Ia Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Du har mange fine du ikke har vist, da Nå var du skikkelig teit Siter
Lola Pagola Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 På en god dag På en dårlig dag 3 Siter
antonia Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 (endret) Så utrolig morro å se menneskene bak navnene! Har nettopp oppdaget at jeg er syyykt dårlig til å forestille meg hvordan folk ser ut utifra navn/nick! Ikke helt nytt da, men jeg ser fortsatt helt lik ut Øøøy, det går ikke! Endret 6. Desember 2011 av antonia Siter
Missy- Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Ca 1 år siden En kompis som tok en del bilder av meg, han skal (forhåpentligvis) ta bilder av meg og Mir snart òg! 2 Siter
SFX Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 EDIT; For et nydelig, superkoselig bilde, Stine! Tusen takk! Alle ser bra ut bak en bernervalp 1 Siter
LilleZara Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Får vel bli profilbildet mitt på facebook da Åh,det er så fint med gravid mage! 1 Siter
Bananen Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Jeg seeer nok sånn ca. sånn ut enda, altså. 2 Siter
Maren Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Åh,det er så fint med gravid mage! den er større nå da, men legger ikke ut bilde av en hval Siter
Irenen Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Hihi, alle bildene jeg finner av meg selv er sammen med noe dyr av noe slag; er det ikke hund, er det nesebjørn, slanger, aper eller noe annet - har ingen nye av kun meg Her er iallefall to bilder: 3 Siter
Ane Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Jeg trodde du var mye eldre, haha Jeg også! Siter
Quintinus Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Jeg seeer nok sånn ca. sånn ut enda, altså. Jeg har alltid trodd at du var sånn ca 40 år og hadde lyst hår hihihi... Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Her er jeg med Aiko på trening i høst. Vi smiler en del begge to: Her er jeg på Dogs4All med Imouto i slutten av november. Vi synes det er viktig å ha det hyggelig sammen i utstillingsringen, for pen er hun jo liksom uansett: Og jeg skal vedde på at dere er rimelig sjokka over hvor hot mamajama jeg også er, så vis og gammelmodig som jeg framstår til enhver tid! 6 Siter
Maria Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Her er jeg med Aiko på trening i høst. Vi smiler en del begge to: Her er jeg på Dogs4All med Imouto i slutten av november. Vi synes det er viktig å ha det hyggelig sammen i utstillingsringen, for pen er hun jo liksom uansett: Og jeg skal vedde på at dere er rimelig sjokka over hvor hot mamajama jeg også er, så vis og gammelmodig som jeg framstår til enhver tid! Du er i alle fall veldig pen, Sandra! Jeg synes du kler det røde håret skikkelig bra! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Du er i alle fall veldig pen, Sandra! Jeg synes du kler det røde håret skikkelig bra! Haha, søta mi! *Fornøyd med fiskinga av komplimenter* Siter
Synnikken Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Så fint bilde av deg Stine sammen med Hudson! 1 Siter
Emilie Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Bildet er tatt i sommer, men jeg er fortsatt like velstelt og forfengelig: 5 Siter
Maria Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Haha, søta mi! *Fornøyd med fiskinga av komplimenter* Haha. Det var ikke på grunn av noe fisking! Det er ærlige meninger, så det så Siter
SFX Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 Så fint bilde av deg Stine sammen med Hudson! Tusen takk! 1 Siter
Monica123 Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Skrevet 6. Desember 2011 (endret) Hotellet på Solvalla i fjor Endret 7. Desember 2011 av Monica123 2 Siter
Bananen Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Jeg har alltid trodd at du var sånn ca 40 år og hadde lyst hår hihihi... Haha, ikke heeelt der enda. Siter
Synnikken Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Prøver å se bra ut for kameraet. Helt normal! 1 Siter
OlavEmil Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 Vet ikke om dette vises for folk som ikke er mine facebookvenner, men here it goes. Kvalmt happy Eit bilete av Lola Pagola der ho ikkje liknar på Cruella! Gløymd sminke den dagen? Og jeg skal vedde på at dere er rimelig sjokka over hvor hot mamajama jeg også er, så vis og gammelmodig som jeg framstår til enhver tid! :lol: Humoren er iallefall bra. Og det er jo eit kompliment, det òg . Siter
SandyEyeCandy Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Skrevet 7. Desember 2011 :lol: Humoren er iallefall bra. Og det er jo eit kompliment, det òg . Det beste eg kunne fått, faktisk! Siter
Recommended Posts