Djervekvinnen Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Nå har jeg mulighet for å bli med på NKK sitt avl og oppdrettseminar (kanskje hvis det ikke har blitt fullt før jeg har knota meg til å bestemme meg ) og lurte om om hva dere syns om dette seminaet? Det er kurs 1, og 2 dager. Er det verdt tiden og pengene syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Oppdretterskolen? JA, det er verdt tid og penger! Jeg var der nå nettopp, og syntes jeg fikk MYE ut av det. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Tenker du å ha kull i fremtiden, Djervekvinnen? Eller er det kun av generell interesse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Jeg har lyst på valpekull ja Jeg har jo den boken som er pensum som jeg har lest i fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Jeg var på opdretterskolen, del 1 for noen år siden og jeg likte det veldig godt værtfal Veldig intresant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Anbefales veldig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Jeg reiste til Bergen jeg for å få tatt del 1, og det var verdt alle penga! Endel kunne jeg fra før, men uansett veldig lærerikt, ikke minst innspill fra folk som har avlet i mange år, både ang genetikk, valg av partner osv osv Det burde vært minimumskravet for oppdrettere å ha det! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Det er en veldig god repetisjon av en del ting, og en del ny læring og bra eksempler:) Anbefales:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildah Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Jeg har hittil bare vært på oppdretterskolen del 2, men det var vel verdt pengene! Jeg håper at jeg får tatt del 1 også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Så flott! Da skal jeg vurdere det mer. Er i en annen kommune så må finne ut om overnatting og sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Enig med de andre her, det anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Jeg har vært på både del 1 og 2 og anbefaler det veldig:) Ikke alt som er nytt, men det er nå noe med å høre på de fantastiske foredragsholderne da. Vi hadde også gruppearbeid jeg likte godt. Hiv deg med, du blir ikke å angre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Anbefales på det varmeste. Burde vært obligatorisk pensum for alle som tenker å ha kull på tispene sine- og alle som vil bruke hanhundene sine i avl! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Slenger meg på de andre her som anbefaler deg dette! Er utrolig lærerikt, selv etter å ha lest bøker om både avl og oppdrett og veterinærboka som er pensum t veterinærstudiet, skrevet av en av foredragsholderne. De har en morsom måte å fremlegge ting på, samt at man får det vinklet fra ulike ståsteder på enkelte områder. Supert kurs, og ja jeg er enig i at det burde være ett krav til de so vurderer kull/oppdrett og avl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2011 Anbefales! Jeg var på del 1 i høst avd. Østfold. Virkelig verdt pengene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 16. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2011 Annbefales! Jeg har vært på del 1 og 2 og det er virkelig lærerikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 16. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2011 Nå har jeg bare tatt del 2, men kan ikke annet enn å si meg enig med resten; definitivt verdt det! Jeg kommer til å prøve å få med meg del 1, om det så blir i i Agder eller Oslo-området (Nordland blir derimot litt vel langt fra Bergen, selv om det er et supert kurs ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2012 Fint å høre at det er mange gode ord om kurset. For jeg har tenkt meg til Agder i april for å få med meg del 1. Regner med at mye er kjent fra før av, men det blir helt sikkert noe ny lærdom også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2012 Jeg fikk plass på det i Bodø! Så ser frem til kurset 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts