Ingidano Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer med flott kull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Så spennende å lese de siste sidene her! Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer! Så fint å lese at alt har gått bra med både mor og valper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer med et flott kull! Det er så koselig med så mange valper her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 24. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Tusen takk Kjempemorro detta, hehe Var en tur innom vetrinæren isted, på jakt ett kylling til Sasha, hehe Og de var nå godt imponert over vekta de å hehe Må snart få den hunden ut... Hmmm Men hu har ikke tenkt og gå ut av valpegården engang, så ender vel med at eg må bære hu :/ Hun har jo ikke vært ute på 15 timer nå vel.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Grattis! Det ble jo litt ekstra spennende nå de siste sidene, men godt å høre at alt er bra med både mor og valper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 24. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 :D 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Flinke Sasha med de 4 små. Blir moro å se de når det blir litt eldre og veldig valpe søte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer så mye!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer så masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 24. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Takk alle sammen Kjempestas Også sååå morro at vår aller første fødsel gikk HELT etter boka Nå skal jeg bare slappe pitte litt av, hehe, så skal jeg ta også skifte på den valpekassen Har tatt over leiligheten idag å Så nå begynner jobben med og flytte inn ting og tang, så om 2uker tar jeg med meg valper og unger og flytter inn Skal bli knall koselig. Til og med funnet perfekt plass til valpegården, hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer så mye! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer så mye med fire friske fine snøballer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 24. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Jeg har store intensjoner om å spamme denne tråden med bilder, haha Største tispen ) 197 gram Minste tispen, 181 gram Ene hann, 235 gram Andre hann, 235 gram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Nydelig! Gleder meg til å se de vokse til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Så godt med problemfri fødsel! Og bildespam er en veldig god plan 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2012 Gratulerer med et flott kull! Fin kjønnsfordeling og da Vi liker bildespam! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2012 Gratulerer så masse med isbjørnbabies 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2012 Nydelig mor og nydelige valper! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 28. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2012 De vokser og legger godt på seg Ikke akkurat så forbaska mye liv i de enda hehe.. Men det kommer nok. Jeg har hvertfall gjort klar plass til valpegården i stua i nye leiligheten Så når valpene er 2uker så flytter vi.Jay Skal ta nye en og en bilder til helgen når de er en uke Men skal få tatt ett nytt bilde av de litt senere idag å De har lakt seg godt ut. Det kan virke som vi har en hann ledig, da det faktisk er 2 av de som har sagt de ville ha hannhund jeg ikke har hørt noe fra på ganske lang tid. Men men ittno stress Skjønner bare ikke hvorfor det er så vanskelig og svare på en mail og si man har ombestemt seg eller kjøpt ett annet sted 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 29. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2012 5 dager Vokser, hehe Litt overasket over at jeg klarer og skille de så lett Greit nok er jo bare 4 stykker, men går fint og skille tispene fra hverandre og hannene, hehe 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts