Sasha&Kiara Skrevet 2. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2012 Idag har jeg vært hos fotografen med valpene Kjempe morro Var jo så heldig og ble kontaktet av en fotograf som ønsket å ta bilder av de, for å bruke på siden sin. Jeg skulle da få bildene til fritt bruk for at hun fikk ta bildene Og jeg takket jo da selvfølgelig ja Så nå er jeg kjempespent på resultatet Håper ett av bildene med både valpene og mine barn ble bra, for da skal det opp på veggen i stua Vet ikke når jeg får bildene da, men tipper i løpet av ett par dagen så får jeg hvertfall se noken a de Men skal få tatt "vanlige" bilder av de etterpå. Nå må de neste få sove litt For de er totalt skutt, hehe 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 De er bare helt fantastisk skjønne. Håper du finner et ålreit hjem til siste hannhunden. Siter
Sasha&Kiara Skrevet 2. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2012 Grå hann Rosa tispe (Minste) Orange tispe Blå hann 5uker gamle Og ENDELIG kom bildene Siter
Ozzy Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 Åååååååååååååååååååååååååå Ozzy 5 1/2 uke: Siter
Sasha&Kiara Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2012 Har hatt de meg meg ut på gresset idag Det var morro det, hehe Ble tatt type 100 bilder tror jeg Med varierendes resultat. Så kan legge ut noken av de her da Smake mose Fått en mosebit i halsen Omringet sin mor Tror de har store planer om og angripe melkestasjonen Opp på kanten, så....... Datt vi ned :innocent: 2 Siter
LilleZara Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Lynsnar og listig, durkdreven og dristig, vågal og vennlig, du vet hvem det er. Hør hvor det synger, langt inne i skogen. En etter en kommer hoppende hær. Chorus: Bompibjøøørn! Spretter fram når han vil ta sin tørn. Spør om hva du ønsker og det gjør’n. Sånn er en bompibjørn. Trylling og trolldom har fridd dem fra trelldom. For de er alene, med styrkedrikken sin. De ønsker og være i fred for å lære, men de står der ute, de er livvakten din. Chorus: Bompibjøøørn! Spretter fram når han vil ta sin tørn. Spør om hva du ønsker og det gjør’n. Sånn er en bompibjørn. Sånn er en bompibjørn! 1 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 11. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2012 6uker Har så sykt med heldagsprøver og oppkjøring til avsluttende eksamner, kjenner det går rundt i knollen på meg innimellom Om en uke så blir grå, blå og rosa henta Så skal orange være en uke ekstra Så blir det ikke HELT stille, men vesentlig bedre med 1 enn 4 vil jeg innbille meg 3 Siter
Ozzy Skrevet 11. April 2012 Rapporter Skrevet 11. April 2012 Ååååå, nå er de søte altsåå! :D Skal nok bli deilig med ro i huset ja Hadde besøk av et valpekull på jobb idag. en halvtime hold for meg Siter
Sasha&Kiara Skrevet 11. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. April 2012 Ååååå, nå er de søte altsåå! :D Skal nok bli deilig med ro i huset ja Hadde besøk av et valpekull på jobb idag. en halvtime hold for meg Hehe ikkesant Merker jo absolutt at de har begynt og kreve vesentlig mer den siste uka Men er jo blitt ganske knytta til de, naturlig nok Så selv om jeg holder på å fly på veggene innimellom, hehe, så kommer jeg absolutt til og savne de når de reiser Håper jeg får masse bilder og ikke minst treffe de når jeg er på kantene de her Orange tispe skal jeg muligens stille på 1-2 utstillinger til høsten her i Bergen Så det håper jeg at jeg får muligheten til Siter
Ozzy Skrevet 11. April 2012 Rapporter Skrevet 11. April 2012 Hehe ikkesant Merker jo absolutt at de har begynt og kreve vesentlig mer den siste uka Men er jo blitt ganske knytta til de, naturlig nok Så selv om jeg holder på å fly på veggene innimellom, hehe, så kommer jeg absolutt til og savne de når de reiser Håper jeg får masse bilder og ikke minst treffe de når jeg er på kantene de her Orange tispe skal jeg muligens stille på 1-2 utstillinger til høsten her i Bergen Så det håper jeg at jeg får muligheten til Er ikke så rart du blir knyttet til dem, du har dem jo hos deg hele tiden i 8 uker! Og skjønner godt du vil savne dem, blir sikkert litt tomt i huset etter mange små isbjørner har trampet og tisset rundt i mange uker! Siter
Snøfrost Skrevet 11. April 2012 Rapporter Skrevet 11. April 2012 Så utrolig skjønne hvite pelsballer de har blitt. Siter
Sasha&Kiara Skrevet 21. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2012 Da har de 2 første valpene forlatt rede Når gråmann reiste så gikk det helt greit. Han har fått en kanon hyggelig eier som virkelig kommer til og ta godt vare på han. Så reiste jeg til byen og traff eierene til lille rosa. KJEMPEhyggelige folk. Og hun kommer til og få det sååå fint. Men når de tok hun med seg å gikk, ja da begynte jeg og stortute Den lille rosa skjønningen min har nå forlatt meg, og herreland kor trist det var. Jeg så jo hvor glad han som fikk hun ble, og det var godt, men herre kor trist. :bye: De 2 siste blir hentet i løpet av den neste uken. Siste frøken reiser ikke før neste søndag igjen, mens blå reiser mandag eller tirsdag. Siter
Ozzy Skrevet 21. April 2012 Rapporter Skrevet 21. April 2012 Ååå, så trist. Men hun får det nok godt som du sier Siter
Sasha&Kiara Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Alle valpene er flyttet. Det går i ett nå med eksamens oppkjøring og tåpelige russetiden mine, haha Men idag kom bildene fra fotografen. Og jaggu kjenner jeg litt på at jeg savner de litt ja Så yndige og søte a gitt... Dette var noen av bildene Bildet som skal opp på veggen her, blir ett bilde av alle 4 pluss mine døttre Jeg savner de små piraiane 1 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Å svarte..... erre mulig å være så søte da? Siter
[email protected] Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Så nydelige de er hele gjengen! 1 Siter
Tinkie Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Å næmmen herregud, haha! Det første her var jo bare helt utrolig bedårende, og det andre var supermorsomt! SJEKK blikket til de to ytterste'a! Japansk spisshund-valper er nesten like herlige som shiba-valper når de er leveringsklare altså 1 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Ja ble godt fornøyd selv Også så søte a gitt, hehe Gleder meg til og se de vokse Siter
Ozzy Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Å herregud, tror jeg ville tapesert leiligheten med de bildene der! :P Så ufattelig søte da Blir gøy å se hvordan de vokser opp og utvikler seg da! 1 Siter
idaemiliee Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Utrolig fine bilder av utrolig fine pelsballer! Siter
Recommended Posts