Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen Pins/Button - er det noen interesse for dette?


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Noen bruker også "plastmapper" med strikk som strappes til overarmen, men de stopper enten blodomløpet eller sklir nedover armen på meg, så jeg er ingen fan av dem.

OT - de nye sorte til NKK er veeeldig regulerbare...

Men jo - pins er jo litt kult, da. Synes den skulle være helt Sonen-blå, med den "gamle" hvite bullterrier-logoen, jeg.. Vi om vet - vi vet. De som spør får svar..

Hadde jo vært litt morsomt å se hvor mange som faktisk tusler rundt på utstillinger/stevner (eller hvor mange som husker å ha den på, såklart!)

Susanne

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo t-skjorte, så jeg trenger ikke
:D
Men skulle det vært pins/nål, ville nok den logoen som er på t-skjorta vært perfekt. (bilde i den tården-møte en sonis)

Er den jeg har hatt i tankene, ja :)

Stjal et bilde fra tråden, jeg:

hundesonen.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ha en avstemning? Nå er det foreslått pin, button og nummerlappholder, Pote med hjerte, gammel logo med hund og ny logo (eller er ikke den nye hunden foreslått?).

Når det gjelder den logoen vi har nå, så er vel den noe vi måtte ta med på kjøpet i forbindelse med en omlegging, jeg har inntrykk av at mange kunne tenke seg å beholde den fine hunden som en sonis tegnet (den som Argyr linker til).

Mitt forslag: Button med Hundesonen i skrift (uten .no) og denne hunden:

Hundesonenhund.png

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...