Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater My Dog, Gøteborg 5.1.12


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

SFX og jeg har tatt med oss gærnerne og knertmonsteret til søta bror, og stilte ut alle tre i dag. SFX vil oppdatere når hun kommer hjem, men jeg til gjerne bare fortelle at sjøl etter en grusom natt

Tusen takk for en kjempetrivelig tur, Sandra, og gratulerer igjen med cert og BIM - fineste knertetrollet, det! Jeg har stilt begge jentene - som fra nå av i fellesskap kan kalles FoeX'en, etter en

Diger gratulerer igjen til Knertmonsteret og herlige lille Foenix . Like diger gratulerer til nydelige Oliver :berner: Such idag :bow: Vi bøyer oss i støvet :berner: . Tjukkågo :berner: ble 4b

Gratulerer så mye Sandra med verdens fineste knertemonster :D Endelig innså noen dommere det også! :D

Tusen takk, Marie. :) Imouto har fått sine tre cert spredd fra akkurat etter fylte ni mnd og fram til i dag, i full pels, nedrøyta og på vei opp igjen, så det er åpenbart en del ting ved henne som appelerer til ulike dommere. Håper hun bare ikke brått blir schtøgg. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Marie. :) Imouto har fått sine tre cert spredd fra akkurat etter fylte ni mnd og fram til i dag, i full pels, nedrøyta og på vei opp igjen, så det er åpenbart en del ting ved henne som appelerer til ulike dommere. Håper hun bare ikke brått blir schtøgg. :P

:lol: Den frøkna der kan aldri bli schtøgg :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært handler idag, da jeg endte opp med å måtte reise for ei venninne som ble forhindret. Det resulterte i BIR-valp med lille Ella, og CK, 2BTK og res. cert på Chili, som er veteran og dermed også ble beste veteran :) Reisefølget mitt fikk cert og BIM på sin juniortispe. Ella ble også plukket ut i gruppa, men ikke plassert.

Gratulerer så mye til alle som er fornøyde!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten rapport fra gettoen i Göteborg.. Vi har värt så heldige å få låne en helt egen leilighet til disposisjon. :bananas:Det lönner seg å ha kontakter :)

Kelpie Humla var först inne i ringen. Hun fikk exc1, og CK. Og ble ikke mindre enn 3BTK !! Litt av en debut i Sverige :bananas:

Deleie-lånemudien(mulig mamma til Sigerdrivas neste kull) Gaia fikk en liten kommentar på litt for mye sideflesk, men fallt i smak hos dommeren likevel. Hun ble BIR og fikk cert + Cacib og ble dermed Svensk champion :cheer:

I bulldogringen der det var påmeldt rundt 70 (!) franske bulldogger vant Padda klassen sin, fikk CK, og endte opp som 2.beste tispe med cert og res.cacib :lama:

Nå skal vi snart feire med litt boble"vann", vi ligger strödd i hver vår soffa, og er litt fjollete, fnisete og overtrötte. :hyper:

Grattis til alle andre som er fornöyde i dag , og lykke til i morgen :wave:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til alle sammen, spesielt til Sandra og Imouto med CERT og BIM! :D

På torsdag hadde vi en real drittdag. Jeg hadde i utgangspunktet ikke lyst til å reise i det hele tatt, jeg hadde bare sovet knapt 2,5 timer, vi reiste klokka 3 på natta og var ikke framme ved ringen før klokka var nesten 9 og innen jeg hadde fått skiftet og fått Oliver ut av grinda hadde bedømmingen allerede begynt. Jeg var stressa, Oliver ble stressa, jeg var trøtt og sliten og gretten, følte ikke at jeg fikk til pelsen til Oliver, fikk ikke varma han opp osv. Alt var bare dritt og resultatet ble også deretter. En fjerdeplass i klassen uten ck på Oliver og blått på Bella. Jeg hadde mest lyst til å bare reise hjem igjen, spesielt når vi kom på at vi hadde glemt av blåseren hjemme så jeg fikk ikke blåst opp pelsen til fredagen!

Men jeg bet tenna sammen, og etter å ha slappet av på hotellet, spist skikkelig middag, tatt en deilig dusj og fått en god natts søvn ble alt så mye bedre. :D

På fredag kom vi fram i hallen før 8 og hadde goood tid. Jeg fikk shoppet litt før det ble stupfullt rundt standsene, fikk fulgt med litt på bedømmelsen og ikke minst fikk jeg tid til å ordne Oliver skikkelig! Pelsen hans så faktisk mye bedre ut enn den hadde gjort dagen før og jeg hadde en mye bedre følelse, selv om jeg ikke hadde noen forhåpninger om noe cert.

