Gå til innhold
Hundesonen.no

UpToNoGood entrer hundesonen.


UpToNoGood
 Share

Recommended Posts

Heihå!

Jeg er en jente på 23, bor i Oslo med min 7,5 mnd gamle staff. Han heter Melvin, og lever godt opp til sitt stamtavlenavn Up To No Good. Ellers er han fantastisk søt, kreativ og verdens fineste lille fjert.

Han er fryktelig dårlig oppdratt, hopper for eksempel uten skam opp på kjøkkenbordet og går rett i fleisen på nye bekjentskaper (i pur glede, det skal sies), men kommer som en kule på innkalling og fungerer som en veldig fin snorkende varmeflaske om natten. Spretter rundt i skogen som en liten fjellgeit.

Jeg er interessert i det meste som omhandler hund, og liker å diskutere.

Det var meg og mitt, sånn kort fortalt.

:innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder skal bli. :)

Finner ikke helt ut av hvordan jeg skal legge inn bilder i galleriet mitt på profilen?

Nå skal vi ut en tur og nyte det fine vinterværet, skal se senere i dag jeg, om ikke jeg får lagt ut noen bilder. :)

Her er et bilde bare sånn i mellomtiden, er vel fra første uka jeg hadde ham:

http://www.flickr.com/photos/lillelinn88/5962143420/in/photostream

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til sonen :)

Ønsker man en diskusjon om avl på raser så pleier det å taes i Debattkjelleren eller i Avl og Oppdrett. :)

Åja, da går det vel ikke ann å skrive her inne at det begynner å bli mange av dem heller da? Er ikke det noe av det samme? Avles i hytt og pine - Begynner å bli mange av de her inne ?????

Rart det ikke går ann å snakke om rasen hennes i tråden, men å mase etter å få bilder er greit? Hva er det som ikke er greit å snakke om angående en rase i dette forumet?

"Ønsker man bilder av hunden hennes så taes det normalt i rasetråden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...