Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder i unnarennet


soelvd
 Share

Recommended Posts

Hvor kom de hundene ifra da? De sitter vel ikke med løse hunder når de ser på hopp liksom?

Det lurer jeg også på. De burde vel hatt et bånd på slep. Kan jo hende eierne har åpna bilen og burene og bikkjene har flydd ut, feks og sprunget avgårde på tur? Det kan jo være årsaken til at vi ikke ser eierne i et desperat forsøk på å fange hunden sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på. De burde vel hatt et bånd på slep. Kan jo hende eierne har åpna bilen og burene og bikkjene har flydd ut, feks og sprunget avgårde på tur? Det kan jo være årsaken til at vi ikke ser eierne i et desperat forsøk på å fange hunden sin.

Ja, det tenkte jeg også.. Litt merkelig.. Me mindre noen gjorde dette me vilje da.. Men håper ikke det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mørke er finne, den andre er finne*sheltie. Hundene til ei venninne i "hjembyen". Hun sitter flau i Afrika og lurer på hva i alle dager hundevakten driver med! :P

Haha, er det mammaen og de vi hilste på som valper? :D Selvsagt blei det litt klabb og babb ut av de skjønningene! :wub:

Edit: Kjenner jeg blir litt provosert av den kommentatoren: "Kan ikke noen bare hente den bikkja da?" NEI, det er ikke alltid så lett å "hente" en hund som har det dritgøy, tenk! :icon_redface: Jeg kjenner jeg bare er VELDIG glad det ikke er Aiko som er utpå der, for da hadde alle funksjonærene fått seg en god run for the money! :innocent:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Kjenner jeg blir litt provosert av den kommentatoren: "Kan ikke noen bare hente den bikkja da?" NEI, det er ikke alltid så lett å "hente" en hund som har det dritgøy, tenk! :icon_redface: Jeg kjenner jeg bare er VELDIG glad det ikke er Aiko som er utpå der, for da hadde alle funksjonærene fått seg en god run for the money! :innocent:

Men han andre sier det jo bra (husker ikke navnet på disse, men han andre har vel vært kommentator i mange herrens år nå): "Neida, bikkja skal være i bakken den, det er et tegn fra tidligere tider." :D Så, kanskje det ikke var så uvanlig før?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...