 53 heller. (trodde det gikk til 6) Det er nok BVA/KC scoren dere har sett på først. Den er på side 138 Siter
Mirai Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Oppdretter har visst ringt meg tidligere idag, men ikke komme gjennom. De måtte ta keisersnitt sent i går kveld, og kun tre av valpene var det liv i. To jenter og en gutt. De klarte ikke å holde liv i tispene, men hannhunden overlevde. Han var stor, ca 550 gram, og tispene var visst en del mindre. De vil såklart beholde hannhunden selv, mtp. at de ikke kan ha flere kull på tispa og har sett veldig frem til denne kombinasjonen. Så ja, utrolig triste nyheter, og jeg føler meg så trist Siter
tulip Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Så trist IW! Jeg håper de kan henvise dere til en annen oppdretter, slik at valpedrømmen alikevel kan oppfylles. Siter
simira Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Ånei, så trist! Er vel kanskje typisk en av farene med denne rasen. Blir vel ikke helt det samme med en annen oppdretter heller, når dere har brukt så mye tid og fått så god kontakt med denne. Siter
Heidihj Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Så utrolig trist! Håper dere blir videresendt til en annen oppdretter, og får deres etterlengtede valp! Siter
Carina Skrevet 11. Januar 2012 Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Åhh, så leit da. Håper dere finner en kjekk valp et annet sted. Siter
Mirai Skrevet 11. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2012 Jeg sa at om de vet om noen som har kull, hvor de kan forsikre oss om at mentaliteten er bra, så tar vi mer enn gjerne imot tips. Jeg er jo betatt av Doolie og Lille som foreldre, jeg syns de er helt fantastiske. Så lenge de kan hjelpe oss å finne en oppdretter de vet er god, og med gode foreldre, så er jeg villig til å høre på dem. Det er veldig kjipt i og med at vi har fått god kontakt, og de bare bor ca 40 minutter unna oss, men.... Åååeh. Siter
Recommended Posts