Gå til innhold
Hundesonen.no

Logo til mitt enkeltmannsforetak


pippin
 Share

Recommended Posts

Jeg så ilderhodet med engang (har ilder selv, så skulle bare mangle xD), men kroppen skjønte jeg ikke noe av før outlinen kom på.. Samboer derimot så det med engang, så veldig individuelt altså.

Forøvrig mektig stilig når jeg så hva det var, jeg likte den utrolig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen som ikke vil like logoen, siden folk har så ulik smak. Bare se når bedrifter endrer logoer, så blir det ramaskrik. (telenor, posten for å nevne et par)

Det er viktig å følge egen magefølelse, men også få andre sitt syn (som du har gjort nå). En logo skal være enkel og beskrivende. Jeg så ilderhodet med en gang, men klarte ikke helt å plassere bakparten i begynnelsen. Jeg syns logoen var flott, og kreativ. Mulig jeg ville ha fått bakdelen mer tydelig på ett vis, men fortsatt klare å holde det enkelt slik du har det fra før. Det er best å ha det i en farge syns jeg, og at det kan anvendes på ulike områder, brevark, konvolutter, web, profilering ellers (klær, penn etc.) Den trenger ikke å vises hva det er med første øyekast, den bli bare mer kul hvis man plutselig ser hva det er. (og mer kreativ)

Logoer er arti å jobbe med, men akk så vanskelig :/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var en veldig stilig logo, jeg! Er gøy når noen kanskje ikke skjønner det med en gang. Du kunne jo hatt en side på hjemmesiden hvor du skrev om og forklarte logoen og navnet, kanskje? Synes hvertfall det er gøy å lese tanken bak kennelnavn og slikt, så hvorfor ikke her også? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LindaM: Det var jo en idè :) Å beskrive logoen. Det er jo det folk gjør når de selger inn logoen sin til bedrifter og folk. Man forklarer hele tanken bak det osv slik at folk kjøper det. Uten forklaringen er det ikke sikkert at folk får et forhold til logoen.

Ellers har jeg ihvertfall fått bevist at noen faktisk ser det med en gang, og det er gøy! Jeg liker litt den der at man ikke helt finner ut av det, før det plutselig "Åh, det er en ilder jo!", samtidig så vil jeg jo at folk skal se hva det er. Så der er jeg litt delt.

Og så er det fint at folk liker den da :) Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ilderen med en gang - synes logoen er flott. Vil gjerne se andre versioner av den, så klart, for å se forskjeller osv.

Baserer du deg på hovedsaklige norske klienter, eller vil du være mye online og dermed hente inn bestillinger fra utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...