soelvd Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Klarer ikke annet enn å le litt. De hadde IKKE tenkt å flytte seg, nei.. http://www.nrk.no/sport/hopp/1.7902593 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Er det Eurasier eller Finner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Haha, såg ut til at den eine hunden hadde det svært så morro med å jogge rundt i vert fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Haha tenk så flaut å være eier av de der da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Glad det ikke er mine hunder, ja Men ser ut som de tok det ganske greit da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Hvor kom de hundene ifra da? De sitter vel ikke med løse hunder når de ser på hopp liksom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Hvor kom de hundene ifra da? De sitter vel ikke med løse hunder når de ser på hopp liksom? Det lurer jeg også på. De burde vel hatt et bånd på slep. Kan jo hende eierne har åpna bilen og burene og bikkjene har flydd ut, feks og sprunget avgårde på tur? Det kan jo være årsaken til at vi ikke ser eierne i et desperat forsøk på å fange hunden sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Det lurer jeg også på. De burde vel hatt et bånd på slep. Kan jo hende eierne har åpna bilen og burene og bikkjene har flydd ut, feks og sprunget avgårde på tur? Det kan jo være årsaken til at vi ikke ser eierne i et desperat forsøk på å fange hunden sin. Ja, det tenkte jeg også.. Litt merkelig.. Me mindre noen gjorde dette me vilje da.. Men håper ikke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Den mørke er finne, den andre er finne*sheltie. Hundene til ei venninne i "hjembyen". Hun sitter flau i Afrika og lurer på hva i alle dager hundevakten driver med! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Den mørke er finne, den andre er finne*sheltie. Hundene til ei venninne i "hjembyen". Hun sitter flau i Afrika og lurer på hva i alle dager hundevakten driver med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 5. Desember 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2011 Den mørke er finne, den andre er finne*sheltie. Hundene til ei venninne i "hjembyen". Hun sitter flau i Afrika og lurer på hva i alle dager hundevakten driver med! Hahaha... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2011 :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2011 Den mørke er finne, den andre er finne*sheltie. Hundene til ei venninne i "hjembyen". Hun sitter flau i Afrika og lurer på hva i alle dager hundevakten driver med! Haha, er det mammaen og de vi hilste på som valper? Selvsagt blei det litt klabb og babb ut av de skjønningene! Edit: Kjenner jeg blir litt provosert av den kommentatoren: "Kan ikke noen bare hente den bikkja da?" NEI, det er ikke alltid så lett å "hente" en hund som har det dritgøy, tenk! Jeg kjenner jeg bare er VELDIG glad det ikke er Aiko som er utpå der, for da hadde alle funksjonærene fått seg en god run for the money! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 6. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2011 Å, herregud jeg hadde blitt SÅ flau om det var mine hunder...! Hadde aldri innrømmet at de var mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Vi har hatt heftig dektektiv arbeid på lapphungruppa på facebook og fant det faktisk ut, men hvorfor det skjedde er vi fortsatt nysgjerrige på da =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 7. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2011 Edit: Kjenner jeg blir litt provosert av den kommentatoren: "Kan ikke noen bare hente den bikkja da?" NEI, det er ikke alltid så lett å "hente" en hund som har det dritgøy, tenk! Jeg kjenner jeg bare er VELDIG glad det ikke er Aiko som er utpå der, for da hadde alle funksjonærene fått seg en god run for the money! Men han andre sier det jo bra (husker ikke navnet på disse, men han andre har vel vært kommentator i mange herrens år nå): "Neida, bikkja skal være i bakken den, det er et tegn fra tidligere tider." Så, kanskje det ikke var så uvanlig før? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2011 Hehe herregud jeg hadde dødd om det hadde vært mine hunder :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 11. Desember 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2011 Hadde nok blitt litt flau om det var mine hunder, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts