Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gleder du deg til i 2012?


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Om knappe 5 mnd blir jeg mamma for første gang.

Jeg også! Om fire og en halv måned:)

Så det er kanskje det største glede-seg og spenningsmomentet dette året, det og alt rundt det

- Jeg gleder meg til å se Linux sin skepsis og etterhvert kjærlighet til det nye familiemedlemmet

- Jeg gleder meg til trening med Linux uten å tenke så mye på konkurranse

- Jeg gleder meg til å kose meg med permisjon med den lille og Linux, og til å ta med småen på agilitytrening (selvfølgelig rolig sovende i vogna hele tiden, mens jeg trener) og lydighetstrening

- Jeg gleder meg til å gå turer med samboer og barnevogn og være mamma

- Jeg gleder meg til fjellturer på hytta, både til påsken (sannsynligvis som en stor, rund klump, men det viktigste er å være der) og til sommeren

- Jeg gleder meg til første jul med barn og hund

- Jeg gleder meg til et år hvor jeg håper at roen kan senke seg på en annen måte enn den har gjort før, SELV med en baby som skriker

- Jeg gleder meg til å være ferdig med å være kvalm, dårlig og sliten, og ser fram til nye arbeidsoppgaver i mai:)

- Jeg gleder meg til kooikerutstilling i juni, og skal gjøre så godt jeg kan for å få det til (man klarer vel å løpe rundt i en ring to uker etter fødsel, eller? ;)

- Også gleder jeg meg sånn generelt til alle små hverdagsgleder, jeg er veldig flink med hverdagsgleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På grunn av helsa, velger jeg å tenke kortsiktig, framfor å glede meg til ting som skjer om lenge som det kanskje viser seg at jeg ikke orker eller klarer å få med meg likevel - så unngår jeg en del s

Caspervalper

Nytt år og nye muligheter folkens! Blanke ark og haugevis av fargestifter! Jeg gleder meg til våren og til sol og sommer. Til å få ordnet litt på hus og hage, gjøre det på min måte, sette mitt preg

Masse fremover å glede seg til føler jeg!

Januar;

Dra på valpebesøk og møte Sansa

Kortisen blir forhåpentligvis parret og tar seg

Februar;

2 turer til østlandet til Casa Kensington gate med påfølgende utstillinger

Sophia 1 år

Hente Sansa (som forøvrig ser ut til å bli boende hjemme hvis mannen får det som han vil.)

Liten tur til UK?

Mars

Nkk Harstad med spahotellovernatting bare meg og mannen (Og Lyra&Oliver&Sansa.)

Håpe på valpefødsel

April

GF, som betyr østlandstur

Dobbel utstillingen i letohallen siste helgen?

Mai

Mannen har bursdag, vi feirer med weekend alene et eller annet sted i europa

WDS&Circuit utstilling og International Collie Society Conference

Oliver røntges

Juni

Hente Kortis

NKK Drammen

NKK Theim

Juli

Dobbelutstilling Bodø

Dobbelutstilling Saltstraumen

August

Leknes utstillingen

NKK Bjerke

September

NKK tromsø

Dobbel utstilling Sortland

Oktober

Utenlandstur, med hundefri ( :o) og utstillingspause

November

D4A

Collie spesial, tar ikke med meg Oliver siden oppdretteren dømmer

Desember

Sheltie klubb utstilling 2x

Parringstur kanskje?

22 års dagen min ( ;) )

Jul

Ikke dato relatert (enda);

Itillegg blir det nok ekstra tur ned til østlandet, for å (forhåpentligvis) være med på valpefødsel, så komme tilbake noen uker senere og klå og kose valper :)

Håper mannen får seg ny jobb fort så vi kan flytte og kjøpe et lite småbruk eller lignende

Agility kurs

NRH kurs

2 x handlerkurs, der et er i utlandet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, etter to ganske stillestående år, er det faktisk ganske mye å glede seg til i 2012.

