Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av dine dekken


Carro92
 Share

Recommended Posts

Marthe: Er du fornøyd med fleece dressen til Action? Lurer på å kjøpe en sånn til Toya skjønner du

I utgangspunktet ja :) Den er kjøpt til Extra, men den er for lang i frembena, så Action har arvet den. Jeg ville ha prøvd den på før du kjøper den. Hadde den vært stram nede på bena, så hadde den sittet litt bedre :) Extra har størrelse 551 og er ca 55 cm høy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fra Hööks. (forresten, noen som har nr til trolljegeren?? Sjekk skogen da Garantert en sinna tusseladd som har tatt turen igjennom skogen min!)

Det tror jeg ikke bikkjene her er enig i! Nå er ikke huset mitt så allverdens varmt da. Er vel rundt 15-16 grader på kjøkkenet hvor de sover og ennå mindre i gang og kjeller. I stua rundt 18 grader h

Nitro sitt fleecedekken. Kjøpt hos en utenlandsk nettbutikk for mynder. Lett og greit når det er litt kjørlig ute, eller hvis vi skal være litt iro ute om høsten/vinteren. Skal også kjøpe en t-skjorte

Tror aldri jeg vil oppleve at Ivo viser tegn på å fryse men han har et back on track dekken for det om. Det brukes på kalde dagen før trening, i pauser og etter trening. Det brukes også på oppvarming de dagene det er kaldt. Han holder varmen selv når han er i aktivitet, men er det veldig kaldt så lar jeg det være på en stund før jeg tar det av han mens vi trener. :)

Har også en liten pelsball som ikke har dekken. Han har en syyyyk pels og virker som om han trives ute når det er kaldt han. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange fine dekken dere har :)

Jeg har nå hatt en ryddings i klærne til krapylene, og har kommet fram til at jeg har 37 dekken/gensere til dem :P

Jægerens varmedekken

IMG_6538.jpg

Mamma har strikka

IMG_6545.jpg

Vinterdekken fra Wippetix design(kan brette ned halsen)

IMG_6530.jpg

Ulldekken fra Richo

IMG_6504.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mozza har absolutt ingen front, og selv om det vil bedre seg når hun får regelmessige turer er hun jo bygd som en smal liten whippet. Jeg hadde egentlig tenkt til å bestille hurtta dekken til henne, men vil ikke de bli klumpete i fronten? Vil ikke at hun skal ha gnaging på pelsen siden det er der den vil floke seg raskt.

Er de fra whippetix like varme og funksjonelle? De ser ikke helt sånn ut. Vil ha dekken som holder henne varm, tørr og som holder seg på plass under heftig lek uten å gnage for mye.. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mozza har absolutt ingen front, og selv om det vil bedre seg når hun får regelmessige turer er hun jo bygd som en smal liten whippet. Jeg hadde egentlig tenkt til å bestille hurtta dekken til henne, men vil ikke de bli klumpete i fronten? Vil ikke at hun skal ha gnaging på pelsen siden det er der den vil floke seg raskt.

Er de fra whippetix like varme og funksjonelle? De ser ikke helt sånn ut. Vil ha dekken som holder henne varm, tørr og som holder seg på plass under heftig lek uten å gnage for mye.. Noen tips?

Hva med å kjøpe slike som er uten "dings" mellom bena og mer som hestedekken?

Og jeg må si meg enig, jeg syns Wippetix dekkenet ikke helt ser ut som "løpeløs" og herje dekken. De seg veldig posete og boblete ut.

Noe slikt?

045088_01.jpg

Ellers vil jeg tro at feks ulldekkenet til Hööks er litt mykere og kanskje ikke så klumpete mellom bena?

045421_01.jpg

Begge er hentet fra Hööks sin nettbutikk, der har de ganske billige dekken som jeg har inntrykk av at er ok. Ellers kjøper jeg mine på Felleskjøpet, dogman dekkene er gode og varme. De fins også uten stropp mellom bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mozza har absolutt ingen front, og selv om det vil bedre seg når hun får regelmessige turer er hun jo bygd som en smal liten whippet. Jeg hadde egentlig tenkt til å bestille hurtta dekken til henne, men vil ikke de bli klumpete i fronten? Vil ikke at hun skal ha gnaging på pelsen siden det er der den vil floke seg raskt.

Er de fra whippetix like varme og funksjonelle? De ser ikke helt sånn ut. Vil ha dekken som holder henne varm, tørr og som holder seg på plass under heftig lek uten å gnage for mye.. Noen tips?

Hurtta dekken funker fett på min whippet hvertfall uten å bli klumpete :) de fra wippetix er varme, og har sittet på under leken til mine krapyler hvertfall, men liker best jægerens varmedekken når de skal leke :) ingen av mine dekken har jeg opplevd no gnag fra :) og har ikke opplevd at noen har blitt bløte under dekkenene :)

Hva med å kjøpe slike som er uten "dings" mellom bena og mer som hestedekken?

Og jeg må si meg enig, jeg syns Wippetix dekkenet ikke helt ser ut som "løpeløs" og herje dekken. De seg veldig posete og boblete ut.

Noe slikt?

Ellers vil jeg tro at feks ulldekkenet til Hööks er litt mykere og kanskje ikke så klumpete mellom bena?

Begge er hentet fra Hööks sin nettbutikk, der har de ganske billige dekken som jeg har inntrykk av at er ok. Ellers kjøper jeg mine på Felleskjøpet, dogman dekkene er gode og varme. De fins også uten stropp mellom bena.

det ulldekkenet syns jeg er stivt, og Anastasia syns ikke den er heeelt grei å løpe med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hunder med tykk pels og som sier at hundene ikke trenger dekken, jeg synes de gjør det så lenge de bor inne og det er til hvile utendørs eller i bil. De har innepels og ikke utepels :)

Det tror jeg ikke bikkjene her er enig i!

Nå er ikke huset mitt så allverdens varmt da. Er vel rundt 15-16 grader på kjøkkenet hvor de sover og ennå mindre i gang og kjeller. I stua rundt 18 grader hvis jeg ikke fyrer. Og de er ute i ca. 14-16 timer av døgnet. Hvor de forøvrig har hundehus, men foretrekker bakken...

De synes det er deilig i -10 til -20, og synes det er døsvarmt på badet som har en temp på ca. 20 grader.

Men i vinter er det jo uansett ikke kaldt så langt i alle fall.

Så, jeg har ingen dekken som er en av fordelene slik jeg ser det med en ferdig påkledd hund. Ikke at jeg har noe imot dekken, men jeg synes det er fint å ikke måtte tenke på det.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.divinedog.se/hurtta-pro-varmetacke-bla-p-513-c-176.aspx

huk av nok og uten moms så får du riktig pris. det er varmedekkenet, vanntett og varmt inni.de har rene regndekken også.

AH, det så bra ut!

Må uansett kjøpe et billig et i dag, hun fryser!

Men siden hun ikke skal herje rundt løs enda blir det en billig genser el noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mooni sine :

dekken.jpg

Hurtta !!

Hvilken str har mooni på sine dekken? Hun er litt stor, ikke sant? Skulle prøve noen i dag, men de hadde ikke små størrelser av hurtta på butikken her, å jeg må bestille no snart. Stakkarn fryser no innmarri for tida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke tenkte på var hvordan jeg skal kunne kombinere denne med sele. Ringen til å feste i er nemlig relativt langt bak. Noen idéer?

Jeg har samme dekken til min, og bruker Ezydog sele utenpå. Kan ikke bruke den sela uten dekken under, for da gnager den. Men syns den er veldig praktisk å ha utenpå dekkenet ettersom den kan justeres ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...