Jeg fikk med meg at ingen av de 4-5 juniorene fikk ck før jeg gikk inn i åpenklassen og det eliminerte jo noen konkurrenter. Unghundklassen fikk jeg ikke med meg.

I åpenklassen var det vel 6 eller 7 stykker og vi var nest sist. Jeg følte heller ikke i dag at jeg fikk han til å stå som jeg ville, men vi fikk excellent og jeg var glad for det.

Så var det tid for plassering og vi løp både sammen og en og en før vi stilte oss opp på rekke for at dommeren skulle få et siste overblikk. Så kommer hun gående mot meg og jeg tenker at nå blir det 4 plass i dag også. Men så går hun videre forbi oss og peker på han bak oss. Så går hun forbi oss og signaliserer at en av de foran oss blir nummer 3. Da var jeg 100% sikker på at vi ble nummer 2 og prøvde å være fornøyd med det. Jeg ser at hun går bort til den som står foran oss, men ser ikke hvilke fingre hun holder opp, før hun kommer bort til oss, og til min store glede holder hun opp en finger - førsteplass! :D Ååååh, så glad jeg ble!

Det viste seg at heller ikke unghunden hadde fått ck og veteranen var allerede champion, så certet sto i mellom Oliver og 3 stk av de 7 i championklassen som ikke var svenske championer.

Jeg var inne i champion med Gross og da han ble nummer 3 var det eneste jeg klarte å tenke på at både han og de to foran var svenske championer! Den siste visste jeg ikke og de øvrige fikk ikke ck. Så da var det kun han nr 4 i championklassen, som jeg ikke visste om var svensk champion eller ikke, som evnt. kunne ta ifra oss certet! Jeg begynte å øyne et håp, samtidig som jeg kjente på følelsen om hvor utrolig surt det ville bli å få res.certet..

Inn i beste hannhund og vi sto først med en åpenhanne, fire championer og en veteran bak oss. Etter å ha løpt litt begynte hun å sende hunder foran oss. Først nr 1 i champion, så nummer 2. Så gikk hun mot han som ble nummer 3 og jeg tenkte at nå sender hun alle 4 championene foran oss og jeg mister certet! Men så peker dommeren Gross på plassen pak oss og sier takk til de andre!

JIPPI, NÅ kan vi vel ikke tape certet! Vi løper en runde før dommeren sier at sånn blir det! OLIVER BLE 3BHK MED CERT og kunne smykke seg med tittelen SVENS UTSTILLINGSCHAMPION! :banana: :banana: :banana: Ååååhhhh, så utrolig GLAD jeg ble! Litt uvirkelig var det også, for jeg var 100% sikker på forhånd at han ikke kom til å få noe cert denne helgen. Det var rett og slett for godt til å være sant at han skullle klare det på første forsøk bare 25 måneder gammel! Særlig med 59 påmeldte bernere.

Jeg valgte å trekke Bella, ville ikke ødelegge den deilige følelsen med å få en blå eller flat rød på henne.

Resten av dagen gikk jeg bare rundt i en lykkerus og har ikke tenk å slippe den følelsen med det første :D

Her er kritikken han fikk av dommer Liz Cartledge:

"2 years. Fit and healty young male. Steady and cooperative. Handler did a very good job of showing him. Looking his best. Atteactive head. Good coat. Plenty of drive on the move. CHAMPIONAT!"

402064_10150582117720225_723220224_11348256_1446589555_n.jpg

396332_10150582117930225_723220224_11348258_1047393852_n.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til alle sammen, spesielt til Sandra og Imouto med CERT og BIM! :D

På torsdag hadde vi en real drittdag. Jeg hadde i utgangspunktet ikke lyst til å reise i det hele tatt, jeg hadde bare sovet knapt 2,5 timer, vi reiste klokka 3 på natta og var ikke framme ved ringen før klokka var nesten 9 og innen jeg hadde fått skiftet og fått Oliver ut av grinda hadde bedømmingen allerede begynt. Jeg var stressa, Oliver ble stressa, jeg var trøtt og sliten og gretten, følte ikke at jeg fikk til pelsen til Oliver, fikk ikke varma han opp osv. Alt var bare dritt og resultatet ble også deretter. En fjerdeplass i klassen uten ck på Oliver og blått på Bella. Jeg hadde mest lyst til å bare reise hjem igjen, spesielt når vi kom på at vi hadde glemt av blåseren hjemme så jeg fikk ikke blåst opp pelsen til fredagen!

