Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen Pins/Button - er det noen interesse for dette?


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Heia!

Satt akkurat å leste "har du truffet en sonis tråden"

Så kom jeg til å tenke, om jeg får lov av Espen til å lage pins med Hundesonen.no på som jeg kan selge videre til dere for en billig penge + frakt.

Har fått prisoverslag alt :icon_redface:

Tenker det hadde vært morro å ha en sånn liten sak hengene på jakken feks på utstilling/stever/andrehundetingjegikkeharpeilingpå.

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/10 kr + frakt (dvs, konvolutt + frimerke)

(hvis vi får lov av espen å bruke logoen til sonen så blir den på 32 mm i bredde, da er det 10 kr. Blir det med "bare" Hundesonen.no blir den billigere)

Mååå vi ha med hunden? :icon_redface:

Kunne vi ikke heller hatt et poteavtrykk eller noe, noe litt "renere"?

Superbra at du ordnet, forresten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hadde det ikke vært bedre med et symbol eller noe da, istedenfor liten skrift? Slik at man ser det en gang, ikke til å ta feil av? Den hunden er jo stygg, men gjenkjennelig iallefall. Det beste hadde vært den gamle hunden... den var mye bedre!

Var derfor jeg tenkte et poteavtrykk, eller noe slikt. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var derfor jeg tenkte et poteavtrykk, eller noe slikt. :)

Men hadde det ikke vært bedre med et symbol eller noe da, istedenfor liten skrift? Slik at man ser det en gang, ikke til å ta feil av? Den hunden er jo stygg, men gjenkjennelig iallefall. Det beste hadde vært den gamle hunden... den var mye bedre!

Da må vi jo få laget noe, da blir det mer styr bare. Kanskje bedre å bare ha "Hundesonen" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg en pin med bare poteavtrykk eller logoen til hundesonen, har ikke så lyst å reklamere for alle jeg møter hvor de kan finne meg på nettet :P (ved å ha hundesonen.no på altså)

Enig med du! En sånn "hemmelig" button med et symbol vi på sonen kjenner igjen hadde vært kult! Så kan vi ha de på uten å vise alle hvor vi er på nett. Altså - jeg er ikke så redd for det, men på en annen side er det deilig å ha "sin egen verden" på nett innimellom og :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er ein nummerlappklype? :icon_confused:

Klype til å feste nummerlappen når en er på utstillinger eller stevner.

Det finnes helt enkle som koster 15 kroner på utstilling:

m19-64_1.jpg

Det finnes de med logo fra spesielle begivenheter - på verdensvinnerutstillingen i 2008 fikk vi nummerlappklype med logoen som deltagergave, for eksempel:

592138-12-1314531206399.jpg

Eller så kan en kjøpe dyre nummerlappklyper med malt raseportrett eller rasen i siluett i "sølv" og "gull" eller med diamanter og ja, som et dyrt smykke:

42bernerclip.jpg

Det er altså en sikkerhetsnål med mer eller mindre pynt, også ei klype hvor en kjører fast startnummeret.

Noen bruker også "plastmapper" med strikk som strappes til overarmen, men de stopper enten blodomløpet eller sklir nedover armen på meg, så jeg er ingen fan av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...