UpToNoGood Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Heihå! Jeg er en jente på 23, bor i Oslo med min 7,5 mnd gamle staff. Han heter Melvin, og lever godt opp til sitt stamtavlenavn Up To No Good. Ellers er han fantastisk søt, kreativ og verdens fineste lille fjert. Han er fryktelig dårlig oppdratt, hopper for eksempel uten skam opp på kjøkkenbordet og går rett i fleisen på nye bekjentskaper (i pur glede, det skal sies), men kommer som en kule på innkalling og fungerer som en veldig fin snorkende varmeflaske om natten. Spretter rundt i skogen som en liten fjellgeit. Jeg er interessert i det meste som omhandler hund, og liker å diskutere. Det var meg og mitt, sånn kort fortalt. Siter
tm100008 Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Velkommen til sonen! Den snorkende varmeflasken du har hørtes bare herlig ut å ha i sengen. Den virker veldig glad og lykkelig på en måte Siter
Synnikken Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Velkommen hit! Håper du vil trives iblandt alle sonisene Siter
FranskDogge Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Hei, det var bra du kom Er du ute av kaffe hjørnet nå? Siter
UpToNoGood Skrevet 6. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Hundevennen - Ja, han er god å ha! FranskDogge - Nei, på ingen måte. Haha. Det er da fint å kunne lese og diskutere flere steder. Takk for varme velkomster. 1 Siter
Synnikken Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Forresten! Bilder av gutten din er alltid noe vi vil se! Siter
FranskDogge Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Forresten! Bilder av gutten din er alltid noe vi vil se! Er det meg du mener? Siter
Synnikken Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Er det meg du mener? Har sett deg jeg nå vettu, Melvin next! 1 Siter
soelvd Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Velkommen! Bilder er obligatorisk Siter
Malamuten Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Velkommen hit Vi vil se bilder Siter
Tyfonia Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Velkommen hit! Kjekt med flere snorkende- varmeflaske- eiere her inne Siter
UpToNoGood Skrevet 6. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Bilder skal bli. Finner ikke helt ut av hvordan jeg skal legge inn bilder i galleriet mitt på profilen? Nå skal vi ut en tur og nyte det fine vinterværet, skal se senere i dag jeg, om ikke jeg får lagt ut noen bilder. Her er et bilde bare sånn i mellomtiden, er vel fra første uka jeg hadde ham: http://www.flickr.com/photos/lillelinn88/5962143420/in/photostream Siter
UpToNoGood Skrevet 6. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Nå har jeg laget en tråd om ham i presentasjon av "Min hund", så får dere som er interessert følge med. Siter
Mirai Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Velkommen, begynner å bli en del staffer her nå! Siter
FranskDogge Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Velkommen, begynner å bli en del staffer her nå! Ja de avles i hytt og pine. Siter
Guest Jonna Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Velkommen til sonen Ja de avles i hytt og pine. Ønsker man en diskusjon om avl på raser så pleier det å taes i Debattkjelleren eller i Avl og Oppdrett. Siter
FranskDogge Skrevet 6. Januar 2012 Rapporter Skrevet 6. Januar 2012 Velkommen til sonen Ønsker man en diskusjon om avl på raser så pleier det å taes i Debattkjelleren eller i Avl og Oppdrett. Åja, da går det vel ikke ann å skrive her inne at det begynner å bli mange av dem heller da? Er ikke det noe av det samme? Avles i hytt og pine - Begynner å bli mange av de her inne ????? Rart det ikke går ann å snakke om rasen hennes i tråden, men å mase etter å få bilder er greit? Hva er det som ikke er greit å snakke om angående en rase i dette forumet? "Ønsker man bilder av hunden hennes så taes det normalt i rasetråden". Siter
Recommended Posts