  • Flytte til småbruk på Tjøme
  • Ta agronomkurs (nettbasert)
  • Finne ny jobb (som ikke er på kveldstid og dermed gjør at jeg kan dra på div kurs og slikt som et vanlig menneske)
  • Planlegge og forhåpentligvis ta imot første valpekull i kennelen
  • Forhåpentligvis hente valp i Canada
  • Begynne å kjøre og ri min egen hest
  • Få championat på Mackenzie :P
  • Besøk og utstillingsturer (og andre turer ;)) med Lill

Men det jeg gleder meg til først er besøk av to soniser i kveld, hvilket minner meg på at det er en helt annen liste jeg burde holde på med nå. Dags å finne møkkagreipet og møkke ut av huset! ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

  • Bli operert i hode/rygg/nakke
  • At Amiga blir Nuch :wub:
  • Kose meg masse med hundene mine og ta vare på de hver dag
  • Trene og gå på kurs med Issi
  • Blodsporkurs med Amiga
  • England tur med Mikkel og Thorstein :D
  • Tur til syden når/etter jeg er operert og bedre

Blir nok noen utstillinger men kan ikke fastsette noe før jeg vet hva som skjer med nakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til:

- Valpefødsel

- Levere valper ( :lol: )

- Om det ikke blir valpefødsel så gleder jeg meg til en hel sesong med Talli i bruks.

- stille Blaze som veteran

- Tur til Finland.

Ellers har jeg ikke noen spesielle ting jeg gleder meg til. Jeg prøver nyte enhver dag og dens opplevelser. :)

Men det ville gledet meg å ha litt mer penger (og litt mer tid) slik at jeg kom lengre i oppussingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til operasjonen er overstått og at jeg skal føle meg friskere i kroppen min!

Gleder meg til sommerturer med mamsen, hunder og campingvogna vår!

Gleder meg til sommeridyll på Hundhammeren *savn*

Gleder meg til vår og snøfrie veier og å bli mer trygg på bilkjøringa mi.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til:

å få eksamen overstått og dermed ha en mastergrad i boks

å gå kurs i rallylydighet som starter i slutten av januar (hvis vi fikk plass, krysse fingrene)

snøen smelter bort

sommeren!

lange fine turer med vofsen

utstillinger

forhåpentligvis en interessant jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til at valp vokser så smått.

Optimist! Valper vokser kjempefort! Den lille pluttegutten du var med å få liv i rundt St. Hans veier nå over 40 kilo, og er drøye halvåret. Så til sommeren sitter du med en gamp, ikke en valp! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg psykt til å bli bedre kjent med guttungen. Det skjer MYE på den fronten dette året, han kommuniserer bedre for hver dag og jeg føler at jeg blir kjent med en ny fantastisk side av han!

Jeg gleder meg også til å bli bedre kjent med Mozza. Frem til hun har tilbragt tid med poden vet jeg jo enda ikke om hun blir her, men jeg er optimist.

Også gleder jeg meg til å grille i Hagen til sommeren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Jeg gleder meg til:

At jeg får ut nyresteinene

begynne i ny jobb

skiføre og gå på ski med Urbi kanskje hun trekker i vinter hihi

solen skinner

få tent mer jakt med urbi

gå på jakt med urbi til høsten

og helt sikkert mye mer menn nå så er det ikke konkretisert enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2012 blir nok mye bedre enn 2011, som var et rimelig heftig og utfordrende år på mange måter. I 2012 gleder jeg meg til:

- Bli ferdigutdannet!

- Kanskje (forhåpentligvis) ny jobb

- Forhåpentligvis fortsette å bli kjent med den herlige fyren jeg er så heldig å få være kjæreste med

- Sol og sommer

- Lange lyse kvelder

- Grilling

- Trene ute

- Herlige venner og familie som jeg håper jeg får mye tid til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Se Mir vokse
  • Trene med han og bli bedre kjent med han
  • Ha en fast boplass jeg vet jeg skal bo på mer enn 1 år
  • Finne en spennende jobb
  • Utviklet et helt NYTT og utrolig spennende konsept innen trening i Trondheim
  • Sommer!
  • Dyrke min egen grønnsakshage
  • Reise og delta på EM i Danmark, VM i Polen og forhåpentligvis besøke Hviterussland igjen
  • Utvikle meg selv idrettsmessig
  • Ta lappen og kjøpe bil..
  • Huske på og kose meg med samboer, venner og familie med god mat og drikke

Jeg tror 2012 blir et fortreffelig år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Japanspesialen!! I år gir jeg blanke i at det er midt under eksamene og tar en snartur innom Norge.
  • Å fullføre år 3 av 5 1/2 på veterinærstudiet.
  • Se hva jeg og Kuma får til. Endelig begynner både han og jeg å bli litt klikkerkloke.
  • Sommerferie - det er så mye jeg vil bruke penger på!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...