Men jeg bet tenna sammen, og etter å ha slappet av på hotellet, spist skikkelig middag, tatt en deilig dusj og fått en god natts søvn ble alt så mye bedre. :D

På fredag kom vi fram i hallen før 8 og hadde goood tid. Jeg fikk shoppet litt før det ble stupfullt rundt standsene, fikk fulgt med litt på bedømmelsen og ikke minst fikk jeg tid til å ordne Oliver skikkelig! Pelsen hans så faktisk mye bedre ut enn den hadde gjort dagen før og jeg hadde en mye bedre følelse, selv om jeg ikke hadde noen forhåpninger om noe cert.

Jeg fikk med meg at ingen av de 4-5 juniorene fikk ck før jeg gikk inn i åpenklassen og det eliminerte jo noen konkurrenter. Unghundklassen fikk jeg ikke med meg.

I åpenklassen var det vel 6 eller 7 stykker og vi var nest sist. Jeg følte heller ikke i dag at jeg fikk han til å stå som jeg ville, men vi fikk excellent og jeg var glad for det.

Så var det tid for plassering og vi løp både sammen og en og en før vi stilte oss opp på rekke for at dommeren skulle få et siste overblikk. Så kommer hun gående mot meg og jeg tenker at nå blir det 4 plass i dag også. Men så går hun videre forbi oss og peker på han bak oss. Så går hun forbi oss og signaliserer at en av de foran oss blir nummer 3. Da var jeg 100% sikker på at vi ble nummer 2 og prøvde å være fornøyd med det. Jeg ser at hun går bort til den som står foran oss, men ser ikke hvilke fingre hun holder opp, før hun kommer bort til oss, og til min store glede holder hun opp en finger - førsteplass! :D Ååååh, så glad jeg ble!

Det viste seg at heller ikke unghunden hadde fått ck og veteranen var allerede champion, så certet sto i mellom Oliver og 3 stk av de 7 i championklassen som ikke var svenske championer.

Jeg var inne i champion med Gross og da han ble nummer 3 var det eneste jeg klarte å tenke på at både han og de to foran var svenske championer! Den siste visste jeg ikke og de øvrige fikk ikke ck. Så da var det kun han nr 4 i championklassen, som jeg ikke visste om var svensk champion eller ikke, som evnt. kunne ta ifra oss certet! Jeg begynte å øyne et håp, samtidig som jeg kjente på følelsen om hvor utrolig surt det ville bli å få res.certet..

Inn i beste hannhund og vi sto først med en åpenhanne, fire championer og en veteran bak oss. Etter å ha løpt litt begynte hun å sende hunder foran oss. Først nr 1 i champion, så nummer 2. Så gikk hun mot han som ble nummer 3 og jeg tenkte at nå sender hun alle 4 championene foran oss og jeg mister certet! Men så peker dommeren Gross på plassen pak oss og sier takk til de andre!

JIPPI, NÅ kan vi vel ikke tape certet! Vi løper en runde før dommeren sier at sånn blir det! OLIVER BLE 3BHK MED CERT og kunne smykke seg med tittelen SVENS UTSTILLINGSCHAMPION! :banana: :banana: :banana: Ååååhhhh, så utrolig GLAD jeg ble! Litt uvirkelig var det også, for jeg var 100% sikker på forhånd at han ikke kom til å få noe cert denne helgen. Det var rett og slett for godt til å være sant at han skullle klare det på første forsøk bare 25 måneder gammel! Særlig med 59 påmeldte bernere.

Jeg valgte å trekke Bella, ville ikke ødelegge den deilige følelsen med å få en blå eller flat rød på henne.

Resten av dagen gikk jeg bare rundt i en lykkerus og har ikke tenk å slippe den følelsen med det første :D

Her er kritikken han fikk av dommer Liz Cartledge:

"2 years. Fit and healty young male. Steady and cooperative. Handler did a very good job of showing him. Looking his best. Atteactive head. Good coat. Plenty of drive on the move. CHAMPIONAT!"

402064_10150582117720225_723220224_11348256_1446589555_n.jpg

396332_10150582117930225_723220224_11348258_1047393852_n.jpg

Jeg blir så fort rørt om dagen, og dette er jo intet unntak. Gratulerer med verdens vakreste Oliver :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SFX og jeg har tatt med oss gærnerne og knertmonsteret til søta bror, og stilte ut alle tre i dag. SFX vil oppdatere når hun kommer hjem, men jeg til gjerne bare fortelle at sjøl etter en grusom natt hvor verken Imouto eller jeg har sovet stort, klinte knertis til og fikk excell. og ck! Jeg blei SÅ glad, for hun har jo fått VG de siste to utstillingene vi har vært på. Vi kom tilbake til beste tispe, løp og løp, og fikk følgende nøkterne beskjed fra dommer: "Grattis, du vann!" :blink:

Tårene spruta og jeg klarte ikke å slutte og le, og midt inni det hele forbanna jeg at Imouto ikke gikk i unghund og tok med seg cacibet. :P Vi blei BIM mot en flott black'n tan, japansk import, helt vanvittig morsomt! Dette er hennes tredje cert, 15 mnd gammel!

Gratulerer så masse til de fineste Shiba-jentene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så fort rørt om dagen, og dette er jo intet unntak. Gratulerer med verdens vakreste Oliver :heart:

Tusen tusen takk, Benedicte :hug:

Gratulerer så mye med fineste Oliver, Mona! Ekstra stas når dommeren kan berømme at du får det beste ut av hunden, og i tillegg skriver det! ;)

Tusen takk, det var en utrolig deilig følelse å stå der med rosettene i hånda! :)

Ja, var veldig moro at hun kommenterte det! :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper reisefølget mitt vil fortelle selv om sine resultater jeg :innocent:

Lørdagen var definitivt höjdaren for vår del..

Igår fikk Padda excellent og ble nr 3 i klassen, dessverre uten ck.

2 av brødrene hennes som begge bor i sverige fikk begge excellent og ble nr 3 og 4 i klassen sin (på lørdagen fikk begge exc, den ene vant klassen med ck og ble nr 4 beste hannhund :D )

Jeg hadde også med en annen bror, dessverre haltet han og ble ikke stilt, dermed røyk også oppdrettergruppen min som jeg hadde gledet meg så til :cry: Men jeg er fortsatt stolt oppdretter av dem alle da, bare veldig typisk at det ble sånn nå...

Men alt i alt har vi jo hatt en super tur! Shopping (ingen champagne, den var vi for trøtte til å sprette på lørdagskvelden hehe), godt selskap og mye latter :flowers:

Grattis til alle som er fornøyde og en klem til de som føler de trenger det!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper reisefølget mitt vil fortelle selv om sine resultater jeg :innocent:

Jeg kan jo legge inn mine resultater i allefall ...

Gaia ble jo SE UCH lørdag, og ble BIR med cacib søndag også ;) Hun har virkelig vært en fornøyelse å ha med seg på tur.

Kjempe trivelig og trygg liten mudi ;) Så fornøyd med henne :D , og veldig flott å bli bedre kjent med henne!

Grattis til alle der andre som er fornøyde etter helgen :)

400857_10150453625310283_599475282_9010712_924497228_n.jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo legge inn mine resultater i allefall ...

Gaia ble jo SE UCH lørdag, og ble BIR med cacib søndag også ;) Hun har virkelig vært en fornøyelse å ha med seg på tur.

Kjempe trivelig og trygg liten mudi ;) Så fornøyd med henne :D , og veldig flott å bli bedre kjent med henne!

Grattis til alle der andre som er fornøyde etter helgen :)

400857_10150453625310283_599475282_9010712_924497228_n.jpg

Grattis til Gaia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen.

Vi var der fredagen. Jeg tok med meg begge åttendeplassene i kl1. Lillan fikk sitt første rødt( opprykningspoeng). Jeg ødela grundig for Merlin med å feilvurdere banens lengde og skru opp tempoet slik at jeg kom helt feil ut av deg med temposkiftet i musikken.

Marianne og Jessika fikk plasseringer som nok fikk jekket ned komentarene fra sidelinjen om dårlige norske eliteutøvere. Jessika tok førsteplassen i HTM kl 1 og Marianne ble nr 2 i FS nest etter en danske som er i europeisk eliteklasse. Det var en slitsom men god dag.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaawwww! kan jeg tenke meg ja:) Hvor liten var den da? Veldig nysgjerrig på hvem det var?

Nå har jeg ingen verdens ting å sammenligne med sånn størrelsesmessig, den så bare ut som en miniatyr-mudi med kort rygg og valpete øyne. Rakk eier til rett under kneet, kanskje. Ung jente med mørkt hår som hadde den med. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ingen verdens ting å sammenligne med sånn størrelsesmessig, den så bare ut som en miniatyr-mudi med kort rygg og valpete øyne. Rakk eier til rett under kneet, kanskje. Ung jente med mørkt hår som hadde den med. :)

Aha, da var det Lotusz :) han stillte på søndagen og ble BIR valp. han er 7mnd og er en liten hanne på ca 40cm. Og han er fantastisk pen til å være så ung, veldig ferdig i kroppen :)

397394_10150453390830283_599475282_9009900_771846890_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...